Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mag mij nu ook tot de lusitano-eigenaren rekenen. Heb zijn benen röntgenologisch laten keuren; de dierenarts gaf aan dat je inderdaad al vrij veel kon zien met 9 maanden. En omdat het toch een behoorlijk risico is om (weer - voor mij dan) met een veulen te beginnen, houd ik dat het liefst zo klein mogelijk.
ik hoop dat Roux ook zo mooi mag uitgroeien! VogeltjeM schreef:@Karina inderdaad! Gave merrie heb je in je profielik hoop dat Roux ook zo mooi mag uitgroeien!
echt leuk om wat familie te "ontmoeten"! 

ken niets van kleuren, maar zou inderdaad wel fijn zijn als ze stipjes krijgt!
Ik ben heel blij met hem en ben heel benieuwd naar de toekomst.
Kiwiaa schreef:Wat een dotjeken niets van kleuren, maar zou inderdaad wel fijn zijn als ze stipjes krijgt!

Citaat:Is dat lusitano genoeg om mee te mogen praten?
.
.
ze heeft er lol in ja! Pardal wordt 3 in april, maar vind hem nog heel puppy ogen. Kan me nu zo nog niet echt voorstellen dat ik er ooit op zal zitten.
Hij kent echt nog niets van de wereld, dus we doen het rustig aan. Tijd genoeg!
Ben stiekem toch wel blij dat het uiteindelijk een valk geworden is, mooie kleur om op foto te plakken
Hij begint ook net wat meer paard te worden zo, was me niet opgevallen tot ik de foto's naast elkaar legde! Hoewel hij op foto wel voller lijkt dan hij eigenlijk is. Ik zie me zo nog niet rijden met hem