[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:41

Mooie fotos van Prins!
Heerlijk dit najaarszonnetje, zal van korte duur zijn denk ik, helaas..

tottaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:46

dankje(:
jij hebt echt een mooi andulusiertje!:I

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 23:03

Welkom aan alle nieuwelingen!

Wat goed Nouvel! Ik weet de eerste foto's nog wel met je schimmeltje! 1 brokje spanning!

Kjoetie > Heb je er echt in totaal 2,5 uur over gedaan?! Bloos!
Maar het was wel heel lekker vanmiddag, zo met de kar genieten van het mooie weer! Ik heb trouwens nog zitten rekenen en zolang zijn we volgens mij niet eens weg geweest, nog geen 2 uur, al vond Jauke het veeeeel langer Knipoog

Gisteren met Jauke samen een clinic in Utrecht wezen geven, ging erg goed. Hij ging zelfs in een wildvreemde binnenbak tijdens de demo voor me liggen! Was echt super trots op mijn kanjer!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 23:33

Welkom aan alle nieuwelingen die ik nog geen welkom had geheten Haha!

Ik heb weer zitten smullen van alle leuke foto's Vingers aflikken Vingers aflikken

Ik heb vandaag op bed wezen liggen, alleen eventjes ensueno geborsteld...
Bah ik heb zop'n hekel aan nachtdiensten... en het was zulk heerlijk weer voor fotootje en buitenritjes Boos! Boos!

Nouvel: gefeliciteerd met de (persoonlijke)overwinning die je samen met je paard hebt behaald. Super!! Cool

Sinterklaas.... ik heb zo'n neefje die het hele jaar heeft lopen verkondigen dat Sinterklaas niet bestaat, maar nu weer helemaal geloofd... prachtig Haha! Haha!
Ikzelf ben misselijk van de marsepein, taaitaai en pepernoten. Was het al maar weer na oud en nieuw... die decembermaand sla ik liever over...slecht voor de lijn(wel heel erg gezellig) Clown

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 00:00

Ook namens mij hartelijk welkom Delphi en Totally.
Ships Patries, moeten slapen terwijl het zo lekker is buiten, balen.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 00:04

Welkom Tottaly, gaaf paard!

En jij ook Deplhi, gezellig hier verder!

Nouvel super hoor, daar kan je trots op zijn! Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het kan zijn.

Amable, gaaf joh, ik ben echt ven van jouw paard Haha! Je profiel was ook om te smullen!

Cloor en Nick: heb even gekeken maar het verschilt nogal per merk. Wil graag een dunnere omdat ik hem alleen gebruik als het echt koud is, als extra dekentje eronder. Of als tussendeken met een 0 grams eronder, als mn 200 grams rhino kapot zou gaan of ingeregend zou zijn (wat nog niet voorgekomen is haha, afkloppen). Op zich zou deze ook wel gaan maar dan moet er van onderen een stuk af, en ben zelf niet zo creatief Haha! Schijnheilig

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 00:16

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 00:20

o gezellie nog meer leuke friesjes erbij Haha!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 02:18

DinkeyGirl schreef:
Cloor en Nick: heb even gekeken maar het verschilt nogal per merk. Wil graag een dunnere omdat ik hem alleen gebruik als het echt koud is, als extra dekentje eronder. Of als tussendeken met een 0 grams eronder, als mn 200 grams rhino kapot zou gaan of ingeregend zou zijn (wat nog niet voorgekomen is haha, afkloppen). Op zich zou deze ook wel gaan maar dan moet er van onderen een stuk af, en ben zelf niet zo creatief Haha! Schijnheilig

koop dan toch gelijk een echte deken Haha! dan hoef je niet na te denken over dekentje bij dekentje af dekentje bij Vork Bloos

menjes ik ga slapen
truste

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 07:58

nickyu schreef:
DinkeyGirl schreef:

koop dan toch gelijk een echte deken Haha! dan hoef je niet na te denken over dekentje bij dekentje af dekentje bij Vork Bloos

menjes ik ga slapen
truste

Goede morgen Lachen

Ik heb een waterdichte 0 grams, een waterdichte 200 grams tussendeken en een waterdichte 370 grams Knipoog Allemaal bucas of horseware, haha echter dan dan kan niet Tong uitsteken Maar als het echt vriest wil ik er wel wat onder, en twee waterdichte onder elkaar gaat niet Vork

Pfff ik heb geen zin om te werken vandaag! Ben moe en heb slecht geslapen, en mn hoofd zit verstopt! Hopelijk ga ik niet ziek worden zo vlak voor de verhuizing en onze vakantie Boos!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 10:06

Ik ben nog steeds super tevreden met mijn onderdekentjes, een van 200 en een van 500gr, daar gooi ik gewoon mijn (waterdichte) winterdeken overheen en klaar is klara, ik ga zeker geen dure zooi meer kopen aangezien dekens toch dunner worden met de jaren.
Ik ben eigenlijk nog steeds het meest tevreden over mijn S&K maar na een paar wasserij bezoekjes is het hele dikke daar ook wel af nu dus ligt er een onderdeken onder Haha!

Heeft iemand trouwens ervaring met zo'n los halsstuk?

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 10:17

nou, lekker begin van de week hier, auto van mijn vriend is gejat Boos! Dus nu politie bellen enzo, verdomme, al mijn paardenspullen (cap, rijbroek, stalschoenen, jodhpurs en sporen) lagen in de auto, de radio zat er nog in (frontje hebben we wel hier ), alles weg.. waarschijnlijk weer die tyfusjunks hier Boos! ben erg GRRR nou Boos! al mijn mooie spulletjes, de dure bergschoenen van mijn vriend, en de auto.. Laat je ook eens een nachtje wat spulletjes in de auto liggen Boos!

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 10:50

zo dat is zeker geen goed begin van je week zeg
ik hoop voor je dat het allemaal goed komt Ach gut

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:23

Waardeloos... waarom blijven ze niet met hun p*ten van jouw spullen he.. ik heb dat nooit begrepen, nou succes want het is echt zwaar #@%$ als je auto gejat wordt

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:33

ja precies, blijf toch met je paasei van andermans spullen af!?! Mijn bijna nieuwe cap, radio was mijn verjaardagscadeautje van mijn vriend die we voorlopig ff in zijn auto hadden gebouwd, altijd zó zuinig op mijn spulletjes.. en dan komen er een stel van die klootviolen en die slopen de boel en nemen het mee.. kan daar echt razend van worden.. k*tzooi Boos! Hamer

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:44

Gatver Kjoetie das geen goed begin van de week.
Ik duim voor je dat'ie snel teruggevonden wordt maar als je in de buur van de grens zit is ie mss wel al overgespoten.

Ik kan me er ook superkwaad over maken dat ze niet met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven. Opsluiten dat volk.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 11:44

Hopelijk zie je dr nog wat van terug!! Balen man, wordt je inderdaad laaiend van zulke dingen!!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:31

Getver wat akelig. Je zou zulk volk toch Boos! Boos!

petrahin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 15:00

cloris schreef:
Ik ben nog steeds super tevreden met mijn onderdekentjes, een van 200 en een van 500gr, daar gooi ik gewoon mijn (waterdichte) winterdeken overheen en klaar is klara, ik ga zeker geen dure zooi meer kopen aangezien dekens toch dunner worden met de jaren.
Ik ben eigenlijk nog steeds het meest tevreden over mijn S&K maar na een paar wasserij bezoekjes is het hele dikke daar ook wel af nu dus ligt er een onderdeken onder Haha!

Heeft iemand trouwens ervaring met zo'n los halsstuk?

Ik heb de dekens van Horseware Ireland en dan de AMIGO deken met losse hals.
Ik vind ze echt geweldig. Ik heb er nu 2 en volgend jaar koop ik voor knollie nr 3 er ook eentje.
Ik heb de lichte uitvoering en als het heel koud wordt heb ik een onderdeken. (vorig jaar niet nodig gehad) Prijs kwaliteit vind ik ook goed ongeveer 100 euries voor de deken en 50 voor de hals.

Ik heb nog gekeken naar een losse hals van Harry' s Horse voor nr. 3 maar dan moet je ringetjes aan je deken hebben en ja die heb ik dus niet.

gr. Petra

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 15:09

Ik ga ff op zoek naar zo'n halsstuk want Piropo staat nu in een semi buitenbox dus...

Oja; we gaan er echt werk van maken dus mocht iemand intresse hebben;
viewtopic.php?f=156&t=660524&start=50

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 15:50

Thnx Tottaly Lachen
Vervelend zeg, auto gejat, wie bedenkt zoiets :S

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:03

Jee Bianc,dat is zwaar naadje Stoom uit je oren
Ik heb nooit begrepen waarom mensen zulke dingen doen,maar ben er wel allang achter dat de wereld verrot is.

@Cloris> Lijkt me supergaaf om een keer mee te maken,dus ik zal graag komen kijken.
Meedoen zit er helaas niet in Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 17:55

He vervelend Bianc, dat is echt kl*te! Ben je verzekerd? Dan kun je misschien via je verzekering nog wat terug krijgen?

Cloris lijkt me supergaaf, zou Suev dat kunnen? Hij is zo'n hyperdepiep op vreemd terrein Haha! Ik weet ook niet of ik vervoer kan regelen maar ik heb zeker interesse! Enne, klaar is Klara? Klaar is CLOOR he Haha! Tong uitsteken

Heb wel goedkopere dekens gehad, maar die gingen of stuk, of lek. Mijn paard staat in de zomer 24u per dag op het land staat, en in de winter van 7:00 tot 17:00, dus het moet wel stevig zijn en niet lekken. Ben heel tevreden over de dekens die ik nu heb: ze lekken niet, ze schuren niet, ze zijn stevig en ze zijn lekker warm Vork

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:18

Momenteel wissel ik de dekens van Picas af met een [te kleine] 200 grams Pagony staldeken en een canvasdeken. Volgend jaar schaf ik een Bucas aan denk ik. Maar eerst eens even kijken wat meneer met deze dekens doet. Clown

Hij heeft nog wel een beetje hengstenstreken; happen, enz.

* Cloris
Ik ben ontzettend geïnteresseerd in die soort 'cursus' die je wil gaan geven. Ik wil er zeker bij zijn. Maar hoe, wat, wanneer, waar?
Als ik dat even van je hoor over pm, dan kom ik graag. Lachen

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 18:39

als je even naar de link van Cloris gaat, wordt je automatisch op de hoogte gehouden.