Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. En leuk, mennen met Prince. Ik kan je alleen niet helpen met ervaringen ,want ik heb de ballen verstand van mennen.
. Gelukkig dat je proef wel goed ging. Had je nog commentaar waar je wat mee kon? En die punten komen inderdaad vanzelf wel, als jullie samen lekker ontspannen de ring in kunnen.
heel veel sterkte en een dikke knuf voor igneo

, waarom heb je mij niet uitgenodigd
.
. Leuk hoor voor straks in jullie huisje!
haha, ben ook wel een schijterd hoor!
Ziet er echt prachtig uit daar! En naar je zin gehad dus.. super!
. Wat een prachtig aanzicht moet dat zijn.. Je huis uitlopen en dan je veulens zien dartelen op de wei! 
. Jij leert het nooit af, dat gekke gedoe met die paarden
.
!!!
. Snap dat je nu wel ongerust wordt... Het is niet leuk als je paard niet helemaal lekker is.. Idd goed om even te overleggen met de DA! Succes ermee
.
. Lekker is dat! Gelukkig is je paddock er niet aan gegaan
. En wat goeehoeed van je zus!! Knappe Bonito ook, hele nette punten hoor
. Wel leuk dat Marieke en jij het zo goed kunnen vinden!
. Wauw... zelfs het strand opgeweest, en met een lang teugeltje gereden, terwijl een stuk verderop met grote machines rijden om het strand op te spuiten... Ook in de draf en galop geweest, hij was super
. Ik ben zooooooooooo trots op mn mannetje!!
Als je het hebt over droompaarden, dan is hij er zeker 1 van!!! Het was echt prachtig, want de zon ging net onder, dus de lucht was heel mooi roze.. wat heb ik genoten zeg!! *zucht, die mooie grote wolk is ook roze
*
Machonito schreef:Ego berichtje![]()
WIJ ZIJN VANDAAG 2 JAAR GETROUWD![]()
![]()
![]()
![]()
we gaan lekker stappen naar de dierentuin (had kaartjes van Super de boer gespaart)
We gaan zo weg doeiii
_Saida_ schreef:Jan -> Je moet gewoon in het verkoop contract zetten dat ze zich verplicht moeten aanmelden hier in het topic en veel foto's moeten plaatsen hier, blijven jullie goed op de hoogte van jullie paardjes!

Helaas hihi

nooit problemen mee. Zonde van die 10 kg lichter, scheelt weer een zadel meenemen.
soms heb ik ook op het punt gestaan van opgeven maar ik weet dat heike ook zijn best probeert te doen (ook al laat die dat af en toe niet merken
) dus ik heb met mijn ouders en vriend afgesproken (want dat zijn mijn trouwe toeschouwers, grooms en fans
) dat we dit jaar alleen gaan voor de ervaring en dat we volgend jaar gaan kijken voor WP dus alles wat ik dit jaar rijd aan punten is meegenomen, maar ik ben er niet mee bezig zo kan het ook geen tegenvaller worden 

)