Wat voor hondje is het eigelijk (foto?
)? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)?
?
. Ik wil namelijk niet in het straatje mensen vallen die pups uit huis/tuin/keukennestjes en broodfok halen
.

. Ik ging nog in me t-shirtje en driekwart broek naar stal toe in het zonnetje en terug moest ik door de regen... Gelukkig was het met longeren nog wel droog. Komiek ging ook weer gelijk helemaal hyper de bak door (denk dat het toch de warmte was
). Het waaide toen al behoorlijk en was ook al afgekoeld.
. Dus dat heb ik maar gedaan en nu krijg ik daar binnekort een bijrijdpaardje
, daar ben ik best wel blij mee aangezien ik niet meer met Atlas kan rijden. En het combineren lukt ook wel aangezien het lekker dicht bij mijn huis is
. Ze hebben daar echt mooie paarden staan ook
. Was helemaal gek van een paard wat ik al op hun website had gezien en toevallig was zijn vrouw ermee aan het rijden. Echt een super paard om te zien, maar helaas behoorlijk prijzig
. Super afstamming en ze verwachten ook al veel van m...
. En vindt het heel goed dat je asielhonden neemt
. Die verdienen ook een goed huisje!! _Saida_ schreef:I'm back!![]()
Ik zal een andere keer wel een verslag neerzetten met foto's erbij.
Zal ik eens een boekje open doen over Peet met een leuke foto erbij, hahaha!
en ik ook stiekum wel hoor
. Hoezo gemakzucht
. Maar ik zal ze wel even uploaden. Shinto is sweet!
. Ben wel benieuwd hahahaah
. Zeker omdat Atlas nu eigenlijk wel steeds meer begint te mankeren. Zou top zijn als je het kan combineren toch!
. Ben benieuwd naar de foto!
. Nou moet ik ook wel zeggen dat Amanda best lastig kan zijn, en ik dan net zo lang door ga tot het een paar rondjes lekker gaat, en er dan pas afstap.. En soms kan dat best lang duren bij die eigenwijze drol haha
zeker omdat ze ook nog eens een bere groot uithoudingsvermogen heeft. Ben heel benieuwd hoe ze het straks na het land weer oppakt trouwens
.
3 Kwartier later staan ze er toch wel op? Utixo schreef:Mja, ik ben niet zo benchfan. Opzich is de rust prima te bieden, ik stuur Paisley naar haar mand en laat Shinto aan de andere kant van de kamer liggen.
dus heb ze hier niet op de pc. Anders had ik het meteen wel ff gedaan hoor
.
Foto's zien er wederom goed uit! Hij is zo lekker ontspannen!!
Hooi is toch ook veel lekkerder dan een zandbak!
Je kan je hond ook niet verbieden om te spelen!
*voor mij en valerie dan* Een jaar op moeten wachten maar morgen kunnen we weer!
. Denk dat ze daar wel blij mee zal zijn
.
, dat je bezig ben tot het goed gaat... Ik heb met Atlas wel eens planning gehad om half uur te rijden maar dan was ik samen met de eigenaar bezig en dan waren we zo weer anderhalf uur verder... (en dan hadden we vaak ook alleen maar gestapt
). Maar ja de eigenaar wil ook altijd dat ie perfect loopt.... Dat heb ik dan weer wat minder
.
. De website is http://www.stalnijenhuis.nl. Mijn opa en oma komen ook wel eens kijken bij de paarden, de laatste keer nog met de wedstrijd... Paco durfde niet langs het juryhok dus ging dat meisje wat erop zat hem er voor zetten, en zij hem belonen en mijn oma vragen of ze hem een pepermuntje mocht geven. Dat mocht wel ineens vond Paco het juryhok veel leuker
. Maar vaak vindt mijn oma ze ook groot en heel hard gaan
. 
Ben het helemaal eens met jouw opvatting over nageeflijk rijden. Geweldig toch dat Shannon zo goed gaat. Het is inderdaad maar goed dat je opa en oma niet eerder zijn wezen kijken.