Debby -> Hier nog iemand die er depri van wordt!
Christy -> Hahaha! Een lekker koud en nat buitenritje!
Sanne -> Wat een originele manier om een kijkje te nemen bij je toekomstige veulen!
Gelukkig was het allemaal de moeite waard!
De papa is iig al een knappe verschijning!
Gefeliciteerd met Johan zijn moeder!
Breghje -> Leuk paard heb je! Mooie trotse houding!
Esmée -> Hihi! Bereid je maar voor dat je kan schaatsen als je terug bent hier!
Grappig hoe Fue reageerde op die mini's!
Hij voelde zich natuurlijk heel groot en stoer ivm die ukkies, hahaha!
Wat jullie hond betreft; ik ben altijd van mening dat je een hond neemt voor zijn leven en niet voor even.
Daarbij weten jullie niet van te voren óf hij wel zo gaat reageren en kan je daar ook op trainen mocht dit wel het geval zijn.
Sorry als ik fel overkom, maar ik kan me daar best wel boos om maken als iemand een hond heeft/neemt zolang het leuk is, maar zodra het moeizamer gaat dan moet ie maar weg.....
Zoals jij je verhaal neerzet komt het zo op mij over.
Jasmijn -> Nog maar 6 dagen!!!
Zo te lezen een gezellig paasweekend gehad, en succes morgen met je sollicitatiegesprek!!!
Je bent je aan het uitschrijven van je school? Dus je zet er al vaart achter!
Super joh!
Tommie vindt het ook leuk in de sneeuw!
Dan gaat ie lekker gek rennen en rollen door de sneeuw en wordt ie helemaal hyper!
Luanova -> Welkom hier!
Yenneke -> Wat een grapjas die vriend van jou, een beetje inzoomen op je billen! Hahaha!
Joh! Wat is X-je braaaaaaaaf!!!
Hij blijft zo rustig staan! Vol vertrouwen!
Wat zal jij trots zijn, zeg!
Fanny -> Ik zou eerst eens overleggen met je instructeur voordat je een ander bit neemt.
Misschien ligt het niet aan het bit?
Ennomorado -> *zucht....* Ik ben jaloers.....
Grytsje en Cipke zijn vandaag weer even apart geweest.
Wat een makkelijk paard heb ik toch.........
Ze liep zo mee naar de bak, wel even achterom kijken, maar verder geen gedoe.
In de bak liep ze eenmaal los meteen naar de deur, want ze wilde toch wel graag bij Cipke zijn.
Een vriendin bleef bij Cipke staan om hem in de gaten te houden, maar die stond lekker rustig zijn moeders mest op te eten en te genieten van zijn grote stal.
Grytsje hoorde Cipke hinniken en hinnikte terug, wat voor mij de allereerste keer was dat ik hoorde dat ze kan hinniken!
Ik heb een beetje met haar gespeeld en opgejaagd en na ruim 5 min. zijn we weer terug gelopen.
Ook nu liep ze rustig achter mij aan.
Morgen doen we het weer, maar dan iets langer en als het zo goed blijft gaan dan kan ik haar aan het eind van de week weer eventjes longeren!