Maar heb gisteren nog even kunnen rijden met mn nieuwe zadel *blijjjj

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jellie schreef:Anouk, hopelijk kun je oppas regelen! En hopelijk is donderdag t zadel van Prince binnen.
Net Jan uitgezwaaid. Ligt weer sneeuw hier
Ff medicijnen laten zakken en dan weer ff lekker terug t bedje in
idefix4 schreef:Branka sterkte met Frío! Hij zal zich idd wel verstapt hebben. Ik baal inmiddels ook wel, want bij mij komt het ook niet van trainen.
idefix4 schreef:Als ik morgen oppas kan regelen, mag ik morgenmiddag mee naar Eindhoven en Wijchen met de zadelmaker! 'Daar word ik zo blij van...'Donderdag wordt het waarschijnlijk Noordwijkerhout. Mits het ponyzadel voor Prince er dan is, want daar zit iemand die het wil zien, voor er besloten wordt tot aankoop. Daarna passen we het op Prince en dan is Prince voorzien!
![]()
BrankaZ schreef:idefix4 schreef:Branka sterkte met Frío! Hij zal zich idd wel verstapt hebben. Ik baal inmiddels ook wel, want bij mij komt het ook niet van trainen.
Verstappen of eigenlijk meer niet goed uit de voeten kunnen op de harde ongelijke ondergrond (mogelijk dus wat verzwikt). Laura wilde met hem stappen, maar hij liep vanochtend weer slecht. Twijfelde even of ik de vee arts moet laten komen, maar het advies kan je eigenlijk al vooraf bedenken. N.l. rust. Dus ben ik even eigenwijs en geef hem voorlopig boxrust. Als ik vanavond zelf op stal ben en het voelt niet goed kan ik altijd nog besluiten om de v.a. te bellen.
Hij gaat ook niet meer naar buiten als het vriest. Ik ben er n.l. van overtuigt dat de harde ongelijke bodem de oorzaak is hiervan.
Kl*te weer! Was er al klaar mee, maar nu nog meer!
idefix4 schreef:Suus: een boem boem puma! Haha. leuk! Wat draai je dan? En kun jij niet zo hard lopen? Raar hoor haha!