Geen last van je schoonouders?

Leuke foto Suusenmalvin!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suusenmalvin schreef:L_Vie schreef:haha, mijn merrie houd ook helemaal niet van de wind en al zeker geen regen. Vanochtend regende het iets als ze dan met haar hoofd er in loopt gelijk haar hoofd wegdraaien en allerlei gekke moves zodat de regen niet in haar gezicht komt. Haha
Haha, heel herkenbaar!! Oren stijf naar achteren, zodat er geen druppels in kunnen komen.
Gister met die wind idd ook met oornetje gereden. Dat scheelde een hoop! Maar wel heel kijkerig hoor.. Vond het best spannend. Geen idee wat haar gedrag zou zijn met dit weer. Ze is er niet vandoor gegaan, zelfs niet opzij gesprongen, maar wel heul voorwaarts en trillerig..
ZE zijn nu op stal aan het heien voor een nieuw huis, dus maar ff een paar dagen vakantie
Suusenmalvin schreef:Heerlijk he, dat roze.. Mag me eindelijk uitleven hahahah.. Vraagt de hoefsmid van de week nog of het een merrie of een ruin is(al weet ik dat er echt ruinen zijn die ook in roze door het leven gaan haha)
L_vie wat heerlijk!!
Ik ben echt wel klaar met dit weer. Heb er nog even over nagedacht om bij de manege te gaan trainen. Maar dan moet ik een trailer huren en huur voor de bak betalen. Dan wordt het al met al een dure training.
Dan maar ff een weekje vakantie.
Vandaag ff aan het rondsnuffelen geweest voor nieuwe wedstrijdoutfit. Rijden jullie allemaal in zwart/wit? Of ook nog andere kleuren? (blauw, grijs, roze etc?)