Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
iEmmaaa schreef:Beart is zeker iets om in de gate te houden, m'n stalbaas heeft al weken besloten dat het Beart moet zijn hahaha maar een daadwerkelijke keuze heb ik nog niet gemaakt... Zal ook nog moeilijk worden denk ik
Ik was erg geïnteresseerd in Jouwe maar hij blijkt dwerg groei gen te dragen dus hij valt af.
Na vandaag ga ik eens meer research doen naar Epke, Thorben, en Alwin.
Jehannes had ik al eerder in de kijker gehad toen het nieuws naar buiten kwam dat hij goed gekeurd werd maar daar zal na vandaag ook wel een flink prijskaartje aanhangen
De fout die ze maakte was dat toen ze bekend gingen maken wie de kampioen van de jonge hengsten werd de jury de verkeerde eigenaar feliciteerde waardoor iedereen dacht dat dat paard (weet stiekem niet meer welke zo snel) dus kampioen geworden was. De jury had alleen een eigenaar verder naar links moeten feliciteren... Blunder...
Lauke schreef:Nou inderdaad. Dat moet een onwijze teleurstelling zijn.
mewes deed het ook erg goed inderdaad! Moet zeggen dat ik veel paarden heb gezien die veel meer showden dan vorig jaar. Vond het alleen jammer van bartele. Die werd het eerste rondje voorbrengen heel erg ingehouden en het tweede rondje kwam het er niet uit. Zo zonde. Dat is ook zeker een favoriet van mij.
anders is inderdaad veel imponerender onder het zadel. Heb hem niet aan de lange lijnen gezien, maar twee jaar geleden wel en toen stond ik ook met open mond te kijken haha.