Wel leuk zulke visite
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

madelief88 schreef:Zilfstar: SUper, lekker gereden! IS Jippi nog groen eigenlijk?
Heb ik vandaag ook gedaan, woon een km van stal af. Vriendlief was niet thuis dacht ik, helaas, bleek hij als een gek naar de deur gerend te zijn, maar ik was al weg 
Vervolgens met een stalgenootje een 'ritje' gemaakt. We zijn dik anderhalf uur weg geweest
Het was zoooo gaaf! Wel eens met Nadina gegalloppeerd buiten, maar dan gaat ze nooit zo hard. Paard van stalgenootje wilde wel wat harder, en toen dacht Nadina: he, maar dat kan ik ook! Dus we zijn heerlijk uitgewaaid! Heb nu zo'n heerlijk kriebelig gevoel! Echt genoten!
zijn iets 'groter'
*moest ik ff meegeven, kon het niet laten sorry* maar jullie zijn zo'n gaaf team
Piropo is trouwens ook de laatste jaren enorm sterk geworden.
die gingen ook super met heel veel gedragenheid, verruiming en afdruk. Verder was hij ook erg bezig met de dingen om hem heen

Als dat maar goed gaat! 

Vroeger gingen wij regelmatig naar oosterhout/dongen voor bosritje. Bij zo'n buitenbad in de buurt .
wat een verhaal van Axl Rose! 

Zou t idd niet opdringen t rijden voor Sabrina.. komt vanzelf wel.