BopjeBo schreef:Bij Elias op stal kijken? Te gek! Ben jaloers hoor
![]()
Zou ook graag online willen starten maar beetje koudwatervrees. Lijkt zoveel gedoe waaraan het filmpje moet voldoen, nu met de Corona maatregelen valt het ook niet mee omdat ik nu alleen op woensdag en het weekend kan rijden. En dan weer toch hulp moet regelen.
Paarden staan aan huis, maak gebruik van de rijbanen bij de rijvereniging in het dorp 1 km verderop, en daar wordt momenteel flink verbouwd aan de weg, de weg is periodes afgesloten. Je kan dan wel passeren met paard, maar overdag zijn ze met groot arsenaal aan het werk waardoor het te eng is om met een paard langs te gaan (denk aan heistelling). En 's avonds avondklok.... Ben eerlijk gezegd doordat afgelopen periode vanalles tegenzat daardoor ook weer behoorlijk uit training geraakt. Hoop eigenlijk dat de maatregelen snel versoepelen en toch weer wedstrijden corona-proof georganiseerd kunnen worden. Dat is toch leuker.
Ohh jaa ik kan me voorstellen dat je er nu niet langsdurft. Hopen dat ze snel die maatregelen afschaffen/ versoepelen of dat die verbouwingen stoppen.
Aan de andere kant, niet te druk over maken. Ik zou het lekker op jullie tijd doen