Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:27

Wij passen vaak op bij kennissen met paarden en dan kunnen de paarden mee, voor ons vakantie en geen zorgen over de paarden en zij kunnen een paar daagjes weg.
Verder gaan wij eigenlijk ook nooit op vakantie…

Mijn ouders zorgen voor onze kat, die kent hij goed dus dat gaat prima gelukkig.

Audesta

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:34

Bij ons komt de bijrijdster in huis. Heeft zij ook een soort vakantie. Ze kan goed met de hele beestenbende en we krijgen ons huis brandschoon terug :')

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 16:58

Audesta schreef:
Bij ons komt de bijrijdster in huis. Heeft zij ook een soort vakantie. Ze kan goed met de hele beestenbende en we krijgen ons huis brandschoon terug :')

Stuur haar ook even naar kampen. :')

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:32

Ik vrees dat ze geen auto heeft. eindje fietsen :')

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:07

Audesta schreef:

Dit lijkt me ideaal!

Nouvel, jullie hebben dan eigenlijk een soort week vakantie?

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:25

Ik zit even te kijken of het het waard is om Piet een spaans paspoort te geven. Hij heeft nu een NRPS paspoort maar zit te kijken waar hij terecht zou kunnen. Hij is PSL x PRE, valt onder cruzado dan? Of kan ik dan wel bij een van die stamboeken terecht? Iemand die mij zou willen helpen?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:02

Volgens mij hebben beide stamboeken een soort bij-boek voor cruzado’s, maar hoe dat werkt , geen idee…
Even bij de stamboeken informeren denk?

Elisa, ja we doen dan ‘‘s morgens de paarden er allemaal uit en de stallen mesten en voeren, dan gaan de middag meestal wat anders in de buurt doen en/of zelf rijden. Eind van de dag doen we alles er nog even uit, stallen nalopen, voeren en ‘‘s avonds nog een keer voeren.
Ze hebben eigen paarden en trainingspaarden staan, die hebben dan die dagen vrij, dus we hoeven niks te rijden of te longeren ofzo.
En dan verder nog de honden en de katten verzorgen.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:36

Ja wil sowieso de stamboeken even mailen! Kijken hoe en wat zij aanraden.

Oh lijkt me heerlijk Audesta! En even weg, en schoon huis!!

Knap dier DGM!!

Balen Maartje van de terugzet…

Gecondoleerd jolmer!! Lijkt me heftig!!

Bij vakantie letten de buren op onze paarden! Zijn geen echte paardenmensen maar wel lieve mensen met hart voor dieren.

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:45

Van een half papier kun je niet een vol papier maken. Spaans paspoort wordt alleen afgegeven in Spanje zelf en zegt ook niks over papier of niet, is exact hetzelfde als een nl's paspoort.

Mijn cruzado stond ook dus ingeschreven bij nrps maar dan wel met de helft van de afstamming erbij op apart papier.