Paardjes lekker genoten van hun poetsbeurt? Wat ga je zaterdag in Middelburg doen?
Gaan we als mijn pony der is nog naar het strand

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
idefix4 schreef:Wanda: Wat leuk! Ik heb een beroemdheid in de familie zitten zo: Niek Pancras. Dat is een achterneef van mijn moeder... Als hij op tv kwam in Laat maar zitten ofzo (of Ciske de Rat) dan keken we! Mijn zus kan ook erg goed acteren... Wel leuk om zo'n hobby met je gezin te delen! En handig die foto! Dan weet ik wie ik ga zien...En netjes geverfd hoor! Is zoonlief ook vrij in die week? Of zijn jullie een week later? Hier hebben ze vakantie ivm carnaval.
idefix4 schreef:Wanda: Moeilijk voor zo'n manneke om al zo snel te ontdekken dat mensen geen bal waard zijn. Wie de mensen leert kennen, gaan de dieren waarderen! Nou, dat hij maar een topverjaardag mag vieren! Een onvergetelijk feest voor een 8-jarige!
Jellie: Benijdenswaardig joh! Hier moeten ze vanwege het gure weer echt binnen blijven...
Nou, de reis naar Engeland is geboekt! Het gaat echt gebeuren!!!!!![]()
moppielover schreef:Heey
Anouk : Is het zadel er al ? Super, lekker naar Engeland![]()
Vandaag naar de dokter geweest, moet maandag bloedprikken. Heb misschien Q koorts of iets met de schildklier ( hij laat nog op meer dingen testen maar die weet ik zo even niet)
.