Ik ga vanmiddag weer pootjes soppen. Daarna rondje rijden en wil proberen goeie foto's te maken om te vergelijken.
Santos_05
Geplaatst: 19-09-16 11:05
Volgens mijn leverancier is de hoeveelheid belangrijk. Als we dat weten, kan ik ook eens kijken. Wat is de werking van goudsbloem? dat is de enige die ik niet zie bij Makana. Verzendkosten vallen erg mee hoor!
Lymfemix kruiden Pot 1 kilo Prijs € 21,95 (kleefkruid, goudsbloem, guldenroede, brandnetel)
Santos_05
Geplaatst: 19-09-16 12:56
@Janneke, geef jij de Kurkuma ivm hoefkanker (tumor groei remmend) of ivm CPL?
Ik gebruik het nu voor de artros maar zo te lezen is het ook voor de reiniginge van lever etc. dit zou dus een positief effect moeten hebben op de cpl.
Nou heb even met iemand uit onze vereniging gesproken over cpl en het testen daar van.er zou inderdaad een bloedtest van zijn maar als ik echt meer er over wilde weten moest ik maud schmetz bellen zij heeft hier onder zoek na gedaan. Maud werkt nu voor dierenarts florance gorters (hoop dat ik het goed geschreven heb) ze zitten in zuid limburg. Dus voor mensen met vragen over cpl en het testen bel met maud.
Ik zou ook graag willen weten of het vanaf jongs af aan te testen is? Kan een jong paard het later dan alsnog krijgen? Als een paard het heeft, en het plant zich voort, heeft de nakomeling het dan sowieso 100% zeker?
Mist
Geplaatst: 20-09-16 17:58
klik dit topic aan...nooit geweten dat het zo erg was. Weet er verder niets van behalve dat ik 1.5 jaar in burgh haamstede gewoond heb en dat mensen met trekpaarden daar preventief regelmatig (dwz minimaal 3x per week) door de zee gingen vanwege wat ze destijds "mok" noemden (maar ik vermoed dat het om CLP ging)
zou dit niet kunnen helpen ? badjes met zeezout ? niet op open wonden natuurlijk
Zoals je hier ook regelmatig kunt lezen zijn er veel die iedere weke naar strand gaan. Doe ik zelf ook. Gewoon zout bad weet ik niet of net zo goed werkt. In zee is het namelijk niet alleen het zoute water, maar zéker (of misschien zelfs vooral ) de stroming die de benen zoveel goeds doet.