[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:23

Ik ben 1.72 dus dat zou dan goed moeten passen ;). Ik ga hard hopen (voor mij niet voor jou natuurlijk :P) dat ie er nog is in augustus. Heb alles al geprobeerd bij mijn mams, maar ze wil wel zekerheid hebben dat ik hem terug kan betalen (wat ook wel erg logisch is natuurlijk). Ze vond m wel erg leuk op de foto's en het filmpje :).

Ik ben dit keer in Egypte niet eens verbrand :D. Mijn rug is wel onwijs bruin geworden in vergelijking met de rest...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:26

Haha ja wij hadden toen een snorkeltrip. gingen met een boot en dan op vier verschillende plekken snorkelen en we waren de zonnebrand vergeten. Zit je heel de tijd met je rug net boven water en nat dus gaat echt 3 keer zo hard. Dus ik was me toch verbrand... mn rug en mn kont... Kon zo mn bikini aftekenen zeg maar haha....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:30

Hahahaha dan gaat het wel hard idd :). Ik moet alleen altijd onwijs oppassen met mijn gezicht... Dat verbrand echt heeeel hard. Maar ik had ook twee dagen niet ingesmeerd het was niet zo zonnig en ik had nergens last van en mijn moeder was verbrand :+.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:33

Je mag hem anders ook al reserveren hoor :P :P
Grapje, doe maar rustigaan en kijk maar rustig rond. Een paard kopen is niet niks :)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:36

Hahahahaha zodra ik afgestudeerd ben en als ie er nog is kom ik zeker langs ;). Vind m echt heeel erg leuk!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 20:46

Sanne de duimen nog steeds draaien hier voor Iggie hoor! Ik ben blij ben dat je gelukkig relatief goed nieuws hebt van de DA, nu maar afwachten en hopen dat hij het snel allemaal kwijt is :(:)

Evdpanne welkom terug, zo te lezen heb je een super vakantie gehad! Kan jij nog even je gegevens PBen over dat boek, dan kan ik het geld overmaken ;)

Laura ik ben 1.86m dat is helemaal erg :o Ik ga zo je filmpje bekijken!

Ilona helemaal super joh, wat is het toch een toppaardje :+:

Ila en Frank ik kan de 9e niet kom ik achter, dan heb ik AR-les. Het weekend daarna ga ik naar Steffi, ik denk dat het handiger is om daarna even af te spreken want dan weet ik ook beter hoe en wat.

Saida ik zit naast het bos dus jij bent altijd welkom hoor! Ik heb mijn trailer ook terug laten keuren, kost iets van 60 eurie. Als je ervaring op kan doen met het rijden met een aanhangwagen zonder officieel les te nemen is het een stuk goedkoper om het zo te doen. Tegen de tijd dat ze die rare regeltjes hebben aangepast en je voor je E op MOET heb je zelf ook al ervaring met het rijden met een trailer en dat scheelt toch ook weer.

marielle knappe foto's van je kleine meid, ziet er netjes uit hoor :wow:

Moppielover ook ik dacht aan Cushing, heeft de Da een bloedmonster afgenomen om hem op spierbevangenheid te checken? Want daar zou toch ook een afwijkend beeld uit naar voren moeten komen dan.

Over die lezing, daar heb ik ook een brief over gehad. Het lijkt me wel interessant maar ik twijfel nog omdat ik het koliekgebeuren van zo dichtbij en zo heftig heb meegemaakt... jongens ik heb er nog af en toe nachtmerries van |(

Ik rij trouwens ook heel graag zonder zadel, zowel dressuurmatig als springen. Suevvie zit heerlijk! Alleen de laatste tijd ging hij steeds bokken in galop als ik zonder zadel zat, misschien toch gevoelig op zijn rug?

Cyrina gelukkig hoefden ze niet in je paddocks te zijn! T zag er net zo netjes uit :P

Kelly je kan hier altijd je verhaal kwijt, dus als je het kwijt wilt gooi het op tafel. In ieder geval sterkte ermee, wat het ook is :(:)

Jan gaat alles nog steeds goed met de veulens? En heb je nog Baldomero foto's? (Ik noem hem stiekum al steeds liefkozend Domi want Baldo klinkt niet leuk O:)) Doe ook nog een dikke knuffel aan Keljan, hopelijk knapt hij nu snel op!

Verder weet ik het ff niet meer, en kan niet verder terugscrollen :D Heb wel heel veel zin in vrijdag, dan gaan Cloris en ik met Napoleon en Luna wandelen in t Twiske :):)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:23

iloon: woow, net echt. onee tis echt. geweldig joh. jammer dat je niemand mee had voor waarschijnlijk supergave foto's. op naar de 9e??

laura: geen hamer in de buurt? meestal moet je die dingen draaien zodat ze loskomen van de montageplaat op de muur. dan zie je de batterij te zitten. wat is hincapie toch ook een braaf dier. filmpje ziet er echt goed uit, helemaal volgens mijn idee bij een jong paard: zo min mogelijk aan die mond zitten.

kelly: maak van je hart geen moordkuil he. maar we wachten wel af wat je tzt te melden hebt

saida: dat terugkeuren schijnt niet zo positief te zijn, laatst werd hier op bokt gezegd dat straks alles boven de 750 kg alleen nog maar gereden mag worden met E. als je dan een teruggekeurde trailer hebt, is de waarde ervan later ook lager omdat die dan gewoonweg te weinig laadvermogen heeft. maar nogmaals of het waar is weet ik niet. wellicht dat je bij de rdw wat meer te weten komt

sanne: dat jong spul moet een keer goed snotteren om sterk te worden

denise: das nou eens een relaxte instelling

cyrina: dé trailerkenner bij uitstek. nou ben ik ook benieuwd hoe het zit met dat laadvermogen van het trekkende voertuig. voorzover ik weet, wordt dat niet meegeteld. wat ik wel weet, is dat als er gewogen wordt de totale werkelijke massa met B niet meer mag zijn dan 3500 kg

anita: tja zonder zadel draven blijft toch een lastig iets. de rest gaat wel lekker

benthe: hahaha ik lig dubbel hier. jan is een rasechte NL-er hoor. wel woont ie helemaal bovenin. het blijft natuurlijk een enigzins lastig iets met al die regeltjes. enne ik zeg altijd maar zo: ze zijn bij mij afgezakt. hoever dat laat ik dan maar aan ieders gedachten over....

lobke: snap niet dat zo'n geweldig dier niet verkocht wordt. maarja de prijs is ook niet voor iedereen geschikt. als ik niet zo knap was en wat rijker, dan was ie de mijne hoor haha. de ruiterlengte heeft veel te maken met de verhouding onderlijf-bovenlijf. als mijn vrouw op des zit, lijkt het veel immenser dan als ik erop zit. ik heb lange benen, zij een lang bovenlijf terwijl we even groot zijn

esther: hopen op een vaste aanstelling dan. gaat dat niet eerder lukken soms?

malin: jammer dat je niet kunt. strand is tot de 15e overdag open toch ilona? zijn er misschien nog andere bpb-ers die daarheen willen? of we moeten savonds een keer afspreken. wat zijn dan de strandtijden? als we bijv. thuis om half 6 wegrijden, zijn we tegen 7-en bij ilona. anderhalf uurtje strand/duin is volop zat, dan ben je rond 10-en weer thuis.

des en prince hebben vanavond lekker een kouwe douche gehad. ik had ze vanuit de wei in de zeiknatte bak gelaten. gaan ze allebei uitgebreid in het natste stuk liggen rollen. ja hoor. ik dacht als jullie toch nat zijn, kan ik dat zand net zo goed meteen afspoelen. ze vonden het nog goed ook.
des kan iets wat prince pertinent weigert: uit de slang lebberen

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:28

En en en wat vond je van het filmpje Malin?

Frank je moest hem van de muur schuiven naar de zijkant!! Wie bedenkt dat nou....
Ja ik laat die mond ook graag zo veel mogelijk met rust. Laat hem eerst maar leren op zijn benen lopen.
Haha lief he als ze zo uit de slang drinken. Meestal eindig je alleen zelf natter dan je paarden....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:28

Zou misschien wel kunnen, maar ik ga het ook nog druk hebben met afstuderen. Dan kan ik dus niet zoveel uur werken. Bij de flora werk ik wel in vaste dienst maar dat is voor maximaal 15 uur in de week dus dat telt volgens mijn moeder niet :D.

Dus denk dat ik nog maar even tot augustus moet wachten ;).

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:29

Kunnen we dan niet zondag gaan? Ik ga liever niet 's avonds want dan wordt het wel heel erg laat voor mij!

Laura wow hij gaat goed zeg, hij loopt lekker op zn eigen benen! En jij zit er netjes op hoor, alleen roze bij een HENGST :P :D
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 27-04-09 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:32

Ilona, super zeg, zomaar alleen over het strand.

Laura, dat ziet er erg braaf en ontspannen uit, goed bezig met Hincapie! Maarruh... ik vind jou echt superslank hoor, dus laat je niet gekmaken!

Malin, jij bent echt lang ja! En wat je zegt over nu nog nachtmerries hebben van wat je allemaal hebt meegemaakt met die koliektoestanden toen met Suev... kan me dat zo goed voorstellen, nadat je zoveel zorgen en angst om hem hebt gehad. Dat vergeet je niet zomaar.

Morgen komt de V-arts voor Rico, ben benieuwd wat hij er aan kan zien... Ik haat "sluipt-erin-vage-kreupelheidjes", heb liever van de ene op de andere dag pats-boem kreupel, da's vaak veel duidelijker en veel sneller over ;( .

Veludo stond in heet&hyper-modus vandaag, hij is altijd al ubergevoelig maar soms slaat ie er wel in door hoor 8)7

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:35

Ja dat ken ik, gedver arme Rico, schiet ook niet op. Ik zal ook duimen voor jullie, hopelijk niets ergs. Ben benieuwd hoe het zal gaan als Veludo mee moet op cursus, hij is wel cool 8-)

Over dat dromen, toevallig de dag voor Bunschoten had ik er weer over gedroomd. Ik zag hem weer zo tegen de grond aanklappen, telkens en telkens weer. Al die plekken op zijn hoofd, en die ogen... zijn hele lijf doorweekt van het zweet en hij was blind van de pijn |( Dat was echt verschrikkelijk, ik kon er niet eens bij in de buurt komen want hij liep dwars over alles heen. ZO machteloos.... Ik moet daar echt niet te veel over nadenken want ik durf eigenlijk niet eens op vakantie, hoewel er nu gewoon helemaal niets aan de hand is. Gister zat ik foto's te kijken en zag ik de foto's genomen de dag na de operatie, en alle andere dagen daarna. Pfff ik lijk zelf ook net een geest op die foto's hoor. Ik stond echt "uit". Ik durfde niet te hopen en dat andere kon ik niet accepteren of over nadenken. Bij mij is heel veel van het verdriet er pas heel veel later uitgekomen...

Lau ik vind jou ook superslank hoor!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 21:52

Karina schreef:
Frank zijn er geen genetisch gemanipuleerde champies met ingebouwde zondagsrust? ;)

Zodra ze er zijn ga ik er voor in de bres... haha! Ik verheug me er nu al op. :+

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:20

Op speciaal verzoek van DinkeyGirley, die graag nog een foto van Baldomero wil:

Afbeelding

Baldo baalt hier dat Sonrisa in de sprint eerder is vertrokken en probeert met grote sprongen zijn achterstand in te halen.
Het is een kwestie van tijd dat Baldo zijn zusje in het weiland gaat dekken. Dus Malin, doe een goed bod,
dan breng ik hem deze meivakantie en kun je hem echt DOMI gaan noemen. :9

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:21

Hihi thanx meiden! Maar ik was altijd graatmager vandaar het verschil haha....

Oeh malin dat klinkt echt niet prettig! Haha had het roze al en vond het wel gaaf bij hem staan... Was van mijn ruin hihi..

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:43

Frank, ik zei niet dat Jan belg was, ik zei enkel dat in Belgie de regels anders waren (omdat ik niet wist waar Jan woont ;))

Zo, net maar even de proef op de som genomen en met Utix een staprondje buiten gemaakt, zonder zadel. Ik ben er nu wel achter dat hij liever een dekje op z'n rug heeft, dan laat hij me tenminste zitten :'). Il was mee op Chico en we hebben heerlijk een stuk gestapt. Utix maakte er wel flink misbruik van, Hij wilde niet stilstaan en begon te huppelen. Met zadel zet ik hem rustig op z'n ho, zonder zadel werd het flink wat lastiger. Lekker confronterend ook, zo zonder zadel. Je merkt dat hij echt goed op mijn zit reageert dan, zodra ik wat meer gespannen ga zitten, gaat hij maf doen.
Binnenkort maar eens binnen rijden zonder zadel. Goed voor mijn zit.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:48

Jullie gaan veelste snel, dus ff ego hoor haha.
Weekend weer druk gehad, werk, vriendlief was gister jarig en vandaag de hele schuilstal leeg gehaald. Was zo`n beetje een potstal geworden doordat de 2 jaarlingen hier hebben gestaan. Dat ook weer klaar gelukkig. Zo maar lekker op bed.

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:48

Ik ben wel dol op vlaamse frieten ...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:56

frankiej schreef:
cyrina: dé trailerkenner bij uitstek. nou ben ik ook benieuwd hoe het zit met dat laadvermogen van het trekkende voertuig. voorzover ik weet, wordt dat niet meegeteld. wat ik wel weet, is dat als er gewogen wordt de totale werkelijke massa met B niet meer mag zijn dan 3500 kg

:=

Nou, dan hoop ik niet dat wij elkaar gaan treffen als ik aan het werk ben, want dan mag je toch echt je combinatie aan de weg laten staan totdat er iemand komt die wel een E rijbewijs heeft...

Volgens mij haal jij nl. 2 regeltjes door elkaar heen. Het rijbewijs verhaal (papieren gewichten) staat volledig los van het technische verhaal (werkelijke gewichten en dus laadbrugtheorie).

Maarreeeeeh...

Ik ben zojuist weer tante geworden!!!

Ik ben voogd van een hele, lieve, knappe kleine NH-er in spe en die is zojuist de grote zus geworden van Hailey!!!

*\o/*

En verder niet veel te melden...

Xantha en Kyra vandaag gelongeerd... Xantha was lekker wakker, maar wel heel braaf. Deed goed haar best. Ook nog even spaanse pas geoefend en dat gaat heeeeeel goed als ze weet dat er een schone stal met voer en hooi op haar wacht :Y)

Kyra ook gelongeerd, die mocht na lange tijd weer eens kennis maken met een grondbalk (WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!??!?? Jawel... en grondbalk)...

Die dingen bijten in je billen als je niet uitkijkt :P Maar uiteindelijk ging ze er heel netjes overheen, na wat hilarische taferelen te hebben uitgehaald...

Sun had een dagje vrij na onze ubervette crosstraining van gisteren. Heb gewoon pijn in my ass, van al zijn gebok. Zodra hij het naar zijn zin heeft wordt hij jolig en veranderd hij dus letterlijk in een stuiterbal... Maar af en toe stuitert hij best hoog, haha!

En verder moet ik heel veel bijlezen hier...

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:57

heikedenise schreef:
Frank – ik heb heerlijk gereden echt ben super blij, en is je bak nu helemaal klaar ?
En super voor je dochter gefeliciteerd

Anouk – ‘’fijn’’ om te horen dat ik niet de enige ben met faalangst ik heb het ook de eerste paar wedstrijden gehad en die van mij reageert daar super heftig op, en nu moet ik zeggen dat ik vandaag nergens last van heb gehad en ik kon het merken we hebben een super proef neer gezet :j alleen dacht de jury daar anders over,
Ook jij gefeliciteerd met jullie dochter :D

Nou dames en heer mijn wedstrijd is super verlopen.
Tijdens het losrijden was meneer niet te houden het leek wel een hengst hij ging er zo hard vandoor dat ik gewoon bang werd op hem, hij rende ook iedere keer naar de bakdeur toe dus die hadden ze voor de zekerheid maar dichtgedaan en alle paarden gingen er ook even uit. Na een paar keer proberen te stoppen is mijn vader + mijn vriend in de losrij bak gaan staan in de hoop dat die naar hun toe zou rennen, gelukkig rende die naar mijn vader en kon die hem pakken en is er even naast gaan lopen, na 10 min ging er denk ik een knop bij hem om en hij gegon te lopen niet normaal :9 .
Dus hup ik de baan in en ik was al trots want we hadden hem super aan het lopen gekregen dus ik mijn proef rijden en wat deed die zijn best :wow: echt het gevoel wat ik bij de les had was hier dubbel en dwars aan wezig hij is niet geschrokken heeft niet gebokt niks hij gaf 100% alleen de galop blijft een struikelblok omdat die nog niet genoeg kracht heeft om daar erin te blijven dus daar viel die eruit. Maar ik was echt trots tijdens het afgroeten kwamen alle emotie er ook uit omdat ik zo trots was dus mijn moeder kwam me uit de baan halen en was ook super tevree.
Toen mijn 2de proef in die ging ook perfect alleen hij had zoveel gegeven in die 1ste proef dat die bij de 2de helemaal op was dus ook daar viel die uit de galop en waren en wat sloddigheids foutjes. Ook bij deze kon ik het niet droog houden, mijn kanjer :+:
Toen de prijsuitrijking (ik wist dat deze vrouw laag jureden dus verwachte niks) ik was 1x 5de met 168 en 1x 6de met 172 ik vondt ze niet terecht maar het blijft een jury sport ik ga iig de volgende keer met een goed gevoel de baan in

Ooit komen die punten vanzelf wij halen het wel :+: mijn kanjer

Ja, idd jury's! :( Niet altijd even leuk. En die stress is rampzalig! Gelukkig heb ik het tegenovergestelde ook al een paar keer meegemaakt. Lang geleden, dat wel... Persoonlijk vind ik dat wel leuker... Maar wel netjes 5e en 6e! Van de hoeveel? ;) Wel eng idd als het met losrijden zo gaat. Ik heb ooit eens zo'n losgeslagen merrie gehad.
Thnkxx. Sabrina heeft ons erg verrast! Ben heel trots op haar. Ze weet ook dat de ponyclub om 9 uur les heeft woensdag. Ben benieuwd of ze nog steeds wil gaan... Zeg er nu niet te veel meer over.

Bij Cyrina wel balen dat ze bijna in de paddocks gingen graven. Gelukkig was het niet nodig. Bij haar in de buurt zeker een geboortegolf over 9 maanden? Hier in de bommelerwaard was dat wel, beweerde men. Maar volgens mijn berekeningen is eind oktober niet 9 maanden na 27 december...
Netjes die proeven van je zus!

Saida (en laura): Niet aan mijn mannetje zijn pelsje komen hoor! Dan wordt ie helemaal zo bottig... :D Ik vind gladgeschoren mannen op de borst altijd heel zielig en weet je wel hoe vaak je dat moet bijhouden, anders gaat het nog prikken ook...
Rechtrichten clinic? huh? Elk paard heeft een sterke en een zwakke kant. Bij Sam heb ik het zelf al doende verbeterd.

Madelief wat een lief poesje...haha Gremlin.. .als wij er ooit één nemen (bijna onmogelijk, want Frank wil er niet aan) noem ik die ook gremlin.. haha

heidi: Gefeliciteerd! Ik vroeg me al af waarom de vlag hier overal uithing... Voor jullie (en voor Jan en Lisenka) dus!

Wow prinslover: klinkt als een droom die uitkomt! rijden zo over het strand. Toegegeven: Sam doet het met Frank ook, maar of ik dat ooit ga durven? Dat wordt zeker ook ooit een PRE voor mij. ;)

Kelly: Ben reuze benieuwd naar het resultaat met Zam en hoe ging het met Bello? Zo'n plaatje! Dat was bij mij ook liefde op het eerste gezicht...

Sanne klinkt goed! Hopelijk is je paardje snel weer de oude!

En Moppie: Zo'n paard ken ik ook en dat lijkt bij haar ook verdacht veel op cushing.. Staat ook een heel topic hier over op bokt.

Edvpanne: Lekker egypte! Maar ik prefereer spanje hoor. Ben helemaal verslaafd, sinds ik daar een week ben wezen paardrijden. Dat was vóór we Despi kochten.

Idra: Ik vind Terroso een plaatje en ook nog zo'n prachtige naam... Heb al een paar keer zitten kwijlen! Hoe zit het met zijn campaneo? Betekent zijn naam ook nog iets? Jammer dat ik dan afstand zou moeten doen van Sam... Anders wist ik het wel! Dan was ie verkocht. Ik ben 1.72 en weeg rond de 74 kilo.. Dessie is te klein voor mij voor het mooi, Frank past mooier op hem. Ik heb een vrij lang bovenlichaam.

Beterschap voor Rico

Lisenka, hoe is het met Keljan?

Jan idd vlaamse frieten.... hmmm, maar ja die zijn van Farm Frites toch? Die zit in Lommel en bij Rotterdam. En de mayonaise mag verbetering... :+

Sam had vandaag een dagje vrij. Maar hij liep gisteren mega-ontspannen. Zelfs de kivieten konden hem niet van zijn stuk brengen. Ik ben echt nog zoekende om mijn handen ontspannen te houden. Ik ben nogal op het stil houden en dan komt ie in het verzet. Maar gisteren dus niet. Hij liep echt ontspannen. Morgen is Frankie jarig... Maar ik denk dat ik wel ga paardrijden hoor... Dus dan is ie helemaal van jullie weer... Frank met zijn harem... *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 23:43

Ik kom heel even heel ego langs, maar wil alleen even vertellen dat het absoluut niet goed gaat met Robijn, zijn slechte dingen uitgekomen bij de kliniek en ik houdt me even afzijdig! Ik heb een hele heftige week gehad en zit er doorheen en moet me even concentreren op dat ik en Robijn onze vechterslust terugkrijgen en hierbovenop komen!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 23:44

Heel veel sterkte samen!

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 00:07

En dat is 3. Het derde veulentje deze maand is net geboren. Dit keer niet van Halley.
Dit veulentje is van Altanera, die in november op de Sicab in Spanje door ons is gekocht, drachtig en al.

Afbeelding

Op fototje 5 minuten oud, nog helemaal nat. We hebben nog niet gekeken of het een merrie of een hengstje is.
Geen aftekeningen en als het veulen opdroogt zoals ik denk dat het doet, zou dit wel eens ons eerste bruine veulen kunnen zijn.
Lisenka weer superblij, alles is goed met veulen en moeder.
Ik ook blij, krijg ik weer wat slaap 's nachts: het volgende veulen is pas begin juli uitgerekend.

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 00:08

Sterkte samen! Pff klinkt heftig allemaal. Hoop dat je er uit komt!

Jan en lisenka. Wat een beauty! Wat een super mooi koppie zit er op zeg!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 00:12

Jan en Lisenka, gefeliciteerd! Ze komen mooi achter elkaar aan he. Zijn er nog meer veulens op komst?