Pfff, echt hoor, ik word gek van die beestenbende hier. Net ons puppebeest... hij kan nogal snel janken, maar meestal is het zo over. Nu ben ik in de keuken wat boodschappen aan het opruimen, begint hij toch te gillen, niet normaal. Dus snel getroost en opgepakt (heus, het is het enige wat werkte). Uiteindelijk werd hij wat stiller, maar zijn pootje hing er wat slapjes bij, en gaf ook geen tegendruk. Anyway, ik rende dus al naar boven om het nummer van de dierenarts te gaan zoeken, toen het alweer iets beter ging. Nu ben ik echt niet te beroerd om op zaterdag naar de dierenarts te gaan, maar ik moet natuurlijk niet met spoed daarheen gaan, en dan aankomen met een springende pup. Das gek.
Dus besloten we nog even aan te kijken.
Mijn moeder heeft dus al een keer eerder naar me gebeld dat hij zo gilde, maar daar was ik zelf niet bij. Omdat hij nogal snel kan gillen dachten ik toen dat het wel meeviel. Nu denken we dus dat zijn linkervoorpootje makkelijk uit de kom schiet (en er makkelijk weer in), dit is bij kleine kinderen ook wel eens zo, en het zal waarschijnlijk bij puppie's ook wel voorkomen. Hij is ook waanzinnig druk met onze andere hond. Nu loopt hij nog een beetje mank, maar niet zo erg meer.
Mocht hij morgen nou nog heel erg hinken gaan we uiteraard naar een dierenarts. En ik zal van de week de dierenarts sowieso bellen om te vragen of er iets aan te doen is, of dat hij er over heen moet groeien.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb nog pijnstillers liggen, en kan aan een stalgenootje (dierenartsassistente) vragen welke dosering hij mag, maar aan de andere kant, als ik hem nou pijnstillers ga geven gaat hij zich goed voelen en weer spelen. Eigenlijk dient hij nu rust te houden, iets wat hij met de pijn wel doet.
Femke, ik lees nu je verhaaltje pas. 1.5 Uur vind ik ook wel vrij, uhmm, geestdodend voor het paard... Ik train meestal iets van 45 minuten, met om de 25 minuten even een paar rondjes lang. Als ik langer train, dan willen ze ook echt niet meer. Utix gaat lopen etteren en de schimmel gaat gewoon in staking.
Laatst bijgewerkt door Utixo op 02-08-08 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt