Voor de geinteresseerden, weer eens Jauke foto's
viewtopic.php?f=10&t=769419&hilit= Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

viewtopic.php?f=10&t=769419&hilit=
cloris schreef:Lusitano schreef:Gefeliciteerd Hunnebun!!!
Lisenka, mooi cadeau zeg! Lieve buurvrouw.....
Met Siemie (hondje) gaat het eigenlijk nog hetzelfde. Veel hoesten, ze zit nu aan een antibiotica kuur. Hopelijk helpt dat! Verder is er wat haar/huidschilfers op kweek gezet en gaan we vandaag langs om bloed te laten prikken. Ze komt uit Griekenland en wordt verdacht van bloedparasieten...da´s minder mooi dus. Ik hoop het niet want ik verwacht dat mijn kleine meisje toch wel minstens 18 wordt
toch geen Leishmaniasis of Ehrlichia...... nou ik duim hoor
Lusitano schreef:Cloris,
We zijn dus bang voor Leishmaniasis, de DA in ieder geval wel. Ik ben nu helemaal suf aan het duimen dat het toch een schimmel is die haar huidproblemen veroorzaakt. Maar het wijst wel naar iets ernstigers.....
cojolly schreef:Nieuwelingen welkom, leuk dat jullie er zijn
mkvdiest leuke merrie
Gisteren schriktraining gehad met Rod, ging niet echt slecht ballen en zeil en zakjes en bladerenbalzers had hij niets van, alleen vlaggen zijn wel heel erg eng, en een stellage met allemaal slierten vond hij ook eng, maar ik was niet ontevreden, waren trouwens erge leuke mensen die het deden.
Waar hij echt helemaal enthousiast van werd was voetbal, een enorme bal en daar achter aan dat vond hij helemaal geweldig was zo leuk.
Idra gefeliciteerd met je punten
ga zo in alle topics kijken

).

Mooie kleur, en kan echt netjes lopen voor zo groot reuze paard
En wat zijn meas en slash leuk aan het spelen
Meas maakt het goed zo te zien? Het blijft een heerlijk paard om naar de kijken

Heb een advertentie geplaatst voor een recreatieve menner voor Dinkey, af en toe weet ik gewoon ff niet meer wat ik moet. Ik ben nu zo intensief met Suev bezig dat die arme kleine er eigenlijk een beetje bij inschiet. Bovendien is hij veel te dik en niet op conditie, wat eigenlijk ook een beetje mij eigen schuld is. Ik heb een verzorgster voor hem maar zij kan maar drie dagen per week, en is nu 16. Binnenkort is de bedoeling dat zij ook een eigen paard krijgt. Mijn oude kar is verkocht en ik wilde graag zo'n lichte sulky halen zodat ik met Dink weer aan de gang kon. Maar als ik heel eerlijk ben heb ik daar denk ik niet zo veel tijd voor. Soms voel ik me schuldig, Soeske, hoe doe jij dit bijvoorbeeld?
Zeker als je weet hoe goed en slank hij er vroeger altijd uitzag. Ik hoop dat ik iemand kan vinden die bv wegens gezondheidsproblemen oid niet kan rijden maar wel mennen, en dat die er lekker mee aan de gang wil. Echt wegdoen wil ik ook weer niet, had een plekje gevonden bij een shetland groepstal vlak bij Breda maar daar mocht ik niet langskomen wanneer ik wilde, en ik mocht er ook niet mee mennen als ik daar was. Hij staat nu (na ja voordat hij naar die paddock werd verbannen
) wel bij een leuk groepje, maar allemaal grotere ponies en een shet van 1.10. Het leukste zou een merrietje zijn van eigen formaat maar ja ik wil er echt niet nóg 1 bij

(gelukkig kan hij er toch niet bij
)
Ik ben in ieder geval tot over mijn oren verliefd