[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:00

Bedankt voor alle leuke reacties Lachen Roze op een ruin.. Sommigen vinden het maar niets, maar ja, ach.. haha

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 20:52

Idra schreef:
Weet er iemand waar je een film kan uploaden die toch wel 50 MB (:D I know, dat is veel, maar we krijgen hem niet kleiner) groot is? Dan kan ik Cloris Licor zijn draf eens laten zien, haha!

Hee netjes Lobke die punten!! Knipoog enne filmpjeeeeeeeeeeeee Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:36

Zasread: Jammer dat het zo is gegaan! Maarja, waarschijnlijk wel een leuke tijd gehad. Daar moet je dan maar aan denken he. Knipoog

mkvdiest: Je laat haar dus beleren door ervaren mensen. Zou ik denk ik ook wel doen. Aan de ene kant heel leuk om zelf te doen, maar dan moet je wel goede begeleiding hebben denk ik. Je leert iets sneller fout aan dan dat je het weer goed hebt dus ik weet wel zeker dat je het zo goed doet Knipoog Succes dan maar!

Soeske: Ik reed op Principe (hengst nog wel) ook gerust me een roze dekje hoor. Maakt me niks uit haha Clown

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:31

Leonietje. Goed bezig met Jacolien. Jullie moeten inderdaad vertrouwen in elkaar krijgen. Jullie hebben nog een lange weg te gaan, maar het komt vast allemaal wel goed.

Peetisgreat Jammer dat je vakantie niet zo goed verlopen is.

Soeske Leuke foto´s.

Lobke Super gefeliciteerd met je punten.

Lusitano Zit jou ook niet mee. Hoe is het nu met je hondje?

Zasread Welkom Je woont niet zover bij mij vandaan.

mkvdiest Ook welkom natuurlijk. Ja, bij Ton en Aletta is ze zeker in goede handen.

Cojolly Gaaf dat hij zo cool reageerde.

Ik had afgelopen zaterdag ook weer wedstrijd. Het was echt grote chaos daar. Halley had donderdag en vrijdag weer gedekt en ik was benieuwd hoe hij zou reageren. We moesten door een park rijden naar het inrijterrein en de ringen. Komen daar 3 springruiters in volle draf langsvliegen. Hij werd daardoor druk en ik was ontzettend kwaad op die meiden, waardoor hij ook weer druk werd. Kortom cirkeltje rond. Op het inrijterrein was hij nog steeds als een veertje. Ik dacht dat ik nog wel genoeg tijd had om hem weer ontspannen te krijgen, maar helaas er waren uitvallers.

1e proef was hij dus heel gespannen, hij deed alles wel, maar loopt dan kort. De middenstap was gedribbel, kortom waardeloze proef.

De tweede proef liep hij weer lekker ontspannen en hadden we weer een winstpunt.

We hadden net afgegroet en toen kwam er een paard vanaf het inspringterrein recht op ons af en vloog toen gelukkig een andere kant op. Met moeite konden ze dit paard vangen. Even later kwam er nog weer 1 aan vliegen. Halley reageerde hier totaal niet op, terwijl andere paarden omhoog kwamen, aan de ren gingen, etc. Ik was ook heel blij dat ik hem mee had en niet 1 van mijn andere paarden, want die waren ook weggeraced. Was dus ook een beetje schriktraining, meer voor mij dan voor Halley.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 22:54

Soeske, ik vind dat roze helemaal geweldig staan. ( ze noemen mij op stal zuurstokje)

Peetisgreat , jammer van je vakantie, geloof dat er erg veel regen is gevallen he...

Cojolly, was het de eerste keer ? Goed hoor !!! Hoop dat Jacolien dat strax ook kan.

Lisenka schriktraining op wedstrijd Haha! , misschien niet je beste wedstrijd maar weer veel geleerd zo te horen. En toch nog een winstpunt, nou super hoor.
Hoe gaat het met je veulens ?

mkvdiest, leuk paardje !!

Lusitano , he getsie mok,ik behandel Jacolien elk jaar uit voorzorg met Sebacil.
Zolang ik haar heb nog geen mok gehad, ze heeft wel veel last van rap.

DinkeyGirl , naar Cavalia geweest,jaloers Knipoog .

Ik ga geloof ik nu maar lekker op bed. zaterdagavond op verjaardag, zondagmorgen er weer vroeg uit want we hadden op stal afgesproken kunstmest te gaan strooien op het land ivm de verwachte regen. Zondagavond weer een verjaardag en vanmorgen ging om 6.30 de wekker weer. Ik moest op training in Zwolle. Ben kapoet en moet er morgen weer op tijd uit want ik heb staldienst.
Trusten!!!
Laatst bijgewerkt door Lonan op 07-05-07 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 23:02

Zo lukt ie wel:
Code
[img]http://tkfiles.storage.msn.com/x1pnx89E-rq8yT7YVzoR2e7XtK8TBM_mm1YQc5ZcKdHf44lU2troVpcMs5h3CKunNP2e-Ezv1dFxJeifUX4LAgpCgTs5Wfzy0TRlIqOl2H5tjc[/img]

Afbeelding

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 23:11

Haha, ik wilde even uitproberen of ik ook zo een filmpje kon plaatsen..even proberen..dan gauw verwijderen...! Maar je hebt me betrapt Haha! Haha! Bloos Bloos
Tja hier reed ik nog Knipoog , komt straks wel weer.

Nog even snel , fotos van gisteren.
Afbeelding

Afbeelding
We zitten gezellig te kletsen terwijl andere stalgenoot weer zak kunstmest korrels haalt.
Laatst bijgewerkt door Lonan op 07-05-07 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 23:17

Leonietje Met de veulens gaat het super. Ben er heel erg blij mee. Ze zijn ook totaal niet bang en willen graag geknuffeld worden. Wat dat betreft lijken ze wel veel op papa.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 23:27

Lisenka schreef:
Leonietje Met de veulens gaat het super. Ben er heel erg blij mee. Ze zijn ook totaal niet bang en willen graag geknuffeld worden. Wat dat betreft lijken ze wel veel op papa.

Afbeelding

Ik wilde jullie deze aquarel laten zien. Naar aanleiding van een foto op onze website heeft mijn buurvrouw een aquarel gemaakt van Lagartera en Perlita. Ze heeft deze als kraamcadeau aan ons gegeven. Ik ben er erg blij mee.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 00:18

Wat mooi Lisenka!
Halley heeft het dan toch ook nog best netjes gedaan, ondanks de drukte op het terrein!

Cloris, je zal nog even moeten wachten op het filmpje, ik moet het eerst nog wat verkleinen Haha!

Hunnebun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 07:22

Oh, wat supermooi en aardig! Leuk hoor!

Ik ga zo naar school, maar wou even melden dat ik vandaag JARIG ben Bloos

Verder kom ik vanmiddag nog wel even weer denk ik, maar eerst naar school tot 3 uur.. Boos!
Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 07:40

Gefeliciteerd! Balen is dat hè als je naar school/werk moet terwijl je jarig bent! Hele fijne verjaardag!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 07:51

Idra schreef:
Wat mooi Lisenka!
Halley heeft het dan toch ook nog best netjes gedaan, ondanks de drukte op het terrein!

Cloris, je zal nog even moeten wachten op het filmpje, ik moet het eerst nog wat verkleinen Haha!

Ja, hij is echt ontzettend braaf. Ik loop me dan alleen zo op te fokken en daar wordt hij natuurlijk druk van. Ik moet toch proberen om in zulke situaties niet al te kwaad te worden, want hij neemt alles over en ik vind het ook niet eerlijk naar Halley toe.

Hunnebun Gefeliciteerd, fijne verjaardag.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:12

Gefeliciteerd Hunnebun!!!
Lisenka, mooi cadeau zeg! Lieve buurvrouw.....

Met Siemie (hondje) gaat het eigenlijk nog hetzelfde. Veel hoesten, ze zit nu aan een antibiotica kuur. Hopelijk helpt dat! Verder is er wat haar/huidschilfers op kweek gezet en gaan we vandaag langs om bloed te laten prikken. Ze komt uit Griekenland en wordt verdacht van bloedparasieten...da´s minder mooi dus. Ik hoop het niet want ik verwacht dat mijn kleine meisje toch wel minstens 18 wordt Lachen

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 09:43

Lisenka , de aquarel is prachtig !!

Hunnebun , gefeliciteerd..hoe jong ben je geworden ?

Lusitano ,hondje nog steeds ziek. Ik hoop dat het allemaal mee valt. Sterkte. Waneer krijg je uitslag van de kweek ?

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 10:02

Lusitano schreef:
Gefeliciteerd Hunnebun!!!
Lisenka, mooi cadeau zeg! Lieve buurvrouw.....

Met Siemie (hondje) gaat het eigenlijk nog hetzelfde. Veel hoesten, ze zit nu aan een antibiotica kuur. Hopelijk helpt dat! Verder is er wat haar/huidschilfers op kweek gezet en gaan we vandaag langs om bloed te laten prikken. Ze komt uit Griekenland en wordt verdacht van bloedparasieten...da´s minder mooi dus. Ik hoop het niet want ik verwacht dat mijn kleine meisje toch wel minstens 18 wordt Lachen

toch geen Leishmaniasis of Ehrlichia...... nou ik duim hoor

visje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:59

ManOuke schreef:
Ik zal me ook ff voorstellen Knipoog Ik ben Marja en woon in Grijpskerke en ben 21 jaren.
Heb een Fries en een Fell pony Tong uitsteken (zijn er mensen die een Fell pony kennen?:P
Zijn allebei ruinen en ben bezig met het inrijden van allebei.
De [url]http://www.mijnalbum.nl/Foto=D7UTCTIO[url]Fries is al wat verder en de[url]http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=K4ITG6DE[/url] Fell pony ben ik net mee bezig:)

Leuk dat je ook een fell hebt. Ik heb ook een fell pony.
Er bestaat ook een speciaal topic voor fell pony eigenaren wellicht leuk om eens te kijken.
De link kan je vinden in me onderschrift.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 11:59

Lisenka: Dat klopt, ik woon inderdaad niet zo ver bij je vandaan. Ik ben ook vriendinnen met Karin, die loopt stage bij jou.
Mooie aquarel trouwens, die is erg goed gelukt!

Hunnebun: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Lusitano: Sterkte met je hondje..

Ik ben nu aan het leren voor mijn examens en ik val er zo wat bij in slaap. Ik vind de stof zo saai, maar goed, ik moet wel goed leren, want ik wil absoluut niet zakken!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:45

zasread schreef:
Lisenka: Dat klopt, ik woon inderdaad niet zo ver bij je vandaan. Ik ben ook vriendinnen met Karin, die loopt stage bij jou.
Mooie aquarel trouwens, die is erg goed gelukt!

Hunnebun: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Lusitano: Sterkte met je hondje..

Ik ben nu aan het leren voor mijn examens en ik val er zo wat bij in slaap. Ik vind de stof zo saai, maar goed, ik moet wel goed leren, want ik wil absoluut niet zakken!

Leuk dat je vriendin met Karin bent. Morgen gaan we samen naar Cavalia. Haar moeder heeft kaarten gewonnen.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:58

Lisenka schreef:

Afbeelding

Ik zat even op je site te snuffelen, en vond deze foto zo lief !!
Het zijn prachtige veulens hoor.

Basje98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:59

Hoihoi allemaal, heb lang niets laten horen, maar door het mooie weer is het erg druk met de paarden....
Maar hier een paar foto's van Basje in L-parcours op de ondelinge wedstrijd van onze vereniging, helaas hadden we in de barrage 1 balkje (ruiterfout) maar verder super! (Dressuur hebben we ook gewonnen Lachen )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:06

Lees nog steeds mee, al reageer ik bijna niet op het moment. Komt wel weer Knipoog

Kom de nieuwkomers even welkom heten Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:23

Een aantal nieuwe gezichten, dus, hoi orban&zasread&mkvdiez Haha!
Gelukkig dat je kanjer je gemist had, peetisgreat! Was de vakantie uiteindelijk wel geslaagd?
Soeske: Leuke foto's van Goya, roze kan prima hoor, voor Fuur heb ik een zachtroze Haha! helaas staat hem roze niet zo Nors opkijken
Zo Idra, dat gaat lekker met Licor, kan je niet van je proefje wat op laten zien Haha!
Lusitano: Balen van de mok, maar precies wat je zegt, er is ook altijd wat met dieren Knipoog
En je arme hondje Ach gut
DinkeyGirl: Fijn dat je hebt genoten van Cavalia, en balen van dat gedoe met Divoza, zal er ooit een ruitershop zijn waar iedereen altijd 100% mee tevreden kan zijn...
Cojolly: Haha, leuk dat hij zo blij werd van die voetbal, Furia vind aan dat soort dingen echt niks aan...
Lisenka: Fijn dat die tweede proef dan weer wel lekker ging, en wat een spannende situatie op het terrein! En wat een mooi kraamcadeau heb je gekregen zeg!
Leonietje: Leuke foto's en het komt allemaal weer goed hoor Ja
Hunnebun: Gefeliciteerd Go jij! Go jij!
Basje98: Wauw, wat een hoge hindernissen (vind ik dan Knipoog ) Knap hoor!
En PatriesjeMR2 leest gewoon gezellig mee, ook leuk Haha!

Ik heb vannacht erg bagger geslapen, dus ben niet echt in een topmood Ziek
En ook niet veel te melden Knipoog

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 17:47

leonietje schreef:
Lisenka schreef:

Afbeelding

Ik zat even op je site te snuffelen, en vond deze foto zo lief !!
Het zijn prachtige veulens hoor.

Dank je wel. Ben ook helemaal verliefd op ze. Het zijn allebei zulke dikke knuffels.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 21:08

zo ik kan het allemaal niet bijhouden

wel zag ik een mooie tekening superrrrrrrrrrrrrrrrr
had ik maar een buurvrouw die dat doet Haha!

op vakantie hebben we heel veel regen gehad brrrrr en nu thuis ook weermaar ach ik ben weer bij me ventje dat maakt veel goed

zo vandaag maar even me zadel betaald en nieuwe beugels en riemen gekocht
had het zadel al een tijdje (6weken) maar nog steeds niet zelf op kunnen rijden door me blessure jammer genoeg
morgen gaat Tsjillert ook voor het eerst meelopen in een les Haha! ben erg benieuwd hoe het gaat
als het lukt maak ik wat foto`s en een filmpje kunnen julie het ook zien
kan zelf nog niet rijden dus nu rijdt even een vriendin op hem en ik maar kwijlen naats de bak rand Verdrietig Huilen
verder aan de nieuwe welkom en ik ga snel alles lezen pffff Bloos
groetjes peet Pling