[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:00

Barroco: Wat een mooie paardjes Lachen. Vooral Ulises, dat ie ook wel een beetje mijn favoriete kleur Haha!. Het ziet er verder allemaal heel gezellig uit!
Prinslover: Wat een geluk airco in de trein! Ik zat laatst in de trein maar die had alleen maar raampje, helaas waren alle goede plekken bij de raampjes bezet en met die zon in de trein was het echt heet! Viel echt bijna in slaap, van die warmte wordt je gewoon duf...
Utixo: Schotse hooglanders zijn toch altijd zo spannend Tong uitsteken. En lekker zo buiten met dat hoofdstel Knipoog.
Karina: Lekker hoor Valt het weer daar ook nog een beetje mee? Het verschilt echt per regio volgens mij... Bij ons is het over het algemeen zonnig of bewolkt en we hebben 1 nacht regen gehad. Maar ik hoor andere hier over enorme buien....
Madelief88: Jammer van je buitenrit! Maar ja gelukkig maar dat er niks ernstigs gebeurd is!!
Machonito: Wat leuk dropping en spooktocht Knipoog. Dat was vroeger altijd mijn favoriete onderdeel van een kamp Lachen. Met de dropping was ik altijd snel terug, ben geweldig in de weg terug vinden (moet ik wel een punt tegen komen wat ik herken, maar dat geluk heb ik altijd gehad Tong uitsteken). Maar was altijd wel grappig zaten wij lekker in de zon te genieten met wat te drinken en dan kwamen de andere groepen veel later altijd vermoeit binnen Knipoog.
Esmee: Hopelijk wordt Fuego niet snel verkocht en komen je ouders er als nog achter dat deze straf gewoon te zwaar is!! Nooit de hoop opgeven Knipoog. Balen ook zeg dat ie niet lekker buiten kan blijven.... Maar als ze zo gek worden in het land heb je dr ook niet veel aan... Atlas is in de dagen dat Komiek niet bij m stond ook vreselijk aan het rennen geweest in het land hoorde ik gister van andere mensen... Dat was ook niet echt goed voor zijn knie denk want daarna is hij ook zo beroerd gaan lopen (en de eigenaar had mij een soort van de schuld gegeven omdat ik hem gelongeerd had).

Zo meteen gaat ik maar weer even bij At langs maar nu eerst sporten... Daar heb ik ook echt geen zin in met dit weer... Maar ja ik moet nog op vakantie dus moet er wel goed uit zien in bikini Tong uitsteken.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:48

Reiziger: Zo'n dvd is wel duidelijk, maar shannon is nogal een gevoelig paardje dus ik ben nu druk aan het zoeken naar iemand die me dat kan leren Knipoog Toch stiekem morgen wel proberen gewoon rondjes te stappen...

esther: Het lijkt me dat dat best belastend is (heb geen verstand van aangespannen rijden verder) maar dan moeten ze toch wat kracht gebruiken...maar aan de andere kant is het wel leuk voor hem dat hij een keer iets leuks kan doen!
Het kan goed zijn dat het paardje last heeft van het warme weer! Mss te lang gezon-d Knipoog

jasmijn: Leuk zo dat verslag! worden de groepsfoto's rondgestuurd?

utixo: je advontuur is voorgelezen aan de groep Tong uitsteken stoere foto! Lekker dat je lange ritten zo kan rijden... Als de horzels weg zijn wil ik shannon ook leren buiten rijden...heerlijk zulke ritten!

aline: De airco in de trein maakte ons helemaal weer wakker! Sanne maakt ons zo wel jaloers Knipoog

karina: Ik zou niet kunnen wachten als ik jou was! Zeker als je dan ook nog erlangs rijd! Waneer krijg je de sleutel?

madelief: Meteen weer lekker aan de slag na het weekend? Ik was zondag nog minder moe dan ik dacht, jij bent ook nog actief geweest!

heidi: Jij bent gemeen! Eerst bang maken en daarna troosten... Duivel

ess: Sterkte! Hou ons op de hoogte over fuego

Ik ging gister rijden en dacht woooow mijn paardje is een spierbundel geworden Knipoog Ze is ineens een stuk breder en sterker, leek in ieder geval dan! Heb ook heerlijk gereden! Had in het meeting weekend wel zoiets van ooww knappe andalusiers, maar ik zou dr toch niet willen ruilen...op een dag een veulen met encanto Pling

We gingen vandaag de veulens naar de buurman brengen..daar mochten ze dan met een ander veulen en shetlander op de wei. Ze stonden 5 minuten rondjes rennen en jawel door de draad heen en vervolgens door nog een draad. De shetlander was zo slim om maar door 1 draad te gaan..onze veulens door 2 en de andere door nog een draad!! Gelukkig kregen we die van ons zo gevangen maar we moesten met 3e 20 min achter die andere aan rennen! Dus toen de veulens maar weer mee naar huis genomen voor er ongelukken zouden gebeuren...Waarschijnlijk heeft sharedon dat andere veulen door de draad gejaags om schocolat te beschermen/ hem voor zichzelf te houden Knipoog wat is dat een dominant ding! (familie van shannon Vork )

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:22

Haha ja ik kan ook niet wachten op het nieuwe huis... er staat nu nog een bordje "verkocht" aan de weg, hebben we gisteren foto van gemaakt *grijns*
In principe krijgen we de sleutel 1 december, dus nog 4 maanden geduld.

Veludo gaat nog niet mee het bos in, hij heeft een flinke dip gehad na de smid en poos niet goed geweest, hij loopt nu weer goed maar ik longeer nog even, door alle gedoe was het er nog niet van gekomen om hem ook eens met een bitje te gaan rijden en nu bleek dat hij het er totaaaaaal niet mee eens was, dus eerst maar even goed aan wennen anders verongeluk ik vrees ik. Pfffff, hij is gevoelig hoor! Tja.... ik kan vanalles willen, maar er is er maar EENTJE die daadwerkelijk het tempo bepaald.....
Ik vind het niet erg hoor, ik kan ook met Rico bos in als ik wil, alleen kunnen we nu niet met z'n allen. We hebben 3 paarden mee en 1 leenpony, maar zonder Veludo komen we dus een bospaard tekort.
Maargoed, ik ga als het niet meer zo stikheet is ook eerst een keer met hem aan de hand het bos in, en de paar honderd meter weg er naartoe met hem inspecteren. Ook leuk. Vermaak me wel hoor Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 19:16

Michelle: Gelukkig ben je na al die prachtige Anda's nog steeds helemaal blij met je eigen barokkie! En wie weet straks een mooi veulen Knipoog

Ik heb gisteren even op Moreno, de kleinste Andalusier van Aline gezeten. Dit om te kijken of het niet vreemd zal staan als mijn veulen straks volwassen is. Die zal zo ongeveer tussen de 1.55 en 1.58 worden schat ik. Moreno is 1.52m en ik vond het er helemaal niet verkeerd uit zien, Moreno is namelijk ook niet super breed en aangezien ik bijna 1.80m ben...

Afbeelding

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 21:05

Sanne, helemaal geen raar plaatje hoor. Wat een prachtig beest.

En leuke foto's van de meeting

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 21:59

Mies_Apollo: Volgens mij kan een paard meer hebben als hij moet trekken als onder het zadel (dat heeft iemand mij ooit wijsgemaakt Tong uitsteken). Dus het zou in principe lichter voor hem moeten zijn als onder het zadel...

Zasread: De combi ziet er idd niet verkeerd uit hoor Lachen. Leuk paardje ook Knipoog.

Ik heb net even op stal de les van een Z1-ruiter gevolgd Tong uitsteken. Ze gingen voor de eerste keer changementen doen, was echt heel boeiend om te zien Lachen. Heb gelijk de hele uitleg kunnen volgen. Ik hoop ook ooit op dat niveau te kunnen rijden, sinds ik een paar dressuurlessen heb gehad met Atlas vind ik dressuur geweldig (en ik vond het ooit verschrikkelijk) maar of ik het ooit ook zal kunnen weet ik niet Tong uitsteken. Eerst nog maar een paard vinden waarmee ik verder kan lessen Knipoog.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:03

Altijd interessant he, die lessen die gegeven worden. Als je goed kijkt en luistert pik je er al veel van op! Ja

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:07

Jah idd Lachen. Ik kijk best wel vaak... Die instructrice legt het ook altijd leuk en logisch uit. Er komt bij ons op stal ook wel eens een ander maar daar begrijp ik echt nooit wat van.... Ik had zelf ook les van haar Lachen, dat beviel me ook wel heel goed. Maandag gaat ik weer is een keer lessen met het paardje van een vriendin van me die is op vakantie Haha!. Zal wel ff kijken of er iemand zin heeft om foto's te komen nemen.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:18

mooi plaatje van een mooi paard met een mooi hoofdstel Utixo!
Sanne: past gewoon goed hoor die maat! op de meetingfoto's zie je hoe lang je bent maar op Moreno is het al niet meer opvallend

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:24

Leuk paard, die Moreno! En je past er makkelijk op.
Leuk al die foto's. Bij mij op stal zijn veel rassen vertegenwoordigd, we hebben 3 friezen, waaronder dus de mijne, maar geen andere Andalusiers.
Ik snap echt niet hoe ik foto's moet plaatsen. Zelfs in mijn profiel krijg ik het niet voor elkaar. Blond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:32

Ben ik ook weer even.

Benthe Jij ook hier! Hoe gaat het met die oude Irma? Die ouwe knol van mij was ook niet zo weg van koe-vormige dieren. Die is er zelfs een keer een greppel door ingedoken...

Meiden Jullie meeting was dus erg geslaagd zo te lezen! Het weer was ook super het weekend (hier in ieder geval wel). Lekker tussen de paarden.
Sanne, ik vind het niet misstaan hoor op de foto. Je lijkt op Tib langer.

Es Wat kl*te dat je ouders Fuego te koop hebben gezet. Ik kreeg vroeger ook altijd straf door niet naar m'n les te mogen gaan. Soms pakken je ouders je met hetgene wat je het liefst doet. Niet helemaal rechtvaardig, maar in de meeste gevallen werkt het wel. Je moet jezelf denk ik gewoon bewijzen en je ouders ervan proberen te overtuigen dat je Fuego wel waardig bent. Wordt moeilijk, maar als je 't echt wilt krijg je het heus wel voor elkaar!

Reizer & Sigrid Welkom!

En de rest die ik weer eens vergeten ben... sorry!!..

Heb afgelopen vrijdag en zondag nog gelest. Het gaat al beter. Rij ook iets meer rechtuit en op de volte loopt hij ook steeds meer in balans en wijkt minder uit op het middenstuk van de bak. In de stap liep hij super. Voelde echt alsof ik een echt doorgereden rijpaard onder m'n kont had. Hij was helemaal los en stapte echt goed ruim. Heerlijk gevoel was dat!

Hij neemt me in draf op bepaalde plekken (met name bij in inrijden van de eerste bocht op de korte zijdes) nog steeds in de maling door terug in stap te vallen. Zodra ik hem dan bij tik krijg ik er gelijk een bok als reactie op terug. Durf dan wel wat strenger te zijn en op een gegeven moment kom ik ook wel door die fase heen. Het is wel vervelend, maar het komt wel goed!

Deze week gaat de staleigenaar me helpen. Kan doordeweeks niet lessen omdat Willy avonddiensten heeft (hij is ook nog politieagent) en ik kan niet overdag rijden. Het weekend zit hij weer in Zurich. Dan geeft hij 2 dagen clinic op een rijschool. Maar de staleigenaar lest ook al jaren bij Willy, dus die is wel bekend met de werkmethode. Dat is wel fijn!

Ons huisje is nog steeds niet verkocht. Er komen donderdag wel weer 2 kijkers. Dus dat is wel goed nieuws.

Verder ben ik de komende 3 weken home alone... Verdrietig M'n vriend is afgelopen maandag naar Frankrijk vertrokken voor z'n werk. Daar blijft hij 3 weken en dan is hij een lang weekend thuis en dan moet hij weer 3 weken terug. Dit was de planning. Kan altijd nog wel veranderen, maar vind het echt niet leuk. Ben zondag ook nog eens jarig en dan is hij er gewoon niet!...

Maar goed, weer een heel verhaal hier van mij. Ik ga lekker m'n bedje opzoeken en tv kijken. Gelukkig heb ik nog een vriendje hier die me gezelschap houdt, namelijk m'n kat Vork

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:36

Goh,nog mooit de naam Moreno hier voorbij zien komen,dus dacht dat ik de enige Moreno had Tong uitsteken
Maar deze Moreno mag er ook zijn! Vingers aflikken

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:57

Eline, ik zal een poging wagen het je uit te leggen. Maak eerst een account aan bij http://www.photobucket.com
Vervolgens kun je daar foto's vanaf je pc naar toe zenden (upload), hierbij is het het handigst als je het formaat (bij "reduce to")standaard instelt op 800 x 600 (15"screen). Op bokt worden namelijk geen grotere foto's geaccepteerd. Vervolgens loop je even het uploadproces door, foto's evt een naam geven. Als je dan in een nieuw scherm of tabblad bokt opent en bijv. in dit topic met "post reply" reageert, kun je de gewenste foto's plakken via een link:
in het photobucket-album heb je diverse regeltjes onder je foto's staan. Klik 1x op de regel "IMG code" je krijgt dan in het geel de melding "Copied". vervolgens rechtsklik je in je reply-berichtje op bokt waar je de foto wilt hebben en kiest dan "Plakken".
That's all. Het plaatsen van het bericht duurt langer als je meer foto's hebt geplakt. Bokt controleert ze namelijk eerst. Voor vragen pb je maar, of ik kan het je zondag evt. voordoen op een laptop ofzo. (Mits de clinic toegankelijk is voor me.....??)

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 23:10

Ik weet wel een leuke plek voor een meeting. Ergens in Egmond of zo?

Sanne: Die spin op het plafond in de kantine, die was pas vies Haha! Mijn fjordje is ook maar 1.40 en daar sta ik ook niet raar op. Komt vast wel goed. Nu eerst maar aftellen.

Esmee: Als je moeder ziet hoe jij en Fuego met elkaar omgaan, gaat ze er dan niet anders over denken?

Peet: Ben ook benieuwd naar de foto's van jullie meeting.

Madelief: Lekker knuffeldiertje is Sonrisa he.

Heidi: Moest wel lachen om jullie spooktocht. Vooral over een hoefsmid die lantuit in de sloot lag. Mijn hoefsmid is een tijd terug met paard en wagen de sloot ingereden. De afgelopen keer dat hij er was, zaten we in de kantine en Jan pakte achter de bar vandaan een snorkel en zette die op. Hoefsmid kwam niet meer bij.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 09:59

Lisenka schreef:
Ik weet wel een leuke plek voor een meeting. Ergens in Egmond of zo?

Voor!!

Ik zal zo meteen ook even op de rest reageren, ik ben namelijk mijn koffer aan het inpakken, want ik ga morgenochtend op vakantie! Gelukkig maar, want hier thuis zou ik me echt opvreten wat betreft het veulen.. nu kan ik even mijn gedachten ergens anders op zetten Nagelbijten / Gniffelen

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 10:25

goedemorgen luitjes Haha!

Ess, ik duim echt voor je dat je fueeg niet verkocht wordt..

Fijn dat de meeting zo leuk was Ja

En heidi, ik moest heel hard lachen om je verhaal van de spooktocht Haha!

Sanne, wanneer is de merrie uitgerekend? die laatste loodjes duren lang he Tong uitsteken

Verder weet ik t niet meer Bloos

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 11:04

Bianca: Officieel is de merrie 23 augustus uitgerekend, maar omdat ze vorig jaar 3 weken te vroeg was gaan we uit van half augustus en verwachten we het veulen tussen 10 en 15 augustus. Ik zelf heb steeds 13 augustus in mijn hoofd.. Het komt inmiddels dus wel heel erg dichtbij!

Yenneke: Dat is ook de reden waarom ik wel heel blij ben met deze foto's van Moreno. Op Tiberius steken mijn benen al aardig uit en op (de nog erg magere) Cedro was het helemaal erg, terwijl die 1.64m is. Dus dit was wel even een opluchting voor mij Haha!
Jullie hebben al wel heel veel kijkers gehad zeg! Zolang staat jullie huisje toch nog niet te koop.. En een koper komt vast ook wel snel.
Met X-tremo gaat het dus ook goed! Ik ben wel benieuwd naar nieuwe foto's onder het zadel. Het bokje zal waarschijnlijk komen omdat hij het nog moeilijk vindt.

Borderjay: De Moreno op de foto is inderdaad een smakelijk hapje Vingers aflikken Hij is van Aline, die komt hier ook af en toe buurten.

Zo, mijn koffer is bijna klaar. Straks nog even de laatste dingen kopen, nog langs Otje en dan vanavond nog even op Tib en misschien ook Cedro rijden. En dan lekker op vakantie Haha!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 12:47

Yenneke, ja, ik ook Knipoog Irma doet het goed hoor. Ze staat nu in Hoek van Holland, bij m'n vader op stal. De andere 2 staan wel nog gewoon op de Haagweg.

Ik vraag me af hoe stom mensen kunnen zijn. Ik was net met Utix naar buiten. Op de terugweg hoorde ik dribbelende hoefjes achter me. Dus ik bleef even staan om te kijken, zie ik dus een scooter aankomen, met achterop iemand die een dribbelende, opgezadelde palominomerrie vast had. De kleur er even toe zodat Ilona weet over wie ik het heb Clown . Op de heenweg scheurde ze me al voorbij met haar auto (ik dacht nog, als ik dat bij jou paarden doe stuiteren ze gelijk de weg op). Nu kreeg ik dus te horen of dat ze er langs kon, haar paard kon nog wel eens trappen. Mijn mond viel echt open, welke kluns vervoert er nou een paard aan een halstertouwtje naast een scooter? En dan nog een dribbelend, trappend geval ook. Echt hoor, sommige mensen sporen gewoon niet.

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:20

Nou Frankiej bedankt voor je duidelijke uitleg, ik ga het zowaar snappen!
Er staat foto's van mijn paarden in mijn profiel!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:30

Hallo allemaal, ik kom ook weer eens om het hoekje kijken. Er is een meeting geweest, voglens mij erg geslaagd.

Aline mooie foto's van Cas aan de lange teugel! Hij is echt enorm veranderd! Maarja de demo was ook al weer 2 jaar geleden!

Reiziger je had het toch over lange teugelen? De lange teugel dag op 4 oktober is van mijn hand Bloos en je bent natuurlijk vrij om te komen kijken, maar ik heb nog plek bij de clinic met de schoolpaarden. Deze wordt gegeven door Jacqueline Poot, een die al jaren bij Piet loopt, al toen hij nog zijn manege had met 2 Lipizzaner merries die alle kneepjes kennen...
Misschien is dat wat voor je? Knipoog

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:42

Hee wat leuk! Ik had gehoord over die dag, misschien leuk om idd met schoolpaarden aan de slag te gaan..Ik ga er even over nadenken. Wat zijn de kosten? Mag ook via pb natuurlijk.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 13:47

Ja ik vond het ook erg leuk om terug te lezen in dit topic. *gratis reclame* Knipoog tenks! Clown

Het kost 25 euro om mee te doen aan de clinic. We hebben de prijs zo laag mogelijk gehouden maar moeten wel onze kosten terug natuurlijk. De clinic is per 2 deelnemers dus je krijgt voldoende aandacht en uitleg.

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:00

Dat valt erg mee! Hoe laat zou ik dan moeten? Is er te komen met openbaar vervoer?
En voor een goed doel maak ik graag reclame, hihi.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:06

Bianca: Wat gezellig dat je weer even langskomt!! Moet je vaker doen Knipoog Alles goed daar met knappe Yippie?
Heidi: Haha, altijd grappig zo'n dropping Tong uitsteken En dan de hoefsmid hahaha! Hoe is het met jou voor de rest?
Esmee: Is er echt niets wat je kan doen?? Hoe gaat het met je?
Peet: oei, zoveel regen gehad? Ben ook benieuwd naar de foto's!!
Sanne & Lisenka (en iedereen) : Jaaa, snel weer een meeting, in egmond zou wel leuk zijn zeg Ja Misschien dan ook ff naar t strand, moet dan na oktober (geloof ik) zijn. Lijkt me helemaal geweldig Pling
Sanne: Nee, het viel wel mee geloof ik, gelukkig!
Ben benieuwd naar je andere foto's, en het misstaat niet (hoewel het mooi zou zijn als je veulen wat groter uitvalt, gewoon veel gras indouwen Tong uitsteken )
Veel plezier op vakantie trouwens, hopen dat Fiesta zich n beetje inhoudt Knipoog
evdpanne: En lekker gesport? Wil ook weer gaan beginnen! Van lessen kijken leer je zeker veel.
Michelle: oeh, lekker dat ze zo gespierd wordt, goed bezig dus! Wat een boefjes, allemaal door het draad Knipoog
Karina: dat is snel gegaan, lekker hoor!
reiziger: je moet ze eerst uploaden via een site (bijv. photobucket.com). Dan kan je de url van de afbeelding kopieren, en die plaats je op het forum tussen [img] www.? [/img]. Mocht je verder hulp nodig hebben pb mij maar Knipoog
ooh, zie dat Frank ook al een uitleg heeft geplaatst *nog een blondje hier* Haha! .
Yenneke: Klinkt echt helemaal goed, vind hoe jij het hebt aangepakt met beleren echt super gewoon! Veel sterkte, home alone...
Lisenka: Sonrisa is echt prachtig inderdaad, heerlijk knuffel en een prachtige naam Ja
utixo: Sjezus das echt idioot...
regine: Is er ook weer eens gezellig!
Prijs is zeker laag voor die langeteugel dag, goed geregeld!

Net mn abonnement verlengd, vet mooie telefoon uitgekozen (samsung Soul Silver), en vet relaxt 1-jarige abonnement erbij gekozen, onbeperkt smsen&internetten voor een zeer gunstige prijs waardoor mn maandelijkse kosten waarschijnlijk wel zullen verminderen Haha! Ben er helemaal happy mee!

Gisteren druk met de paarden, zou 2 pony's voor een stalgenootje doen, eentje gereden ander gelongeerd, had toen nog erg weinig tijd om Furia te rijden, dus die lekker uitgebreid gepoetst en stalletje gedaan, vandaag maar weer rijden Ja
Voorderest niet zoveel nieuws....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:09

Madelief: Jij maakt ook van alles mee zeg.. Jeetje, wat een verhaal, was wel ff schrikken.. maar gelukkig viel het allemaal nog mee dan. Had Fuur je nog gemist Haha! , vast wel ?! Tong uitsteken En helemaal super hoor, een nieuwe telefoon. Ik moet ook echt dringend een nieuwe Bloos , maar kom er steeds niet aan toe Rolleyes

Heidi: Hahahaha, dat verhaal over die spooktocht ROFL . Dan lig je ook helemaal dubbel zeg Haha! . En zeker met jou er bij, jij bent ook zo'n lachenbekkie Clown

Es: Echt vervelend voor jou van Fuego Ach gut ... Zijn er inmiddels wel serieuze kopers geweest?

Peet/Saida/Marielle: Hoe was jullie weekend? Heb jullie nog niet gehoord Tong uitsteken ?

Sanne: Ik vond het ook helemaal top. Wij waren de echte diehards he Knipoog hahaha, en maar kletsen en kletsen ROFL . De rest lag al te maffen Haha! . En jij op Moreno geeft echt een héél ander plaatje Ja Vind Moreno echt hélemaal ge-wel-dig Lovers We moeten je wel gaan missen in het topic lees ik, want morgen ga je op vakantie. Heel veel plezier, en geniet er maar van, niet jezelf te druk maken hoor Knipoog

Nieuwkomers: Welkom hier!!

Lisenka & Meiden: Ik stem ook voooooooor Haha! Haha! . Lijkt me helemaal tof!

Mies: Fijn dat je nog helemaal gelukkig ben met je paardje, das maar goed ook!! Ooit komt jou eigen veulie waarschijnlijk, en dan nog wel van de 2 paarden waar je het meeste van houd.. Zou dat niet geweldig zijn Lovers .

Esther: Leuk he die lessen volgen. Ik deed het ook altijd als er spaanse les op stal werd gegeven. Vond dat zó gaaf om te zien Pling En je leert er ook zeker van Lachen

Yenneke: Huisdieren zijn toch wel fijn dan he Knipoog . Wel lang hoor, 3 weken je vriend weg Nagelbijten / Gniffelen . Ik heb me vriend van het weekend bijna niet gezien omdat ik een weekendje had met de meiden, dat vond ik al erg vervelend, kan je nagaan Huilen van het lachen . Maar goed, gelukkig heb je ook nog een andere man, je eigen Xje dus daar kan je lekker mee aan de slag. Fijn dat je toch nog hulp kan krijgen!

Bianca: Hai hai, kom je ook weer even buurten Haha! . Gezellig hoor!

Benthe: Oh god, dat meen je niet.. Koe Lekker gevaarlijk bezig, maar met dat soort mensen gaat het altijd goed Haha! . Liep dat veulen er niet bij dan? Want je bedoeld mama paard neem ik aan?

Gister weer helemaal geen tijd gehad om de foto's te uploaden Bloos . (Benthe weet er alles van Tong uitsteken ). Maar ik zal het echt z.s.m. proberen, want ik heb er ook nog een paar leuke tussen. Haha!