Voor de geinteresseerden, weer eens Jauke foto's

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
cloris schreef:Lusitano schreef:Gefeliciteerd Hunnebun!!!
Lisenka, mooi cadeau zeg! Lieve buurvrouw.....
Met Siemie (hondje) gaat het eigenlijk nog hetzelfde. Veel hoesten, ze zit nu aan een antibiotica kuur. Hopelijk helpt dat! Verder is er wat haar/huidschilfers op kweek gezet en gaan we vandaag langs om bloed te laten prikken. Ze komt uit Griekenland en wordt verdacht van bloedparasieten...da´s minder mooi dus. Ik hoop het niet want ik verwacht dat mijn kleine meisje toch wel minstens 18 wordt
toch geen Leishmaniasis of Ehrlichia...... nou ik duim hoor
Lusitano schreef:Cloris,
We zijn dus bang voor Leishmaniasis, de DA in ieder geval wel. Ik ben nu helemaal suf aan het duimen dat het toch een schimmel is die haar huidproblemen veroorzaakt. Maar het wijst wel naar iets ernstigers.....
cojolly schreef:Nieuwelingen welkom, leuk dat jullie er zijn
mkvdiest leuke merrie
Gisteren schriktraining gehad met Rod, ging niet echt slecht ballen en zeil en zakjes en bladerenbalzers had hij niets van, alleen vlaggen zijn wel heel erg eng, en een stellage met allemaal slierten vond hij ook eng, maar ik was niet ontevreden, waren trouwens erge leuke mensen die het deden.
Waar hij echt helemaal enthousiast van werd was voetbal, een enorme bal en daar achter aan dat vond hij helemaal geweldig was zo leuk.
Idra gefeliciteerd met je punten
ga zo in alle topics kijken