Ja, ik heb ook twee zweet-dekens, daarna moet ze maar droog zijn hoor! Tsja, en als het te koud is dan was ik haar natuurlijk niet, maar nu viel het mee en kon ze lekker even ravotten!
Geeske leuke foto's ja het is wat met die witte paarden had ik ook hoor roen starlight nog leefde die was ook wit behalve in de winter hoelanger de winter hoe viezer maar ik had haar zonder deken staan dus dan haat het al snel.
En over dat huilen dat doe ik soms ook nog wel om starlight die is nu 2 jaar dood maar was echt me maatje ondanks we niet meer konden rijden zou ik der nog steeds trugwillen ook heb ik lang met een schuldgevoel gezeten dat ik had moeten zien dat ze ziek werd voor dat het te laat was.
Amor heeft 1 zweetdeken die heeft is al gesloopt en is knalroze en nog iets te groot maar wel handig om er bij te hebben ondanks ie weinig doet.
Keek ff op de kalender en meneer wordt over 2 weken 2 jaar dat gaat hard in ene het is ook niet meet dat verwaarloosde jaarlingetje wat ik van de zomer kocht
Michelle: Wat een geweldige foto. Echt zo schattig.
Nouchka heeft geen zweetdeken en die van Nikita is een jurk voor haar Nikita heeft maat 215 en dat is veel te groot voor Nouchka. Nu heeft ze er ook nog geen nodig natuurlijk maar we gaan wel binnenkort beginnen om haar aan een deken te laten wennen.
Super hoor! Dat je al lekker gereden hebt op Haiko! Dodo, jouw mannetje groeit idd lekker hard! maarja, dat zie je ook al snel als ze eerst echt te kort zijn gekomen hebben ze heel wat in te halen! Wel leuk dat je een roze deken hebt
Tsjonge, ben echt blij met mijn meisje hoor, ze deed het gisteren in de les weer super en vandaag heb ik samen met een stalgenootje gereden in de bak en ze heeft dat paard (vrijwel helemaal) goed genegeerd! Nou weer een stapje verder dus!
dapperedodo
Geplaatst: 18-02-12 20:50
ow wat fijn dat je er weer op gezeten hebt wat gaat dat snel zo in ene.
en megamindy is wel stoer zo
en chim zo goed der best gedaan
ja hij groeit momenteel heel goed hij is nu echt met zn inhaalslag begonnen maar heeft ruim een half jaar nodig gehad om bij te komen.
meneer had jeuk vanmiddag toen die vast stond hij is wel lenig haha en verkleurt momenteel ook lkkr
meneer wordt wel weer lkkr grijs vindt dat grijs tog leuker dan wanneer die helemaal zwart is
hihi ja idd vond ik ook:P en vind het nu wel leuk dat je hem steeds grijzer ziet worden van het grijs naar zwart van de winter vondt ik wat minder maar ja echte toverbal de reacties op stal zijn wel leuk van je had tog een zwarte geen schimmel
haha ja das erg grappig vondt ik ook altijd met starlight ook van die krijg je nooit meer schoon opmerkingen en dan tog je best te doen ze zo wit mogelijk te krijgen
Ans: Wat heerlijk dat je weer even gereden hebt Super dat hij zo braaf was.
Dapperedodo: Knappe Amor Wat een grappige kleur heeft hij zo.
Geeske: Super dat het zo lekker ging
Jolijn: Wat een heerlijke plek zeg. Hoe is het weer daar?
Ik heb vanochtend echt heerlijk gereden . Ben nog niet helemaal fit maar het rijden begon wel weer erg te kriebelen. Nikita was super braaf en deed ook super haar best. Ik heb 2 weken niet gereden maar het is opstappen en wegrijden. Ze liep echt heerlijk vandaag Ze begint nu ook lekker te buigen en haar rug een beetje los te laten in stap. Wel heeft ze nu echt last van haar dikke vacht. Na 10 minuutjes werken begint ze te puffen en te zweten. Waarschijnlijk gaan we binnenkort dus haar borst scheren zodat ze de warmte kwijt kan.
Ik zou Nikita ook wel scheren als ze het echt te warm begint te krijgen... fijn dat ze zo lekker braaf was! Dodo, ik probeer het idd altijd om het er een beetje schoon uit te laten zien alleen werkt t paard niet altijd mee! haha
Persoonlijk ben ik niet meer zo voor het scheren in deze tijd van het jaar. Paarden zijn al bezig met het maken van hun zomervacht en dat verstoor je dan. Frío en andere paarden bij ons op stal zijn al vol in de rui. Denk dat Nikita wel flink conditie moet opbouwen.
Jolijn, ook een beetje mooi weer in Frankrijk?
Binnenkort weer nieuwe foto's van Frío. Die gaat na een klein dipje door de grote weersverandering afgelopen week erg lekker. Wel even fotospam van onze hond. Paar weken geleden had ik al een topic geopend met foto's van Finn. De andere fotografen hebben ondertussen ook hun foto's online gezet, dus tijd voor een nieuw topic: [BB-ITP] Fotosessie Golden Retriever Finn
dapperedodo
Geplaatst: 19-02-12 21:05
ja dat is handig als je een zwart paard heb dan zie je het niet haha nu amor weer bijna grijze/witte beentjes heeft zie je nu ook steeds beter dat ie daar een poepvlek heeft zitten van het liggen.
nikita weer braaf met rijden wat en lkkr aan het inbuigen en scheren lijkt me wel een oplossing als ze het zo warm heeft.
ik heb vandaag ook heerlijk gereden weer op kyra was wel weer paar maandjes geleden maar eigennaar had een nieuwe verzorgster genomen achteraf bleek dit niet zo'n goede combi dus nu rij ik der weer dus was weer helemaal happy vandaag mevrouw was lkkr actief dus had me handen vol aan der maar met een paar weken moet het wel weer goed komen zitten we weer in ons oude ritme maar je merkt het tog wel hoor als een ander je paardje rijd
moppielover
Geplaatst: 19-02-12 22:36
Branka: Ze moet ook conditie opbouwen maar ze heeft het nu echt te warm hoor. Toen het vroor en de sneeuw er lag was ze veel actiever en hield ze het rijden ook veel langer vol.