Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 12:50

Tarzan wat fijn dat Rambo zo braaf is met wandelen!

DGM, fijn dat Luci het zo goed doet op het nieuwe plekje!
Trevo staat in de opfok bij de Gouden hoep, ze lopen nu echt aan zee in het buitendijks gebied.

DGM

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 15:04

Mijn kleine turkje:
Afbeelding

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 15:06

Nouvel schreef:
Tarzan wat fijn dat Rambo zo braaf is met wandelen!

DGM, fijn dat Luci het zo goed doet op het nieuwe plekje!
Trevo staat in de opfok bij de Gouden hoep, ze lopen nu echt aan zee in het buitendijks gebied.

Oh die staat ook echt wel in de andere kant van Friesland :)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 15:56

DGM schreef:
Mijn kleine turkje:
[ Afbeelding ]

Wat een knapperd <3

Als hij over de kop is geslagen lijkt fascia release me sowieso goed. Ze kunnen ook wel echt anders gaan lopen/ belasten als ze vast zitten.

Dat is toch super Tarzan? Grondwet wordt vaak onderschat maar daar begint het eigenlijk allemaal mee. En inderdaad goed dat je doorgezet hebt.

Iedereen wordt weer actief :D , wij zijn gewoon door gegaan met de warmte. Had voor het eerst thuis ingespannen maar daar had ze wel wat spierpijn van.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 16:06

DGM schreef:
Mijn kleine turkje:
[ Afbeelding ]

Wat een mooi kleurtje!

Elisa, lekker dat je gewoon door hebt kunnen gaan en thuis ook hebt in kunnen spannen

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 17:22

Knappe Luci <3
Wat fijn Elisa dat je gewoon door bent kunnen gaan met de warmte.
Nouvel, klinkt als een hele fijne opfok!

Net weer gaan wandelen met Rambo, nou we hadden schriktraining in het kwadraat :=
Het eerste pad het veld in moest ik langs aan de linkerkant een busje met aanhanger een net dat half over de aanhanger lag en een kleine graafmachine en iemand die daar 'nt graven was. Rechts meteen naast het pad in het veld was een traktor 'nt ploegen :+

Daar ging hij al heel braaf langs, helemaal trots!

Op de terugweg kwam mij opeens een huifkar met traktor ervoor, 20 mensen erin en hoempapa muziek tegemoed en ik kon geen kant uit. Dus die combinatie moest mij en Rambo op een krappe meter passeren. Ik was blijven staan anders stond ik helemaal klem in de mais. Op 1 sprong na bleef Rambo echt super lief en braaf naast mij, met die sprong kon ik hem ook meteen corrigeren dat het daarbij bleef.

Daarna moesten we dus nog een keer langs de combinatie traktor in het land, andere kant busje, aanhanger met eng net, graafmachine en mensen ... Toen was de emmer van Rambo toch behoorlijk 'nt overstromen. Ik voelde een en al spanning in hem maar wat ben ik toch mega trots op hem hoe braaf hij reageerde <3
Dus op stal hem even in de bak gezet en toen moest hij even racen om z'n spanning af te laten vloeien :') <3

Plat door de bocht _O-
Afbeelding

Afbeelding

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:09

Ja wel met aangepaste tijden natuurlijk. :D

Wat een goede schriktraining Tarzan! En wat fijn dat hij zo braaf bleef, dat geeft toch veel vertrouwen? Dat er daarna even wat uit moest snap ik wel haha. Leuke actiefoto's! Hij mag met zijn hoef dus wel gewoon rennen enzo?