Ik ben dit keer in Egypte niet eens verbrand

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
frankiej schreef:cyrina: dé trailerkenner bij uitstek. nou ben ik ook benieuwd hoe het zit met dat laadvermogen van het trekkende voertuig. voorzover ik weet, wordt dat niet meegeteld. wat ik wel weet, is dat als er gewogen wordt de totale werkelijke massa met B niet meer mag zijn dan 3500 kg
heikedenise schreef:Frank – ik heb heerlijk gereden echt ben super blij, en is je bak nu helemaal klaar ?
En super voor je dochter gefeliciteerd
Anouk – ‘’fijn’’ om te horen dat ik niet de enige ben met faalangst ik heb het ook de eerste paar wedstrijden gehad en die van mij reageert daar super heftig op, en nu moet ik zeggen dat ik vandaag nergens last van heb gehad en ik kon het merken we hebben een super proef neer gezetalleen dacht de jury daar anders over,
Ook jij gefeliciteerd met jullie dochter
Nou dames en heer mijn wedstrijd is super verlopen.
Tijdens het losrijden was meneer niet te houden het leek wel een hengst hij ging er zo hard vandoor dat ik gewoon bang werd op hem, hij rende ook iedere keer naar de bakdeur toe dus die hadden ze voor de zekerheid maar dichtgedaan en alle paarden gingen er ook even uit. Na een paar keer proberen te stoppen is mijn vader + mijn vriend in de losrij bak gaan staan in de hoop dat die naar hun toe zou rennen, gelukkig rende die naar mijn vader en kon die hem pakken en is er even naast gaan lopen, na 10 min ging er denk ik een knop bij hem om en hij gegon te lopen niet normaal.
Dus hup ik de baan in en ik was al trots want we hadden hem super aan het lopen gekregen dus ik mijn proef rijden en wat deed die zijn bestecht het gevoel wat ik bij de les had was hier dubbel en dwars aan wezig hij is niet geschrokken heeft niet gebokt niks hij gaf 100% alleen de galop blijft een struikelblok omdat die nog niet genoeg kracht heeft om daar erin te blijven dus daar viel die eruit. Maar ik was echt trots tijdens het afgroeten kwamen alle emotie er ook uit omdat ik zo trots was dus mijn moeder kwam me uit de baan halen en was ook super tevree.
Toen mijn 2de proef in die ging ook perfect alleen hij had zoveel gegeven in die 1ste proef dat die bij de 2de helemaal op was dus ook daar viel die uit de galop en waren en wat sloddigheids foutjes. Ook bij deze kon ik het niet droog houden, mijn kanjer
Toen de prijsuitrijking (ik wist dat deze vrouw laag jureden dus verwachte niks) ik was 1x 5de met 168 en 1x 6de met 172 ik vondt ze niet terecht maar het blijft een jury sport ik ga iig de volgende keer met een goed gevoel de baan in
Ooit komen die punten vanzelf wij halen het welmijn kanjer