Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Snowy2004 schreef:Shanna: Geeft niemand haar beweging als je op vakantie bent?
Lisenka schreef:Anouk: Was ik dus nog niet helemaal gek geworden met mijn Cabochon gedachte. Die Sabrina toch, topinstructrice.
Despi weet dus wel hoe hij aandacht moet trekken.
Maximo is net opgehaald. Wacht tot ik een smsje heb dat ze aangekomen zijn en ga dan naar bed. Hij was zo ontzettend lief. Als veulen bij zijn moeder vond ik hem wel leuk, maar hij wilde niet geaaid worden oid. Binnen een paar dagen na het afspenen kon ik er alles mee. Als hij in zijn stal lag, kon ik erbij gaan liggen. Hij liep nu ook vrij snel met me mee de trailer op. Begon me op de trailer nog gigantisch te knuffelen.
evdpanne schreef:Lisenka: Fijn dat ze allemaal zo'n goed adres hebben gevonden!
Het strand was echt heerlijk!! Shaggy had er echt heel veel zin in. Al had ie het ook wel een beetje in zijn bol om bij alle honden te gaan kijken. Waren we een lekker drafje aan het doen gaat meneer ineens in de richting van een hond. Ook is ie heel dapper een stukkie de zee in gegaan. Al moest ie weer heel snel achterwaarts toen een golfje naderde, bewegend water is nog altijd erg spannend
. Ook heb ik mijn eerste galopje gemaakt op strand. Hij vond het echt heerlijk!!
Lisenka schreef:Ja, ik mis ze wel. Het lijkt nu heel leeg hier. Het nieuwe baasje van Maximo heeft al een topic geopend. Ze is ontzettend blij met hem en dat doet me dan toch ook wel weer goed.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=156&t=1241840
idefix4 schreef:Angela: Zitten jouw beugels wel gelijk? Het lijkt op het filmpje net dat je buitenbeugel een gaatje korter zit. Leuk filmpje verder hoor en niet vergeten op tijd stelling te nemen hè? hihi. Duidelijk nog een plaatje van een combinatie die nog een beetje moet wennen aan elkaar! Jullie zijn leuk bezig samen.