. Vooral Ulises, dat ie ook wel een beetje mijn favoriete kleur
. Het ziet er verder allemaal heel gezellig uit!Prinslover: Wat een geluk airco in de trein! Ik zat laatst in de trein maar die had alleen maar raampje, helaas waren alle goede plekken bij de raampjes bezet en met die zon in de trein was het echt heet! Viel echt bijna in slaap, van die warmte wordt je gewoon duf...
Utixo: Schotse hooglanders zijn toch altijd zo spannend
. En lekker zo buiten met dat hoofdstel
.Karina: Lekker hoor Valt het weer daar ook nog een beetje mee? Het verschilt echt per regio volgens mij... Bij ons is het over het algemeen zonnig of bewolkt en we hebben 1 nacht regen gehad. Maar ik hoor andere hier over enorme buien....
Madelief88: Jammer van je buitenrit! Maar ja gelukkig maar dat er niks ernstigs gebeurd is!!
Machonito: Wat leuk dropping en spooktocht
. Dat was vroeger altijd mijn favoriete onderdeel van een kamp
. Met de dropping was ik altijd snel terug, ben geweldig in de weg terug vinden (moet ik wel een punt tegen komen wat ik herken, maar dat geluk heb ik altijd gehad
). Maar was altijd wel grappig zaten wij lekker in de zon te genieten met wat te drinken en dan kwamen de andere groepen veel later altijd vermoeit binnen
.Esmee: Hopelijk wordt Fuego niet snel verkocht en komen je ouders er als nog achter dat deze straf gewoon te zwaar is!! Nooit de hoop opgeven
. Balen ook zeg dat ie niet lekker buiten kan blijven.... Maar als ze zo gek worden in het land heb je dr ook niet veel aan... Atlas is in de dagen dat Komiek niet bij m stond ook vreselijk aan het rennen geweest in het land hoorde ik gister van andere mensen... Dat was ook niet echt goed voor zijn knie denk want daarna is hij ook zo beroerd gaan lopen (en de eigenaar had mij een soort van de schuld gegeven omdat ik hem gelongeerd had).Zo meteen gaat ik maar weer even bij At langs maar nu eerst sporten... Daar heb ik ook echt geen zin in met dit weer... Maar ja ik moet nog op vakantie dus moet er wel goed uit zien in bikini
.
)
M'n vriend is afgelopen maandag naar Frankrijk vertrokken voor z'n werk. Daar blijft hij 3 weken en dan is hij een lang weekend thuis en dan moet hij weer 3 weken terug. Dit was de planning. Kan altijd nog wel veranderen, maar vind het echt niet leuk. Ben zondag ook nog eens jarig en dan is hij er gewoon niet!...
. Op de heenweg scheurde ze me al voorbij met haar auto (ik dacht nog, als ik dat bij jou paarden doe stuiteren ze gelijk de weg op). Nu kreeg ik dus te horen of dat ze er langs kon, haar paard kon nog wel eens trappen. Mijn mond viel echt open, welke kluns vervoert er nou een paard aan een halstertouwtje naast een scooter? En dan nog een dribbelend, trappend geval ook. Echt hoor, sommige mensen sporen gewoon niet.
. Dan lig je ook helemaal dubbel zeg
... Zijn er inmiddels wel serieuze kopers geweest?
We moeten je wel gaan missen in het topic lees ik, want morgen ga je op vakantie. Heel veel plezier, en geniet er maar van, niet jezelf te druk maken hoor
. Maar goed, gelukkig heb je ook nog een andere man, je eigen Xje dus daar kan je lekker mee aan de slag. Fijn dat je toch nog hulp kan krijgen!
Lekker gevaarlijk bezig, maar met dat soort mensen gaat het altijd goed