sterkte meid....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ben jij vorige keer ook geweest toen het over hoeven en dat soort dingen ging)
)

dat heb ik hem geleerd 
toen heike in november van de ene op de andere dag ziek werd en ook geen kans had op overleven is bij mij het verdriet er ook veel later pas uitgekomen. Dus als je wilt praten mijn oren luisteren naar je ik weet hoe jij je voelt

haha
*leest een stukje verder* Spat is niet niks wat zijn nu de behandelingen als ik vragen mag
Gefeliciteerd met de geboorte

wat ga je doen als ik vragen mag shoppen 
laulau85 schreef:Ja ik ben 1.76 dus ook een aardig lange sliert haha en niet de dunste.. Kreeg vandaag ook weer lekker een compliment pffff....
Kwam iemand tegen die ik al paar jaar niet had gezien (en toen was ik te dun en nou verre van haha) en het eerste wat hij zei was. Zo je bent wel wat dikker geworden he...
Dacht nou en bedankt.

Volgens mij hebben we allebei echt ons droompaard aangeschaft. Chico past perfect bij jou en heeft een super karakter. En ik blijf me ook steeds verbazen of Igneo zijn karakter, hij precies wat ik graag wilde!
Het is in ieder geval een positieve insteek (het negatieve is dat er longblaasje stuk kunnen gaan en dat Igneo dan in de toekomst dampig o.i.d. wordt)
Trouwens heel heldhaftig om zo zonder zadel naar buiten te gaan!
aan een kant goed dat hij weer actief is, maar hopelijk worden zijn ogen snel weer normaal. Heeft hij verder nog klachten?
Igneo staat inmiddels niet meer op stal, dus stro of hooi kunnen de boosdoeners niet zijn. Het was volgens de dierenarts juist de bedoeling dat hij nu nog hoeste. De AB-kuur heeft zijn werk gedaan en er voor gezorgd dat de bacterie bestreden is (en hij dus geen witte snot meer heeft) en het hoesten doet hij nu nog om het overtollige slijm uit zijn longen te krijgen. Hiervoor krijgt hij nog 10 dagen slijmoplosser zodat dit makkelijker gaat. 

Ik kan daar zo van genieten! Ze lijkt er zelf ook van te genieten, want ze is zo relaxt! Rijdt eigenlijk constant met een los teugeltje. Gisteren was wel even spannend, want we reden op een smal weggetje met aan de ene kant een ontzettend groot kunstwerk en aan de andere kant passeerde een vrachtwagen op nog geen halve meter. Maar Vaidosa keek niet op of om. Het is echt zo'n kanjer. Soms begrijp ik echt niet dat ze niks eng vind buiten.