Hallooooo!! Mag ik ook weer mee komen kletsen?! Heb vandaag een PRE hengst gekocht! Ga ik dinsdag halen Dus ben nu dubbelbarok
Duijfje
Geplaatst: 01-07-16 18:02
xXutopiaXx schreef:
Hallooooo!! Mag ik ook weer mee komen kletsen?! Heb vandaag een PRE hengst gekocht! Ga ik dinsdag halen Dus ben nu dubbelbarok
Haha! Weer een barokje erbij?? Foto!
Ik heb 2 nieuwe barokjes erbij.. Maar eerst maar even bijlezen..
cherell0
Geplaatst: 01-07-16 19:44
xXutopiaXx schreef:
Ik begon me al af te vragen Waar je bleef .
Mijn kast vandaag naar stal gesleept en de zadels. Dus eindelijk kunnen we gaan oppakken.... is het heel erg dat ik het zonde vind m'n nieuwe zadel te gaan gebruiken
Ben benieuwd naar al die nieuwe aanwinsten (en een beetje jaloers )
Hier is trouwens ook een prachtig kwpn hengstje geboren gisteren.
MachoPablo
Geplaatst: 01-07-16 19:51
Wij kunen het wel vinden op ons nieuwe plekje Ja natas ik ben nu wel erg benieuwd ":-)
Duijfe ook laten zien! Ik ga 'm dinsdag halen, dan kan ik pas ff wat fotootjes maken. Dus nog ffies geduld. Is iig een bruine hengst van een jaar of 7, mooi veel behang en hij kan LOPEN Lekker dier
Heb wel nog foto's van Tamme die jullie misschien nog niet gezien hebben
Oeffff lekker dier!!! Tamme en Splash samen in de wei gaat echt verrassend goed! Had nooit durven dromen dat ze zo fijn samen konden staan Zelfs met kleine Kevin er krijsend tussen
Ooooooooooohhh mudmasters Jaaaa klopt.. Ik loop de 12km.. Zie er nu al tegenop.. Moet nog beginnen met trainen
Komt helemaal goed ! vlakbij het Bos en strand dus ik vind het een Prima plek Alhoewel ik weet niet of je met je paard nu op of in mag maar zie ik wel momenteel geen behoefte om te rijden
Jaa ik heb ook totaal niet op de tijd gelet hoor! Heb nog steeds geen idee hoe lang ik erover heb gedaan Gaat 't ook idd helemaal niet om! Het is gewoon superleuk om te doen! Geniet van de ervaring
Hahaha nee cherell?! Wat had je dan verwacht?! Whaha thanks! Daar komt 't wel op neer ja
cherell0
Geplaatst: 06-07-16 19:52
ik had meer zoon penny poster bruine spierbonk in de zon idee Hoe bedoel je bevooroordeeld.
Vandaag weer 30 min gehobbeld en wat pakt siep het snel op ! Zo trots ! (Helaas geen fotos van het rijden. Moet mn filmcamera nog afstoffen )
En wat zit mijn schaapjes fijn , kan er zo op slapen