Suelza, ja dat is logisch inderdaad! Die van mij heette zo vanwege zijn aparte kleur ook inderdaad.
Zoë_Iris
Geplaatst: 26-02-11 20:17
Xantha: oh haha getuigt ook wel weer van niet lezen, val ik mooi weer even door de mand! Picasso: jammer dat het niet zo naar je zin was! Hopelijk heb je er toch een boel geleerd. Persoonlijk zou ik het niet zo neerzetten op bokt maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten! Ik kan me voorstellen dat het gewoon echt geen leuke tijd was en dat is gewoon hartstikke vervelend . Sanne: wat een stoere foto. Een echte bink!
Oh als er vandaag toch iemand met een camera bij Icara geweest was. Eigenlijk is mevrouw altijd lekker stabiel en chilliebillie als ze los is maar vandaag . Helemaal gek haha. Langzaamaan wordt ze toch echt een 'echte' stoere Spaanse! Iedereen staat dan met z'n kin op z'n knieën naar de bak te kijken: zo hee wat is dat een showbink! Draai ik me om, gaat het over de mijne, haha! Het is gewoon het liefste snuitje in de wereld, sorry dames en heren die nog op zoek zijn, ze is al bij mij terecht gekomen hihi!
edit: ah ik zie dat wbt de stage er al wat meer over gezegd was, ik was ongeduldig sorry
Limonade
Geplaatst: 26-02-11 20:18
Hier was het ook but weer, maar ben even langs de ' nieuwe' stal gereden en daar stonden ze ondanks de regen lekker buiten te ravotten. Helemaal goed.
Laatst bijgewerkt door Limonade op 26-02-11 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Picassox
Geplaatst: 26-02-11 20:19
Haha nee geeft niet! Ik ga er ook niet meer over uitwijden. Het gaat om de foto's!
Suelza
Geplaatst: 26-02-11 20:23
Nouvel schreef:
ow jammer dat het afgelast is elise... vanwege de droes zeker?
Wat weet jij, dat ik niet weet?!
Ik vermoed overigens wel zoiets, want dit is wel de tijd van het jaar ervoor en het is nu zo plotseling afgelast.
Femke_Tweety
Geplaatst: 26-02-11 20:24
Ben weer bijgelezen! T gaat wel hard!!!
Erg vervelend dat Shaddy zo loopt te sukkelen met zijn benen. Ik hoop dat ie snel weer helemaal lekker loopt
Mooi dat Heike in 1e instantie niet geopereerd hoeft te worden. En nog steeds: Beterschap!!!!
Erg fijn dat de ontsteking doorgebroken is bij Mabrouk. Meestal knappen ze na zoiets razendsnel op. Een volle ontsteking met pus gaat op een gegeven moment vrij strak staan, en levert druk op op vervelende plekken. Ben eigenlijk wel blij dat het een ontsteking blijkt te zijn. Als dat eenmaal doorgebroken is, en goed ontsmet, dan hersteld dat gewoonlijk volledig. En geen nare ritten naar de kliniek in die instabiele toestand daarzo.
zo, Igneo is wel echt een stoere bink zeg! wauw.
Heb het hele verhaal van Picassox gelezen. Ik moet er niet aan denken dat t mijn paard zou treffen.
Helaas is t wel altijd t risico natuurlijk, als je aan dieren gehecht raakt dat ze wat krijgen. Dieren worden meestal minder oud dan mensen, dus zul je een aantal keer afscheid van een dier moeten nemen. Aan de andere kant zou ik al het plezier van de dieren nooit willen missen!!
Limonade: Als je heftig behoefte hebt aan paarden knuffelen, dan ben je van harte welkom... Ik heb r hier een die er nooit genoeg van krijgt om gepoetst, gevlochten, geknuffeld of wat dan ook te worden....
Ik heb vandaag even kort gereden, t was niet echt lekker weer... Tweedles begint nu langzaamaan weer echt spier te krijgen.. (Na zijn blessuren van ruim een half jaar afgelopen zomer) Hij begint zn rug ook lekkerder te gebruiken. Draf doorzitten wordt nu weer een feestje in plek van gehobbel en vastklemmen om maar te blijven zitten... En galop begint weer een beetje een schommelstoel te worden. Lekker relaxed en ontspannen op mn kont zitten! (als meneer zich tenminste aan mijn tempo wil houden, arbeidsgalop en bij elkaar. T liefst zet ie zn kop der op en zn kont eronder.... en geloof me, hij kan hard......)
Nouvel
Geplaatst: 26-02-11 20:29
elise, gokje... omdat er droes is op een paar stallen in NH en er meer dingen zijn afgelast...
Deb, jammer dat Thijs maandag weg gaat.. Succes nog met je laatste lesje! Penny, jammer van je stage zeg. Wel mooie fotos! Sanne, ooh, wat word Iggie stoer! Astrid, je mag altijd Goya komen knuffelen hoor!
Hier ook rot weer en Goya was niet lekker te rijden.. Sloeg op hol, omdat er een auto langs reed (om niets dus) en ging allemaal niet zo lekker helaas...
Nouvel
Geplaatst: 26-02-11 21:00
oei dat is schrikken suus!
zit zeker in de lucht, ik was gisteren ook samen met iemand naar buiten waarvan het paard een paar flinke bokken gaf en vervolgens vertrok...