Kjoetie wat een geweldig optrekje, gefeliciteerd (ps je hebt een PB)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die vindt t wel gezellig dat ik veel thuis ben nu. Leuk dat t weer zo'n leerzame dag was met je zadelmaker 
Mss kan ik tzt dan al zelf meer. Ik leer erg veel, maar ik ben nog heel terughoudend in zadels aanmeten. Pas als de zadelmaker zegt, dat ik het kan, ga ik daarmee aan de slag. Ik moet ook nog heel veel vaardigheid ontwikkelen. Ik ben echt heel traag! Maar ik mag overal mee naar toe van hem en hij belt altijd als hij interessante cases heeft. Hij betrekt me overal bij! Verder heb ik vorige week een (toekomstig
) collega gesproken en ik mag met die man ook een dagje mee. Deze man werkt veel samen met de zadelmaker waar ik leer. Grotere reparaties worden bij 'ons' gedaan en hij richt zich meer op de verkoop. Die zit de hele dag op de weg, dus die komt helemaal overal en ik zie ook graag zijn stijl. Ik zie graag meer zadelmakers bezig en begrijp graag hun beweegredenen. Van daaruit kan ik mijn eigen visie ontwikkelen.
Nee Lem heeft t niet meer gedaan gelukkig. Had er al niet meer aangedacht.
laat ik daar maar beginnen!!!
. Echt al een heel verschil met hoe die van de zomer was
.
.
. Je kan er zomaar tegen aan lopen zoals ik toen
.
. Mijn stalgenootje/instructrice bood toen aan om Shaggy een keertje te rijden. Hij was bij haar in het begin ook lekker aan het draken, maar op het eind liep ie echt super
! Was zo trots toen ik hem zo netjes zag lopen! Is toch wel leuk als je een keer vanaf de zijkant kan toekijken. Na het rijden mocht ie lekker naar het land, en ben ik thuis me bed in gedoken
.

Kirsten was Josje (natuurlijk...
) Stefan was Kristel (ja zo gek is ie wel) en ik.... moest Karen zijn en dus vroeg dochterlief of ik mijn haren dan wilde verven net als Karen.... Euhmmmm dat is toch rood? Knalrood? Ja dat spoel je dan de dag erop er weer uit.... Schatje: die kleur is niet in een spoelinkie te krijgen. Dat is verf en dan zit mama er minstens 2 maanden aan vast. Beteuterd gezichtje: Maar dat doe je toch wel??? vorge het kleine ding van 5 heeeeel lief. Ja hoor, mama doet dat wel. Mama heeft al 3 jaar het plan om eens een kleur erin te gooien, dus waarom dan niet meteen vol rood erin! Dus vanmiddag geverfd.... Kreeg erg positieve geluiden net op school en het optreden was MEGA-fantastisch! Met enorm applaus
Ach ja, Theater zit in onze genen> ik ben Dramatherapeute en zoonlief zit inmiddels op toneelles...
)
.
Super dat het opbouwen zo goed gaat 
.
. Ze komt dus uit België, en ze is eigenlijk een ongelukje, haar vader was uitgebroken..... Ze is een kruissing tussen een Belgisch warmbloedpaard ( moeder) en een ardenner ( vader). Ze schijnt altijd bitloos gereden te zijn en heeft bij hun maar 1x het bit in gehad. Ook kent ze heel goed reageren op lichaamstaal, hij longeerde haar altijd puur op lichaamstaal. 
. We gaan waarschijnlijk binnenkort naar belgie toe om te kijken hoe het daar was en om te leren hoe hun met Shaddy omgingen. 
.
. 
Jellie schreef:Anouk, je kan ook niet gelijk alles weten daarom is t zo'n super kans die je hebt gekregenNee Lem heeft t niet meer gedaan gelukkig. Had er al niet meer aangedacht.
Leuk dat je weer aan de slag bent gegaan. Jammer dat t zadeltje voor Prince er nog niet is maar wat in het vat zit, verzuurt niet
En netjes geverfd hoor! Is zoonlief ook vrij in die week? Of zijn jullie een week later? Hier hebben ze vakantie ivm carnaval.
En Des? Wow, die is in de rui! Niet te zuinig! Ik kon een kussen vullen met zijn haar! En daarna heel zuinig kijken achterin de stal.. haha. maar ja, hij had verder vrij.