madelief88 schreef:Zilfstar: SUper, lekker gereden! IS Jippi nog groen eigenlijk?
Neehoor. Hij is net 6 en is vanaf 3 denk ik ingereden. Heeft ook wedstrijden op B nivo gereden emt vorige eigenaar (maar kreeg niet voldoende punten). Compleet doorgereden paardje dus.
Ikzelf ben met 10 jaar geloof ik begonnen met rijden, dus nu zo'n 25 jaar. Altijd maneges, kamp en de laatste jaren verzorgpony voor mijn zoon (en ikzelf Lange Lijnen) Dus ook een ervaren ruiter, maar een groen als paardeneigenaar haha.
En wij bij elkaar zijn een "groene combi": we moeten elkaar nog helemaal leren kennen. En ik had toch wat 'angst'/ onzekerheid vanwege mijn val (wat mij gewoonweg in geen jaaaaaren gebeurd was. Ik bleef juist altijd zitten, vaak tot mijn eigen stomme verbazing). Dus vandaar het rustig opstappen enzo. En hij is natuurlijk ook nog niet gewend aan iemand die via een stoel opstapt, maar dat heb ik dus opgebouwd (eerst wennen aan de stoel, dan als ik erop sta, ernaast stilzetten etc) en nu lukte het dus prima om op die manier op te stappen.