[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:26

Whahaha,Elise is ook echt zo gek als een deur _O-
Wel leuk zulke visite :D

Cyrina

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:30

Haha, dat deed ik vroeger ook altijd met Bobby, ff bij mijn moeder wat drinken halen en een appel voor Bob.

Branka, 14 is niet oud hoor. Bobby is al weer 16, maar in de bloei van zijn leven, hij is nog nooit zo sterk geweest en heeft zich de afgelopen 2 jaar nog even een totaal nieuwe rijstijl bijgeleerd + nog allemaal extra dressuuroefeningen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:38

Danielle -> Veel plezier dit weekend!

Nathaly -> Alvast van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Wat gaat dat hard hè? Vind ik ook, hoor!

Lobke -> Fijn dat je vriend en jij elkaar lekker vrij laten met jullie eigen bezigheden.
Zo gaat dat bij Frits en mij ook, en het bevalt mij prima!
Je zal hem wel missen als hij straks op tournee is.....
Zow! Die merrie heeft een grote Wauw!-uitstraling! Wat een leuke!

Debby -> Hahaha! Geweldig die Xantha op koffiebezoek!
En die laatste foto; Elise kan echt niet normaal doen, hè? :D

Wat betreft de voorkeur voor muziek,..... tsja, dat hangt vaak van mij bui af.
Ik heb een hele brede smaak wat muziek betreft; vind alles eigenlijk wel leuk van dance/trance tot Ierse folk, van 60/70/80/90-er jaren muziek tot Nederlandstalig en alles wat er tussenin zit.
Op mijn pc staan alleen al zo'n 8000 nummers opgeslagen, en dan heb ik het nog niet eens over alle cd-s gehad die ik heb.....
Voor mij gaat er geen dag voorbij waarin ik geen muziek draai, altijd komt er wel een nummertje in mijn hoofd die ik dan even MOET luisteren. ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:54

Saida – helaas geen ervaring ermee dus kan je niet helpen maar het zou idd een goede oplossing kunnen zijn i.p.v. de ‘’normale’’ been beschermers

Eline – bedankt, en fijn dat atlas nou van de medicijnen af is hopelijk heeft die nu voorlopig niks meer

Laura – super dat je bosrit zou geslaagd was en ja roddelen doen ze overal bij ons in de buurt zeggen ze dat juist over mensen ;)
En zal zo even in je topic reageren

Mies – leuke dag dus gehad en helemaal alleen op nevarra gereden netjes hoor.
En ook nog ontspannen met encanto heerlijk bezig geweest dus

Naat – gelukkig verder niks ergs gebeurt maar hij heeft je weer flink laten schrikken. Maar hij heeft daarna wel weer zijn best gedaan dus das dan weer een meevaller

Ilona - heerlijk hoor dat je les zo goed ging en schuim tussen zijn billen betekent dat die zijn achterhand goed heeft gebruikt jullie gaan ook erg lekker

Anouk – idd en al had die niks gekregen had het voor mij niet uit gemaakt.
En ik zou ook zeker niet opdringen met sabrina ze gaat dadelijk vanzelf steeds vaker rijden. En ja soms heeft een nadeel ook een voordeel nu kon je sam zo pakken

Martine – balen dat flavio een beetje lastig was weet je ook hoe het komt dat die zo snel wil bijten ?

Madelief – ik ben idd de dagen aan het tellen wil zo graag weer met hem aan de slag maar nog even geduld, de bbq was zeer geslaagd
Fijn dat furia lekker binnen kon staan met het slechte weer
En toch nog lekker gespeeld ondanks dat je geen fut meer had ik ken je gevoel hoor ik werk 40 uur in de week doet dan nog avondsschool en mijn huisje en ook nog eens heike en daarna moet ik ook nog eens tijd zien te vinden voor vriendlief, ik sta iedere dag om 6 uur op en ga er soms pas om 12 uur in dus kan me goed voorstellen dat je moe bent maar een troost je went er aan :j
En je mag terrecht trots zijn op die foto is idd een hele mooie net zoals alle anderen

Esther – gefeliciteerd met je verjaardag

Lobke – super van jou en licor gaaf hoor om de pas, en super dat je zo’n plekje voor die 2 hebben kunnen vinden lijkt me echt super en ben benieuwd naar je volgende projectje

Cyrina – gaaf zeg die foto’s

Saida – zo ben ik ook op het moment dat het gebeurt sluit ik alles om mij heen af en denk ik alleen aan de persoon in kwestie maar daarna zoals je zeg rillen, huilen gewoon echt even je gevoel van je afslaan
En heeft jorick gewonnen

Debby – leuk hoor dat elise even met der naar je huis komt

Danielle – veel plezier dit weekend

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:56

Mijn muziek keuze is eigenlijk van alles, maar wat ik zelf wel bijzonder vond is dat ik twee jaar achter elkaar naar een concert van Loreena McKennit ben geweest. Wow waanzinnig gewoon zoals ze kan zingen. Aparte prachtige muziekinstrumenten. Echt heel mooi!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 15:52

madelief88 schreef:
Zilfstar: SUper, lekker gereden! IS Jippi nog groen eigenlijk?

Neehoor. Hij is net 6 en is vanaf 3 denk ik ingereden. Heeft ook wedstrijden op B nivo gereden emt vorige eigenaar (maar kreeg niet voldoende punten). Compleet doorgereden paardje dus.

Ikzelf ben met 10 jaar geloof ik begonnen met rijden, dus nu zo'n 25 jaar. Altijd maneges, kamp en de laatste jaren verzorgpony voor mijn zoon (en ikzelf Lange Lijnen) Dus ook een ervaren ruiter, maar een groen als paardeneigenaar haha.

En wij bij elkaar zijn een "groene combi": we moeten elkaar nog helemaal leren kennen. En ik had toch wat 'angst'/ onzekerheid vanwege mijn val (wat mij gewoonweg in geen jaaaaaren gebeurd was. Ik bleef juist altijd zitten, vaak tot mijn eigen stomme verbazing). Dus vandaar het rustig opstappen enzo. En hij is natuurlijk ook nog niet gewend aan iemand die via een stoel opstapt, maar dat heb ik dus opgebouwd (eerst wennen aan de stoel, dan als ik erop sta, ernaast stilzetten etc) en nu lukte het dus prima om op die manier op te stappen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 16:10

Even een forum vraagje :o
Ik heb een zadel te koop...iemand had er op geboden en diegene heb ik een pb gestuurd dat ik akoord ga.Die pb staat inmiddels al een week in mijn outbox...blijkbaar is ze al die tijd niet op bokt geweest ofzo.
Nu heb ik iemand anders die het zadel graag wil hebben...
Ik wil van het zadel af,dus verkoop het graag.maar ik heb iemand al een pb gestuurd dat ik akoord ga...zucht.
Kan je zo'n pb nog terug halen zolang iemand hem niet geopend heeft en hij in je outbox zit?En hoe doe je dat dan?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 16:11

Kan je niet gewoon op verwijderen klikken? Zo'n kruisje rechts onderaan je bericht?

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 16:19

Idra schreef:
Kan je niet gewoon op verwijderen klikken? Zo'n kruisje rechts onderaan je bericht?

Oeps...hi hi,inderdaad...gewoon bericht openen en dan verwijderen :o
bedankt :D

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:34

Wat een leuke foto's, paard aan de deur :D Heb ik vandaag ook gedaan, woon een km van stal af. Vriendlief was niet thuis dacht ik, helaas, bleek hij als een gek naar de deur gerend te zijn, maar ik was al weg :o

Idra: je vriend zit in K's Choice ja? Wat gaaf! Dat is echt jeugdsentiment voor mij: i'm not an addict, haha! Geweldig!
Helemaal happy! Eerst in de bak gereden, ging superfijn! Vooral met loswerken bezig nog steeds, ze gaat gelukkig steeds fijner en makkelijker lopen. Een paar wissels meegenomen en er zaten zowaar 2 goede tussen :D Vervolgens met een stalgenootje een 'ritje' gemaakt. We zijn dik anderhalf uur weg geweest :o Het was zoooo gaaf! Wel eens met Nadina gegalloppeerd buiten, maar dan gaat ze nooit zo hard. Paard van stalgenootje wilde wel wat harder, en toen dacht Nadina: he, maar dat kan ik ook! Dus we zijn heerlijk uitgewaaid! Heb nu zo'n heerlijk kriebelig gevoel! Echt genoten! :D :D :D

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 18:46

Saida, je hebt die beschermers ook voor de achterbenen ;) zijn iets 'groter'
Lobke, WOW wissels om de pas, super!!!! en je paarden wat dichter bij huis moet ook fijn zijn, heb je ze niet meer daar staan met dat weiland waar ze stonden dan? of zet je ze alleen in de winter op een stal?
Cyrina, ik ben een Bobby-fan dat weetje, wat een superpaard vind ik dat, geweldige fotos trouwens, ik zou proberen wat minder naar de kant te hangen waar je been geeft bij de zijwaardse oefening dan gaan ze nog makkelijker zijwaards ;) *moest ik ff meegeven, kon het niet laten sorry* maar jullie zijn zo'n gaaf team *D Piropo is trouwens ook de laatste jaren enorm sterk geworden.
Madelief, fijn dat Jitske Fuur binnen wilde halen voor je, blijven er nog wel een paar staan dan? omdat Alegra niet naar binnen gaat.. niet dat ze alleen stond..
Jolynn, geweldige fotos!!
Branka, jou zie ik vermoedelijk morgen wel bij de Steenen Kamer :D

Piropo staat nu overdag met een ongevoerde regendeken op, en in de nacht met een katoenen staldeken maar bij mooi weer staat hij gewoon in zijn blote billen.
Heb vanmorgen wedstrijd gehad en loop nog steeds 1 op 1 met de punten, was met mijn 2e proef 1e met 189 en daar was ik heel tevreden over, zaten wat slordigheden in maar ik heb 4x een 8 voor mijn midden- en uitgestrekte draf 8-) die gingen ook super met heel veel gedragenheid, verruiming en afdruk. Verder was hij ook erg bezig met de dingen om hem heen :+

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:14

Heb je gelijk in, heb al op mijn kop gehad, hihihi

Madelief wat een super mooie foto's weer en wat is hij snel wit geworden!

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:40

Afbeeldingff een testje celine met haar nieuwe laarzen

gaaf he blitzkikker hahaha
:D

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 19:43

Afbeelding
en hier is ze aan het bidden op tsjilly hHAHA

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:02

heb er ook nog ene paar van die gekke kat die we hebben
KWIEBUS zeg nou zelf is ook een KWIEBUS he
Afbeelding
zo ligt die dus te slapen op schoot
we hebben hem dood leren liggen hij doet nu niks anders hahah
Afbeelding
Afbeelding
is nog maar vier maanden en nu al twee keer zo groot als zijn zusje
Afbeelding
ja frank celine kan ook staan he op zijn rug
Afbeelding
blijft ook erg leuk om te kijken wie sneller is de vis of de kat

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:13

esther nog gefelif met je verjaardag en leuk verwend

jolyn ik ben er snel langs gelopen meestal neem ik dat soort dingen mee
maar in de verpakking leek het wel mooie die dekjes en deken die er lag ahha

voor de rest wat een gave honden hebben jullie allemaal zeg toppers

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 20:50

Denise -> Jorick z'n team heeft idd gewonnen, en flink ook. (12-0)
Jorick en zijn teamgenoten vonden er niet veel aan, het ging veel te gemakkelijk.
De tegenstander had echt helemaal niks in te brengen, het was gewoon sneu om te zien.
Die zijn duidelijk veel te hoog ingeschaald.

Nathaly -> Keltische muziek! Vind ik ook erg mooi op z'n tijd!

Nadina -> Er stond genoeg wind, dus ik geloof graag dat jullie lekker zijn uitgewaaid! :D

Beda -> De set van de link die jij doorgaf, is dat dan een set van 4? Of van 2?
Staat er nl niet bij.....
Ik hoorde van Ruud al van je WP en je 1e plaats! Gefeliciteerd!

Petra -> Over smaak valt niet te twisten zeggen ze toch?
Ik vind die laarzen dus echt niet mooi, maar gelukkig is Celine er wel blij mee! *D
Die foto van Kwiebus hangend in die hoge vaas! _O- Als dat maar goed gaat!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:11

Hoi allemaal..
Vandaag is er iemand wezen kijken voor Flavio, een vriend van de eigenaar van de club. Dit was echt een erg aardige man. Het is die man die de broer van Flavio ook heeft, en wil ze graag herenigen. Zijn paarden zien er allemaal prachtig uit, en hij behandeld ze ook erg goed. Flaaf zal niet voor het toerisme worden gebruikt, maar voor hemzelf. Het was wel even slikken, maar ik denk dat ik hem aan hem zal verkopen. Vind het erg moeilijk, maar als hij me drie centimeter lager had getrapt was ik misschien dood geweest, dus vind het echt erg moeilijk hem nu te vertrouwen. Daarnaast blijft hij hetzelfde proberen, het was dus geen eenmalig iets.. We zijn ook bij zijn en zijn broers paarden wezen kijken, hier een paar foto'tjes

Flavio's broer (haha ja hier gaat alles blootsvoets...)

Afbeelding

twee berberarabieren van de broer

Afbeelding

Afbeelding

en een paard wat hij eventueel zou willen verkopen

Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:58

madelief: goh wat leuk dat je nog een oud topic noemt, toen was ik nog maar amper op bokt. knappe fuur hoor

suuz: ja ik móest wel op die laatste zin van ilona reageren (dat schuim)... werk ze maar weer.

petra: haha komische foto's. gaat celine me na-apen? wat groeit die meid hard trouwens. hihi die kat in de vaas/viskom. ben je niet bang dat ie er een keer induvelt? dan komt ie er nooit meer uit denk ik.

cyrina: ziet er weer goed uit met bobby. goh bij jou ook al wind en water? ik zei net nog tegen anouk dat ik morgenvroeg de baksproeier maar weer aan zet, hij begint weer droog te worden... (max. 10 mm in 1 week gevallen)

lobke: goed bezig. wordt weer eens tijd voor licor-pics.

gab: is het al rond met je zadel? met zulke dingen gewoon snel handelen, mocht je het vasthouden dan heb je grote kans dat je uiteindelijk toch naast het potje pist.

esther: gefeliciteerd!!!

saida: en als je pc / harddisk crasht, wat dan? extern schijfje ernaast als backup is geen overbodige luxe voor je.

denise: tis wat he dat de dagen tegenwoordig voort gewoon te kort zijn.

debby: hahahaha die elise. er staat een paard in de gang. zit ze er nou achterstevoren op met wegrijden?

dan nog een discussie'tje over dekens. daar ben ik heel makkelijk in: helemaal niks.
en zoals gister beloofd, vandaag wat foto's van de 3 jarige K-welsh van me pa welke momenteel zoetjesaan afgericht wordt, deze staat overigens te koop. beestje heeft supergangen.

Bas beretrots op Kiki:

Afbeelding

En ja, de appel valt niet ver van de boom:

Afbeelding

Na afloop nog ff knuffelen (oortrekken):

Afbeelding

Dit was de 2e keer dat er iemand op d'r rug zat, van de week heeft Bas er ook al ff opgezeten. Vandaag had me neefje van 8 er een rondje op gestapt. Echt die pown is zoo mak, net Desperado haha.

Vanmiddag nog ff naar de streekdagen in Almkerk geweest, daar was trekkertrek, welsh(cob) keuringen, tuigers, hondenshows en ook een cowboygroep. Wat een acrobatiek, zelfs skiën achter een paard. Hun naam ben ik vergeten.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door frankiej op 05-09-09 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 21:59

ZIjn dat niet de future guys>?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:01

yep!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:02

MAG IK JULLIE IETS VRAGEN??
Ik ben aan het kijken voor een geschikte verzekering voor Rintske, en ik vind het best moeilijk om hierin een keuze te maken.
Zouden jullie mij jullie ervaring(en) kunnen en willen vertellen met de verzekeringsmaatschappijen waar jullie je paard(en) hebben verzekerd?
Zowel de goede als de slechte ervaringen graag!
Mag uiteraard ook per PB!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:07

hm, daar vraag je me wat. wij hebben sam destijds verzekerd bij interpolis. dat is overgegaan naar ik dacht hippozorg. tegenwoordig heet het geloof ik weer iets anders. ik zou het zo niet weten. hebben de verzekering gelukkig nog nooit nodig gehad dus ken geen ervaringen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:12

saida - fijn dat jorick zijn team heeft gewonnen maar balen dat het niet echt tegenstand was volgende keer moeten ze er misschien harder voor werken.
en kwa verzekeringen kan ik je helaas niet van mee geven ik wou heike toen ook verzekeringen maar door zijn blijvende mok op zijn 2 voor knieen worden die benen niet mee verzekerd dus ja ga geen half paard verzekeren

Frank - de appel valt idd niet ver van de boom wat een heerlijk ventje is het toch
en zoals je zegt de dagen zijn idd veel te kort

Cloris - gefeliciteerd met je wp en eerste plaats knap hoor

Nadina - heerlijk gereden dus lekker hoor

Peet - super foto's van je knappe vent met je mooie dochter en ja die kat wat moet ik er van zeggen :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 22:27

Ben brak maar toch ff bijlezen. Heb vandaag allemaal hout gezaagd en in de auto
gesleept. Onze exburen hadden veel te veel bomen. Kunnen wij volgend jaar fijn van warm zitten :)
Voel nu alle onderdelen van mijn lijf hihi..

Eline wat fijn dat je lekker rijden kon met je opgevulde zadel :):)

Zilfstar ook fijn dat je op Jippe hebt gereden *\o/*

Heikedenise, gezellig zo'n bbqfeestje.

Saida, geen ervaring met die beschermers. Fijn dat Atlas goed gaat.
Wel sneu dat je din t nog niet aan kon.. wie weet in de toekomst.
Oh leuk QT. Heb ik ook aangedacht om te gaan doen.
Was t nog leuk op de voetbalwedstrijd van Jorick?

laulau, t bos komt idd vast nog wel maar na een paar jaar tobben zou sta ik toch wel te popelen zeg maar..
Fijn dat t zo leuk was in t bos. Jeetje wat een roddel..
Leuke kat :D Vroeger gingen wij regelmatig naar oosterhout/dongen voor bosritje. Bij zo'n buitenbad in de buurt .
Mss ben je daar ook wel bekend. oHja surrae.

Mies leuke foto's met de lassie :D

Jolynn Xantha gelongeerd, lekker gewerkt!

naat dat was schrikken met betunero.. Maya is leuk.

Luna is ook grappig. Zo'n hondje wilde ik vroeger graag. Een vakantievriendinnetje van mij had er zoeen.

Anouk, :)) wat een verhaal van Axl Rose!
Geloof ook dat ik liever met jou zou kletsen dan met mijn gepensioneerde buum hoor :P
Je mag best mijn buuf worden :D
Sam lekker vrij gehad. En je schoonpa trots :) Zou t idd niet opdringen t rijden voor Sabrina.. komt vanzelf wel.

Madelief, ik hoop ook dat t met nichtje zo lang mogelijk goed blijft gaan.
ALs je een x zwilwratten wilt komen krabbelen, ben je welkom bij Flan :D
Op de universiteit wordt al veel van je verwacht.. dus niet rustig erin komen..
Ik vind jou en Furia echt een leuk stel, fijn plaatje.

Evdpanne, van harte met je verjaardag *\o/*
Nog leuke kadootjes gehad?

Nadina, een paard van mijn vroegere lesgeefster had Ataxie.
Dat was erg gevaarlijk. Die viel met rijden en kon ook op je vallen.
Werd in korte tijd steeds erger en is ook ingeslapen.. heel triest.
Ik zou wel een second opinion doen maar t is een heel naar iets..

Cyrina, leuke foto's, lijkt me ook gaaf om te doen!

AMable, leuk van je shows!

Jolynn, leuk bezoek gehad :D

Verder nog meer leuke fotos gezien.

Martine succes met je beslissing mbt flaaf.. zal moeilijk zijn :(:)

Heb nog veel meer leuke dingen gelezen maar ben te lam om overal op te reageren..