madelief88 schreef:cloris schreef:in de galop ik zo mijn hand naar voren kon doen zonder dat er iets veranderde in de tact en regelmaat
In duitsland is dit een vereiste oefening in een dressuurproef, ben even kwijt hoe het heet, maar is inderdaad heel goede oefening om te controleren hope je paard aan je hulpen is! Bij Furia gaat dat nog lang niet lukken maar met mijn vorige bijrijdpaard lukte het wel! Fijn gevoel
Ik vind dat ook echt knap als je al zover bent...
Dat is voor mij nog een hele lange weg te gaan...
Ik ben best een beetje trots dat ik kan schrijven dat me dat vanmiddag ook is gelukt, zowel in galop als draf

Het gaat super met rijden, hij loopt heel erg fjin en als hij eenmaal goed los is, loopt hij als een trein. Zelfs wijken en schoudervoor blijven in tact en regelmaat!
Ik zal even proberen iedereen te antwoorden, heb het heel druk gehad deze week dus ik heb een hoop bij te lezen

Lusitana, Regine en Lisenka gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten!
Eef fijn dat alles een beetje goed is gegaan. Grappig dat hij nog zo aan het patseren is, Suev voelde zich echt een beetje zielig na de castratie en was gelijk een heel stuk rustiger.
Cloor fijn dat Piep weer okej is! Alegra ziet er goed uit

Laulau wat erg van Siglavy, je zult hem wel missen... sterkte!
Fem ben benieuwd waar Friesje nu niet meer hengstig van is

Lisenka lekker van je wedstrijd met Halley! Wat is het toch een lekker ding. En fijn dat je merrie ook braaf was, dat is zeker in het begin toch wel het belangrijkste. Wel schrikken wat je met die pony meegemaakt hebt, gelukkig waren jullie er op tijd bij! En wat een ontzettend lieve foto's van de veulens, Perlita vind ik stiekum wel errug leuk

Spokie ben benieuwd naar de fotoshoot, was het leuk om te doen? Ik rijd best vaak op Suev zonder zadel, zowel buiten als dressuurmatig in de bak. Ik voel dan beter wat en hoe, en hij reageert er ook super op. Ik vind het stiekum fijner rijden dan met zadel

Yenneke heb je al vervoer? Wel foto's maken van het weekend he?

Pipi haha kleine meisjes worden groot, ze is idd al vel breder en volwassener geworden. Ik vind dr echt mooi!

Ellis mooie foto's, haha je hebt idd echt een biet joh

Lobke wel balen dat er door sommige jury's zo gereageerd wordt. Ben echt blij dat ik nooit op wedstrijd ga, van zulk soort vooroordelen heb ik dan gelukkig geen last. Haha ie Licor, uit zn zadel gegroeid! Tsja dat is weer sparen...
Ben het wel met Lusitana eens dat ze hier in NL dressuurland soms echt even de plank flink misslaan en vergeten waar het nou echt om gaat.
Marit had me dan ff gePBt ofzo

Nou volgens mij heb ik nu iedereen beantwoord! Morgen gaan we lekker naar cavalia dus ik ben benieuwd!