Pff voor mij geen uitslapen, werker ging om 6 uur weer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Idra schreef:Cyrina, dat is niet echt respectvol van de fanclub van de hengst voor jou zeg... Rijdt Tineke die hengst zelf? Ben er wel benieuwd naar.
Uiteindelijk was het eigenlijk wel een succes voor jou en Cantaor, als je alle omstandigheden in acht neemt. Het is een topper!! Maar dus wel jammer van je functionaliteitsproef.
Fijn ook van Yaco!!
En arme amazone die gevallen is zeg... Dat wil je toch echt niet meemakan. Lijkt me ook wel een erg enge entourage om in te rijden, "net echt"
Ivonka schreef:Klopt Cyrina. Ik vond het ook steeds respectloos van mensen die tijdens een proef opstonden en met alle kabaal die erbij hoort de hal verlieten. 1 vrouw stond ineens op toen er een paard (Cartujano geloof ik) nèt langs haar kwam met gevolg in de rem. J*zus... zijn toch allemaal paardemensen daar... dat doe je toch niet!!
Maar ik net even snel je rijfoto's bekeken en ondanks dat hij heet was zitten er toch geslaagde foto's bij
andafries schreef:Wat jammer dat zulke mensen zo respectloos zijn. Dat moet je eens doen tijdens een dressuur wedstrijd als Tineke of Anky in de baan is. Maar ja dat kun je verwachten tijdens zo'n evenement als HE. Hopelijk wordt de campeonata volgend jaar weer eens in het midden van land georganiseerd !!!
Verder heb ik al beetje kunnen genieten van de mooie foto's. Ben trouwens wel benieuwd naar foto's van de cobra, zelf ook een keertje gedaan, best moeilijk.
Idra schreef:Licor is ook als de dood voor applaus. Het is ook zo moeilijk te trainen hè...
Ja, de concurrentie wordt wel steeds groter, ik vind het daarom wel knap van jullie dat jullie toch ene mooie plaats behaalde hebben. De subcampeon de la raza (Machicco) is ook niet van een professioneel, ik vind het heel knap dat Nadia J. dit voor elkaar krijgt! Het is ook wel een erg goed paard.
andafries schreef:Wat jammer dat zulke mensen zo respectloos zijn. Dat moet je eens doen tijdens een dressuur wedstrijd als Tineke of Anky in de baan is. Maar ja dat kun je verwachten tijdens zo'n evenement als HE. Hopelijk wordt de campeonata volgend jaar weer eens in het midden van land georganiseerd !!!
Verder heb ik al beetje kunnen genieten van de mooie foto's. Ben trouwens wel benieuwd naar foto's van de cobra, zelf ook een keertje gedaan, best moeilijk.
retivi schreef:Ermelo heb ik het ook al met Eric van Finca Linda over gehad.
Maar dat moet dan net wel beschikbaar zijn, op tijd boeken dus!
het is wel mooi centraal, want 2 uur met een onervaren paard op de trailer is niet lekker, gelukkig was Luna super braaf!
Angela schreef:Dat lopen onder de proeven was echt heel aso... en dan niet zachtjes... maar *KLAP* stoel naar boven, luid opstaan, nog drie keer draaien en nog net niet stampvoetend langs de ring weg...
Je zou toch anders verwachten van paardenmensen.... blijkbaar toch een hoop mensen met paarden...
Cyrina schreef:Nombrado; het was niet zozeer dat deze jury een voorkeur voor en bepaald type had, juist meer dat het de meest uiteenlopende paarden waren die in de prijzen vielen. Hij was nogal grillig zeg maar, haha
Maar dat maakt mij niet uit, als het maar leuk is. Het maakt mij ook niet zoveel uit waar het is, vind het niet erg om wat verder te moeten, wij maken er toch altijd een weekendje weg van.
SasJumper schreef:dat heeft niks met de mensen te maken die lager eindigden want iki vond het ook een rare jury en raar gepunt terwijl onze merrie kampioens merrie is dusja daar ben ik het niet mee eens.
nombrado schreef:Cyrina schreef:Ik hoorde het zelfs ook van de Spanjaarden, daarnaast ben ook ik goed ge-eindigd, maar vond ik het toch een vreemde jury.
"de spanjaarden?" wie bedoel je daarmee?