Dit is Trude, ik heb meer foto's, maar deze heeft me nu eerst genoeg werk gekost

Ik hoop dat hij het doet trouwens..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Misschien vandaag weer een poging. Ik vond het trouwens wel heel zwaar, je had echt je handen vol zegmaar!

Maar ik ben nu de bitch geloof ik, terwijl ik in ieder mailtjes éxpress aardig ben gebleven.. Pff, zit ook niet mee
Nog even geduld hebben, maar je zult denk ik wel binnen kort goed resultaat hebben! Hou vol!

Alvast veel succes!
)
). Die ellendige keertwendingen, daar heb ik ook wat punten op verloren en hoewel ik vorige week8'en had op mijn eenvoudige wissels, waren ze nu wat "in de grond" gereden, maar mijn galopwerk was verder wel echt goed. 

Hij was erg braaf maar toch gevoelig vanwege de wond in zijn kootholte. Er is ook altijd iets met die dieren he 
Het zat technisch ook allemaal goed in elkaar en het was gewoon heel mooi om te zien. Je zag uit alle handelingen van de trainers hoeveel liefde ze voor hun dieren hebben, dat vond ik echt heel bijzonder! Zoals ik al had verwacht mocht je geen foto's maken dus helaas!
). Wel heb ik een tijdje een andalusier verzorgd. Een vriendinnetje van mij had er 2, Bolero en Gitana. Ik heb Bolero verzorgd.

Idra schreef:Weet er iemand waar je een film kan uploaden die toch wel 50 MB (:D I know, dat is veel, maar we krijgen hem niet kleiner) groot is? Dan kan ik Cloris Licor zijn draf eens laten zien, haha!
(alweer bijna 21 wat gaat de tijd toch snel)
Traviata! 

Gelukkig weer lekker thuis, vakantie zal verder wel leuk zijn geweest neem ik aan
En wat leuk dat Tjillert naar je hinnekt zeg
Dat dekje vind ik ook erg goed op m staan. (Ben gek op roze haha
)
Ik haal ze liever zelf wel..
Wel rot voor Sam zeg, nu weer die mok bezig! Gelukkig krijg je nu wel weer een goed zadel, en kan je weer lekker rijden! Wees maar blij dat het niet iets aan zn rug is ofzo!
Leuke anda heb je verzorgd zeg!
Waarom doe je hem niet meer?
Ze word al snel 3 jaar lees ik, ga je dan ook beginnen met inrijden voorzichtig, of wil je daar nog even mee wachten?
Ze wordt ook hoofdzakelijk door hun ingereden alhoewel ik natuurlijk wel zo vaak mogelijk dr heen ga 
Daar komt bij dat ze klassiek wordt ingereden en dat ik dat zelf ook nog moet leren lol