Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anders word beetje overdreven. Nu hierheen halen, straks weer zomerweiland en dan September weer trug naar stal. Dus nu blijft ze daar lekker op het weiland staan. Genieten van der vrijheid en het niet hoeven werken voorlopig haha.,
Ik zal in iedergeval even een foto plaatsen. Moment geduld haha 

T schijnt behoorlijk lang te duren voor je echt weer fit bent. Dus ik moet voorlopig rustig aan doen. Hoop donderdag wel weer te gaan werken. Morgen laatste medicijnen.

. Hopelijk zit er wel een stijgende lijn in
.
.
. Morgen of overmorgen maar eens langs de dokter
. Miichelle90 schreef:Het is een ze hihi
Die merrie die dus verkocht is is die kwpner, ze is nu drachtig. Juni of Juli is ze uitgerekend. Ben zo benieuwd wat eruit komt, ze hebben een donkere hengst erop gelaten. Meestal fokt zij de hengst echt bijna helemaal door.
Dan weet je het zo! En idd wat Lisenka zegt: Een scheef liggend zadel is niet fijn voor je paard haar rug.
Donderdag wordt het waarschijnlijk Noordwijkerhout. Mits het ponyzadel voor Prince er dan is, want daar zit iemand die het wil zien, voor er besloten wordt tot aankoop. Daarna passen we het op Prince en dan is Prince voorzien!
zo hard kan ik nie
Voor een paard is t niet fijn als t zadel scheef zakt. Misschien scheelt het als je met een krukje/stoel opstapt.