Masaro: Hihi, leuk!! Ik vind terosso ook een onwijse knapperd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
masaro schreef:Prinslover: idd serious verliefd op terrosso ja hahahha nee komt in pricipe niet te snel wacht alleen nog ff tot ik verhuist ben hebben pas een nieuw huis gekocht. Ik zou zondag gaan kijken maar ivm met ziekte en blessure ging dat helaas niet door dus ben nuu ff kijken voor nieuwe datum. Maar we (ik en het gezin) hebben al wel besloten om het toch maar niet bij 1 te houden hahahahah.
alleen de andere worden wel veulens.
Machonito; hoe is het nu met de kleine??? al weer wat beter???
Yenneke schreef:Lobke Gaaf dat de lessen met je mannen zo goed gingen! Ik denk dat ik echt maar eens een keer bij je moet komen kijken, want ik wordt steeds nieuwsgieriger naar ze.![]()
Verder heb ik wel wat bijgelezen, maar het is weer zoveel om even snel op te reageren. Zit nu ook op m'n werk en m'n eerste klant van vandaag kan elk moment komen.
Ik heb gisteren les gehad en het ging gelukkig weer goed! Geen steiger-geintjes meer. Gewerkt aan gehoorzaamheid, kadans en lossigheid. Hij wil zo graag werken dat hij het liefst hard gaat lopen. Op zich niet verkeerd die voorwaartse drang, maar hij moet dan ook nog loslaten. Ik moest echt langzaam gaan draven, bijna stappen eigenlijk, en dan kwam hij in zijn ritme en balans en kon hij zich goed loslaten.
Hij bood rechtsom ook nog een galopje aan dus ook nog een paar voltetjes galop meegepakt.
Later kwam de merrie van de buren terug van buitenrit. Daar reageerde hij best heftig op. Kop omhoog, stil staan, sterk maken en hinniken. Pffft... ik moest echt even sterk worden om dat hoofd naar beneden te krijgen. Toen weer gaan draven en gewoon weer aan de drie punten werken waar we de les aan hadden gewerkt en toen was z'n koppie weer bij mij. Hij wordt een echte vent nu (is ook alweer bijna 6).
M'n klant is er!!
Lusitano schreef:Sjaad, ik ben een beetje jaloers op jouw paard! Wat een smakelijk hapje! Ik wilde ook zo graag een speciaal kleurtje en kwam terug met een bruintjeMijn tijd komt nog wel!