Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik zit er ook nog niet zo lang bij en de laatste weken niet zo intensief maar gelukkig zijn ze hier vergevingsgezind als je 1 naam niet weet
Ik weet niet wat hij mocht van de da... Voelt het andere paardje zich al beter?
Sommige mensen die zou je toch echt een corrigerende tik (en das nog netjes) willen geven! Dat die niet snappen dat zoiets echt lomp is!
dus heb me er maar bij neergelegd dat ik het bij simpele mobiels hou 
*al zit niet iedereen nog zo fanatiek in het topic en er zijn nieuwe die daar nog niet staan*
* hoe was je vakantie!

.
. En nog wel aan de Sambuca
. Dat is echt sterk spul, maar ik vind dat zoooooooo lekker!!
. Al waren de malibu & passie ook prima te doen afgelopen weekend hihi
. Mies_Apollo schreef:gabriella: Ik ken nog een moreno! Toevallig zijn ze wel alle 3 bruin *met die van jou en sanne dan*

Blegh voel me alleen wel beetje belabberd maar morgen dus eindelijk maar weer eens naar de dokter kijken wat&hoe met de bloedwaarden en mn amandelen enzo, heb nu echt last van mn keel en hoofdpijn en voel me slapjes niet echt relaxt dus.
Zat namelijk in mn tas, bakje aarbeien was gaan lekken, nu zat mn navigatie-pad (ja weet niet hoe je t beter kan omschriven) beetje vast door die zoete troep, ik net proberen t een beetje ertussen weg te halen met de vijl: resultaat: 4 megakrassen
hahaha 

. En Sambuca is zoooo lekker, dat drink ik ook wel eens te veel
.
. Hopelijk lukken de foto's een beetje vandaag, met een beetje zon zien de foto's dr in iedergeval altijd wel mooi uit
, beter als die grijze luchten!
, dus opzich lijkt het mij een logische verklaring
. 
. Het was nog steeds niet geweldig maar het begon erop te lijken
.
. Die gaat dan in discussie met die mensen en uiteindelijk krijgt ie ze wel zo ver dat hij even op hun paard mag stappen.... Hij hoeft maar een beetje te drijven zodat ze goed voorwaarts zijn (hier ging het al bij de meeste mis, ze waren zo gefocust op de halshouding dat ze het voorwaarts lopen vergaten
) en dan spelen met de teugels en de meeste paarden gingen al nageefelijk lopen
. Nu rijd hij ook wel erg goed
, ik zou het hem niet nadoen. Maar al die mensen komen er zo wel achter dat al die hulpmiddelen niet nodig zijn... Dr zijn dr al veel meer gaan rijden in de dressuurles
. flamon schreef:heey esther
ja ga dadelijk maar is op pad kijken of ik wat mooie foto's kan schieten.
hier even en probleempje van mij misschien kunnen jullie mij helpen.
:
ik zit er aan te denken om of weer de elastiek er aan te zetten bij janske want moet haar bijna naar beneden trekken het 1ste half uur en dan gaat ze wat beter lopen.
of ik wil met een slof gaan proberen of zal ik eerder met een tiedemans teugel aan de gang moeten.
. Sorry hoor, maar zo ga je toch niet met paarden om denk ik. Ik weet niet welke lesgever jij hebt, maar ik zou ook echt een andere zoeken die je leert hoe het hoort. Nu ik toch zo bezig ben, laat ik dan ook is eerlijk zijn, maar als ik dit lees denk ik echt: arme janske
. Ik denk dat ik nog mild reageer in vergelijking ergens anders op bokt...
. Ik heb vanavond tijd voor die foto's, alleen kan ik nergens die kabel vinden
. Ik vermoed dat mn broer die nog bij hem thuis heeft liggen, dus dat is echt balen!