Goh zeg, jullie hebben hier heel wat afgeklept Straks bijlezen ! Vanmorgen vroeg paar sneeuwfoto's genomen ...
Zijn * vind ik niet leuk * kopje
Met dinnetje....
ZoeyDercks
Geplaatst: 24-01-15 13:25
Aww wat een schattige foto's hierboven.
Ik ben benieuwd, Cyrina! Ik gok op de 14e.
Gisteren Fedra gereden op een open veld omdat de bak keihard bevroren was. Heerlijk gereden. Zelfs een paar stukjes echt verzamelde galop aangeboden gekregen van haar. Ben zo trots
Vanochtend kwam ik op m'n werk aan en kon ik meteen weer terug. Ze hadden me afgebeld maar toen was ik al onderweg aan het glibberen op de fiets
Zosamaja
Geplaatst: 25-01-15 00:05
Lieve jack in de sneeuw
Alenthe05
Geplaatst: 25-01-15 13:07
Vanmorgen een topic gemaakt van Derrote in de sneeuw! Enjoy!
Mooie sneeuwfoto's ! Krijg heimwee naar de tijd dat mijne ook nog zo grijs was... Vind die namen zo geweldig...Jack en Gijs ...
Cyrina Ben benieuwd wat eruit gaat rollen ! Zal eens moeten terugspitten in de posts hier want ik kan mij niet herinneren dat er een drachtige merrie was...
Zoe wat een lieverd ! Is ie helemaal pikzwart?
Unbelievable mooie vorderingen dus ! Duidelijk de klik dus met dit paardje !
Rebecc alles weer ok met Falcao ?
Myandalusier wedstrijd vandaag ! Goed gegaan ?
Angela grappig hoe verschillend ze toch kunnen zijn Mijn Terroso vind '' verlof '' helemaal het einde...heel de dag beetje rondsloffen op de wei, merrie beetje pesten en vooral eten Is heaven on earth voor dat beest ! Charly heeft er ook zo ééntje lees ik net
Met Falcao alles weer o.k. gelukkig, hij eet weer alsof hij nooit wat krijgt Heb al weer een keer op hem gereden en hij doet zo onwijs z'n best, heerlijk om mee te werken!
quintusgl
Geplaatst: 25-01-15 18:07
Wat leuk, zie dit topic nu pas.... Mag ik ook mee kletsen met een cruzado? (PRExBWP)
Gister op wedstrijd geweest, dali vond het allemaal vrij eng. Vind het niet heel eerlijk gejureerd.. maar super trots op dali. Na mijn eerste proef kreeg ik gelijk een compliment van de staleigenaar. Him had van ons genoten maakt heel je dag goed
Ik kan niet wachten tot Nienke donderdag komt en ik me weer zadeleigenaar kan noemen. Ben dat zonder zadel rijden nu echt wel een beetje zat. In de tussentijd geniet Bor van zijn kinderpony tijd en loopt lekker rondejes door de bak met de kinderen erop, hij is dan zo mega braaf, je ziet hem er echt van genieten
Elize, wat een mooi paard zeg! Wauw! En nog lekker jong ook zie ik, heb je hem al lang? Mooie sneeuwfoto's ook trouwens. Hoe reageren jullie paarden op sneeuw, hyperactief of blijven ze gewoon koel in het hoofd?
Pandora2
Geplaatst: 27-01-15 19:46
De mijne vindt de sneeuw helemaal niks...een heel dik pak is wel even leuk, maar de lol is er ook weer snel vanaf Enkel als zijn dinnetje uit haar dak gaat, wordt er driedubbel meegedaan
BabFer
Geplaatst: 28-01-15 11:30
Wauw Alenthe05, mooi paard hoor.
Leuk al die plaatjes in de sneeuw.
Hier nul sneeuw. Alleen regen regen regen. Dit betekent in 2 maanden tijd reeds 6 weken een onberijdbare bak. Daarom gaat Ferrari vanaf vrijdag gaan overwinteren op pension. Babieca kun je zo maar niet verhuizen, veel te gevoelig ventje.
Ik deed de gordijnen open....want ik dacht er komt hier ook sneeuw!?!...... Kan ik ook mooie sneeuwfoto's maken..... Maar helaas, hier nog steeds helemaal niets.......
Ben zo benieuwd hoe hij erop reageert! denk fris in het koppie Is hij nu ook al een beetje als het dichtbij het vriespunt is!
@ Elize wat een schatjuh! Op dat koppie kan ik zo verliefd worden:)