[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 18:11

Ja, en jij vond het ook heerlijk zo te lezen *D Het strand is ook geweldig.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 18:22

Snowy2004 schreef:
Shanna: Geeft niemand haar beweging als je op vakantie bent?

Ze komt buiten, dat wel. Maar nee, er zit niet iemand anders op als ik weg ben. En mijn mams wordt dol van longeren dus dat is geen optie. Maar geeft niet, af en toe vakantie vind ik wel goed voor de paarden!

Lisenka: ik ga topic van Maximo even kijken. Ben benieuwd!
Had je mijn pb gezien? :)

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:17

Winnie liep heeeeeeel goed trouwens vandaag! Afgezien van een aantal schrik- en stoutmomenten (de kantine werd versierd wegens surpriseparty... hahaha) waarbij ik er 1x bijna naast lag, ben ik echt megatevreden! Ze gaat echt goed lopen!
Win kan het wel... haha.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 19:47

Shanna: Fijn dat het zo goed ging! De vakantie heeft haar goed gedaan zo te horen :D.
Lisenka: Ik vond het ook heerlijk inderdaad :). Toen ik daar ook zo reed zat ik nog te denken, vorig jaar liep ik hier met mijn moeder en toen heb ik nog gezegd wat zou het toch fijn zijn als ik een eigen paardje zou hebben waarmee ik lekker over het strand kon rijden, en nu doe ik dat gewoon :D.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:11

Heey
Lisenka: Ze is idd een echte knuffelbeer :P. Ze kan geen genoeg krijgen van het gepoets en geknuffel :D. En zodra ze iets stouts doet en je corrigeerd haar komt ze het gelijk weer goed maken :P.
Fijn dat Maximo een goed huisje heeft gekregen :D.

Jellie: Mijn moeder doet haar af en toe poetsen, meer durft ze nog niet want ze is best bang voor paarden.
Leuk dat jan met flan langs kwam :D

Eline: Ik heb ook liever dat ze alleen met haar vriendje naar buiten gaat maar helaas kan dat niet altijd :(.
Hoe gaat het met atlas?

Esther: Super dat de strandrit goed ging :D Klinkt echt heerlijk :D.

Shanna: Super dat het goed ging vandaag :D

Ik heb vandaag ook weer gereden :D. Ze was nog drukker als gister en in het begin erg vervelend, maar na een tijdje begon ze weer lekker te sjouwen :D.
Mijn moeder heeft filmpjes gemaakt, misschien zet ik ze wel hier neer maar ze zijn nu aan het uploaden.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:12

Doe maar, ben benieuwd!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:54

Eline ik heb ze maar heel kort gezien. Zou haar maar wat graag mee naar binenn hebben genomen haha..

Lisenka, kan me voorstellen dat t leeg aanvoelt bij jullie :(:) Heerlijk dat ze zo enthousiast is, dat maakt een hoop goed.

Ester, lekker genoten op strand :) Hij is dus gek van honden :))

Shanna lekker gereden.

Moppie, leuk dat je ma poetst. Vind dat al dapper zat. Kom maar op met je filmpjes :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 23:35

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:06

Lisenka schreef:
Anouk: Was ik dus nog niet helemaal gek geworden met mijn Cabochon gedachte. Die Sabrina toch, topinstructrice.
Despi weet dus wel hoe hij aandacht moet trekken.

Maximo is net opgehaald. Wacht tot ik een smsje heb dat ze aangekomen zijn en ga dan naar bed. Hij was zo ontzettend lief. Als veulen bij zijn moeder vond ik hem wel leuk, maar hij wilde niet geaaid worden oid. Binnen een paar dagen na het afspenen kon ik er alles mee. Als hij in zijn stal lag, kon ik erbij gaan liggen. Hij liep nu ook vrij snel met me mee de trailer op. Begon me op de trailer nog gigantisch te knuffelen.

Nee je zat er niet ver naast! ;) Sam kan dit grapje van Des overigens niet zo waarderen hihi. De dagen moeten weer warmer worden en lengen. Nu Frank zo met zijn kaak tobt, zoekt hij het rijden helemaal niet. Ergens vind ik dat wel sund, want ook Des heeft mogelijkheden zat! Soms zou het me leuk lijken om hem ook uit te brengen op concoursen. Maar ja, Frank ziet dat niet zitten. :+ En dan wil ik mijn E hebben. Kan ik ze zelf meenemen... En ik heb dan een groom nodig!

Oeh! Heerlijk, zo'n knuffeltje!

Esther: Als je vandaag gegaan bent, zie ik groen van jaloezie! Nou ja, ik zat in de sauna... ;)

Jellie: Mijn record is 11 dagen. :+ Langer wil ik ook niet meer op vakantie. :z Hoe was het met Flan?

Eline: Het is natuurlijk ook leuk als mama doet wat Sabrina vraagt hè? Maar het werkt wel om gemotiveerd overgangen te blijven oefenen! En met opa? Ach, daar heb ik de moed opgegeven. Opa is niet eigenwijs, hij is stronteigenwijs. Hij heeft er zelf het meeste last van.

Morgen de rest!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 00:12

Wat vervelend voor Frank dat het nog steeds niet goed gaat met zijn kaak. Laat hem maar voorzichtig zijn ermee en er goed opletten. Ik heb door een kaakontsteking een week in het ziekenhuis aan het infuus gelegen.

Lekker naar de sauna geweest. Wij gaan ook binnenkort weer. Even lekker relaxen.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 07:59

Goedemorgen,

Ben vroeg op. Ff ontbijten, medicijnen genomen (dus moet weer halfuurtje zitten) en straks chef ff afbellen.. daarna duik ik weer lekker t bedje in :z

Anouk, jammer dat jij Desje niet mag gebruiken voor wedstrijden. Flan gaat wel aardig. Ze kucht gelukkig niet meer.

Lisenka, lekker genoten in de sauna +:)+

Fijne dag allemaal.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 13:27

Anouk: Strand was heerlijk ;). Maar de sauna zeker ook wel :).

Vannochtend weer gewerkt, we waren best laat klaar op de bloemenveilig :P. Vriendin van me belde me net al op dat ze de paardjes buiten ging zetten en of ik daarna met dr mee ging naar de Hano :). Toch wel handig dat je met zn tweeen voor de paarden kan zorgen :D.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 19:45

heey

De filmpjes staan op mijn hyves, de kwaliteit is helaas wel achteruit gegaan :(.
Verwacht er maar niet veel van, ik was al erg blij dat ze zo liep.
http://angelaatje19.hyves.nl/album/4699 ... 90/0/GY4f/

ik schaam me wel een beetje voor het 1ste stukje van het laatste filmpje :o , maar als shaddy in der hoofd heeft stil te staan dan blijft ze net zolang als ze wil stilstaan.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:10

evdpanne schreef:
Lisenka: Fijn dat ze allemaal zo'n goed adres hebben gevonden :)!

Het strand was echt heerlijk!! Shaggy had er echt heel veel zin in :). Al had ie het ook wel een beetje in zijn bol om bij alle honden te gaan kijken. Waren we een lekker drafje aan het doen gaat meneer ineens in de richting van een hond. Ook is ie heel dapper een stukkie de zee in gegaan. Al moest ie weer heel snel achterwaarts toen een golfje naderde, bewegend water is nog altijd erg spannend :D. Ook heb ik mijn eerste galopje gemaakt op strand. Hij vond het echt heerlijk!!

Ow, joh! Ik zie groen van jaloezie. Het is weer steenkoud! En de bak is bevroren. Dus dat wordt weer naar binnen toe. Helaas is me dat niet dagelijks gegund. Frank zoekt rijden nu helemaal niet. Die is bang voor de kou... :+ Maar idd, de sauna was ook heerlijk! Alleen het dompelbad was kouder dan anders. Toch 2 keer daarin geweest!

Lisenka: Dat bokt komt mooi uit hè? Volgens mij kun je ze zo bijna allemaal volgen? :D Is dat een contract wat je er bij krijgt bij jullie? Via bokt melden hoe het met de kleine telg gaat? Wel leuk hoor!
Frank betert wel. Hij is teruggeweest naar de tandarts. De kies die is getrokken zat heel diep en er is een zenuw geraakt. Dat voelt hij tot in zijn oor en daar kan hij knap beroerd van zijn. Dat heeft een paar weken nodig om te herstellen. Het was allemaal heel mooi schoon, dus de kans op ontsteking is minimaal.

Jellie: Lisenka wil er heen, de sauna... ik bén er geweest. 8-) Was idd erg lekker, alleen het dompelbad was kouder dan anders...
En ach, wat niet is, kan nog komen. :+ Eerst E maar eens zien te halen... ;)

Angela: Zitten jouw beugels wel gelijk? Het lijkt op het filmpje net dat je buitenbeugel een gaatje korter zit. Leuk filmpje verder hoor en niet vergeten op tijd stelling te nemen hè? hihi. Duidelijk nog een plaatje van een combinatie die nog een beetje moet wennen aan elkaar! Jullie zijn leuk bezig samen.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 21:36

Wanneer kwamen jullie nou allemaal naar het strand met de paarden?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 22:09

Oh Anouk, ik las t echt zo dat zij geweest was en dat ze binnenkort wéér ging :D maar jullie waren lekker geweest.
Jij hebt veel plannen :D

Moppie, wat een leuk beest is t toch!! Beetje eigenwijs op z'n tijd :D maar jullie komen er wel.
Iid wat meer stelling geven in de bochten.

Esther gewerkt. Wat is de Hano?

Heb vanaaf even de ouders van overleden din gebeld. Altijd fijn om ff bij te kleppen :j
Ma ook gebeld. Oma was naar t Zh geweest en voorlopig laten ze de bobbel op de schildklier voor wat het is. Als hij verder groeit zal ze toch onder t mes moeten. Vooralsnog was oma erg opgelucht :j

Jan heeft lekker met Flan gewandeld.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 22:11

Pfoeeee mensen ik ben moe!

Ik denk dat ik maar ga slapen zo :')

Had gehoopt dat de bak nog te rijden was, maar helaas.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 22:40

Lisenka schreef:
Ja, ik mis ze wel. Het lijkt nu heel leeg hier. Het nieuwe baasje van Maximo heeft al een topic geopend. Ze is ontzettend blij met hem en dat doet me dan toch ook wel weer goed.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=156&t=1241840

Waar hij nu is heb ik gewoond (dorp dan haha) En ik woon er nu een paar km. vanaf :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 22:41

evdpanne, tjee, wil ik ook haha

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 00:09

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:02

idefix4 schreef:
Angela: Zitten jouw beugels wel gelijk? Het lijkt op het filmpje net dat je buitenbeugel een gaatje korter zit. Leuk filmpje verder hoor en niet vergeten op tijd stelling te nemen hè? hihi. Duidelijk nog een plaatje van een combinatie die nog een beetje moet wennen aan elkaar! Jullie zijn leuk bezig samen.

Krijg het idee dat haar beugels wel gelijk zijn, maar dat het zadel scheef ligt. Zou ook kunnen verklaren waarom de stelling niet echt lekker wordt genomen ;)
Maar een leuk filmpje.

Sinds zondagavond hangt er een spiegel in de bak bij ons op stal. En wat gebeurt er als een Spanjaart een spiegel ziet....? Dan gaat hij er in staan kijken hoe geweldig mooi hij wel niet is :+
Het was mij op wedstrijd al eens opgevallen, thuis liep hij op de vorige stal altijd eerst naar de spiegel om zichzelf te bewonderen. Eerste keer had ik iets van "als hij maar niet schrikt van de spiegel". Dat gebeurde dus ook niet, hij hield eerder iets in om met een schuin oog in de spiegel te kijken.
Maar de nieuwe spiegel op stal is van kunststof wat een beetje een lachspiegel effect geeft. Dus eerst aan de hand er langs gelopen. Oortjes erop en zichzelf uitgebreid staan bekijken. En tijdens het rijden kon ik gisteren dus niet normaal langs de spiegel rijden, iedere keer moest en zou meneer opzij kijken in de spiegel. Laura stond aan de kant hard te lachen, haar Andalusische hengst deed dat voorheen ook altijd :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:15

Branka: tja, dat zou ook zo maar kunnen, dat het zadel niet helemaal recht ligt. Ik vond het buitenbeen ook al erg ver naar voren liggen.

Hihi spiegels? Echt spaans hè? Des vindt zichzelf ook fantastisch in een spiegel!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 10:30

Heel veel zadels liggen scheef is mijn ervaring ;) Zelfs zadels die goed liggen kunnen dat doen omdat paarden b.v. scheef zijn.

Hahaha, dus echt een spaans trekje! :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 12:38

Tadada, geen barokke peerd eigenaar maar, Het is een merrie, wit, 1.56 hoog en staat hoog op dr benen.

Rarara?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 12:50

Arabier?