Imke95 schreef:callass schreef:Hoi allemaal, ik kom hier even binnen vallen. Ik ben opzoek naar een onafhankelijk iemand die fokadvies zou kunnen geven.
Ik ben niet helemaal thuis in de Friese paarden wat hengsten betreft. Zelf heb ik 2 kwpn (ruinen) in de sport maar hebben niet het eeuwige leven in de sport. Mijn moeder heeft nog een fijne friese merrie staan waar ik wel graag een veulentje mee zou willen fokken, eventueel als opvolger. Jaren terug wel op de merrie gereden maar staat al een tijdje stil. Het is een Karst 362x Oege. Maar voor mij voor het mooi te klein. Wel brutaal maar als je d'r voor je hebt werkt ze graag voor je. Foto's zou ik even op moeten zoeken. Type wat mij aanstaat hoogbenig luxe type.
[ [url=m/oR9QUx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M4CXfB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FxVXXJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9Fy5Bh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oddVzC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk! Wat oud bloed, wat zijn de verbeterpunten die je in je merrie wilt zien?
Ze mag van mij meer bergop, ze heeft een fors schouder. Gangen mogen ruimer. Langer voorbeen stijler in de schouder. Karakter is top brutaal maar eerlijk mag heter hoeft niet. Scherp achterbeen ook erg fijn. Maar vind dit soort dingen lastig heb ook geen goede bewegings video. Ben wel echt opzoek naar een dressuur topper