Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janinevv schreef:Ahhh knappie !!
Onze Jelske helemaal onder de mijt zo sneu, dus moest haar helemaal wassen gelukkig warm dagje vandaag.
[ [url=m/hjGkdJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben nog steeds niet echt blij met hoe ze eruit ziet.
Hopelijk straks op het gras dat ze als een speer gaat.
LoveWithJoy schreef:ynekes:
Wat een plaatje zeg, heerlijk zon muppet
Jeetje wat heb ik veel gemist zeg haha.
Zonnebloem92 zou een KM zadel misschien wat zijn? Die van mij en meerdere Friese paarden bij mij op stal doen het hier ontzettend goed mee. Misschien kun je hier eens naar informeren?
Nu viel het mij op dan mijn merrie 2 bobbels (ruggewervels) heeft die wat verhoogd staan. Nu zit dit niet onder het drukpunt van het zadel en ze schijnt er geen last van te hebben, maar kan dit kwaad?
ThornForest schreef:Mijn bijrijder rijdt Sierou altijd met bareback, weet niet of je in die richting zit te denken. Zit als een huis volgens haar. Zelf heb ik meer steun aan een gewoon zadel dus rijd zo ‘af en toe’ met een bareback maar heb dan niet het gevoel dat ik heel onstabiel zit.
boemel schreef:Even nieuwsgierig... heeft iemand ervaring met boomloos op een Fries. En dan ook echt ervaring... niet een keertje een kort ritje.
Mijn vriend zit niet lekker op mijn dressuurzadel.
En ik verwacht dat mn geblesseerde paard binnenkort aan de bak mag en dan kom ik een zadel tekort, dus moet wat voor erbij.
Vriend wil lekker buitenrijden, beetje natural horsemanship.
Ik vraag me af of boomloos niet instabiel ligt op paard met veel beweging.
FriesWytske schreef:Absolem schreef:Ik dacht leuk even hengstenshow kijken. Maar ik wordt helemaal Gallisch dat die stream er steeds uit valt.
Dan ligt dat aan jouw internet. Want ik heb nog geen enkele onderbreking gehad.