Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd met je verjaardag!

cloris schreef:Jolijn, heel veel sterkte met Robijn.
aafjes, jij ook heel veel sterkte, klinkt als een goede beslissing maar wel een hele moeilijke![]()
Om van alle trailer-gewicht-auto enz af te zijn is er maar 1 remedie, gewoon je E rijbewijs halen! dat rijdt heerlijk relaxed wetende dat je die op zak hebt
. Héél uitgebreid zitten reageren... hele verhalen getypt
En jahoor... loopt de pc vast
.
! Gewoon echt zonder zadel gereden... die stap moet ik ook maar eens gaan maken eerdaags!
. Het opstappen gaat sinds maandag beter! Ik kon gister welliswaar normaal opstappen, en hij liep warempel in een heel relaxete stap weg
Toppie he? Volgens mij wordt Parijs echt oelala fantastisch
. Knappe doos! Lekker paard is het ook... Doos en bondoos zijn wel héél erg mak hoor, bofkont!
Maak er een mooie dag van!! En hahaha... dat jij je nog 14 voelt geloof ik maar al te graag
. Ach ja, beter zo dan zo'n oude saaie l..

Ik zit met schok je bericht te lezen..... dat is snel gegaan zeg...
Wat rot voor je............. Sterkte
.
. En snap ook best nog je nachtmerries.. het is niet niks geweest allemaal
.
. Gister was het wel lekker hoor.. lang teugeltje.. niet op je paard hoeven letten omdat ie zo braaf is, maar puur zitten en van de omgeving genieten
. Ben echt verliefd op dat paard
.
. Want vanochtend is de zadelmaker geweest, en die heeft het zadel hier en daar wat aangepast
. Dus het ligt perfect nu! (Benthe was erbij op stal, thanks nog!) Kan ik vanaf nu weer heerlijk zitten, het zadel zit als een huis...
hahhahahhahah maak er wat leuks van en geniet samen met je gezinnetje
Foto's

Voel je niks van als die achter mijn auto hangt. Ik ben zo ook eens met de auto van mijn vader (Volvo 940 station) gaan rijden met mijn trailer (mag wettelijk, gezien mijn E), maar dat vond ik toch maar niks, bah. Ik had de hele tijd het gevoel dat mijn trailer het ging overnemen.

Wat een schatje! Gelukkig is alles goed gedaan! Hahah meen je dat over DOMI
Het is echt een plaatje maar helaas heb ik er al twee. Maar zeg nooit nooit, want als ik de mogelijkheid heb hou ik je eraan hoor!
Wat sneu van Keljan, ben nog zo voor hem aan t duimen
Doe hem maar een dikke knuffel!
Maar je hebt gelijk hoor, ik zou de trailer ook niet wegdoen zo lang hij nog goed is. Als er iets mee is, kan mijn vriend dat 9 van de 10x repareren dus ik wacht lekker af!
Veel plezier in Parijs!
Deze zondag kan ik niet want dan heb ik al afgesproken, maar de zondag daarna bedoelde ik (de 10e). Waardeloos, wil zo graag naar het strand! Ik kan eventueel ook op dinsdag of woensdag maar ik denk zo dat jij en Iloon dan moeten werken?
Ga jij ook mee naar het strand?

En geef Suevvie een knuf van me!
. Zit echt heel lekker, en het ligt super op Chico!! Toch fijn idee als je een goed zadel hebt!
Gefeliciteerd met je zadel!
mauss schreef:nog wat gelezen over auto trailer combinatie, mijn mening is net als idra en denk toch meerdere personen, een E achter B geeft een veiliger gevoel en je hoeft niet te gaan rekenen betreft de volledige combi.

mauss schreef:nog wat gelezen over auto trailer combinatie, mijn mening is net als idra en denk toch meerdere personen, een E achter B geeft een veiliger gevoel en je hoeft niet te gaan rekenen betreft de volledige combi.
.
. Maar geloof best dat je van die rare reacties krijgt idd... *ik blijf stiekem gewoon maar heel hard hopen*.
. Ik had echt zoiets van "Heh, what the f*ck, hoe kan dat nou
". Maar je vertelde er veeeeeeeeeeel te snel achteraan dat het een grapje was
. En maar goed ook! Ben nl helemaal happy met me nieuwe zadel!!