Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
.
. Heb t echt heel erg naar mn zin gehad, en zeker dankzij Lisenka & Jan, echt 2 super mensen waar je heel hard mee kan lachen!!
. En natuurlijk ook met Aline en Robbert waar we heel veel hebben bijgeleerd over kleuren, papieren aanvragen e.d. Er boven alles, de práchtige paarden die we hebben gezien
. Morgen even een persoonlijk verslagje! (En de foto's ook snel uploaden). Nebraska schreef:Hey Sigrid en andere barokfans (just like me)
Ik heb die bijlage bij Bit ook gelezen over de Merorquina en las dat een demo team naar Deurne op de paardedagen komt, met 12 van deze paarden.
groetjes
Nebraska
. Moet ik misschien ook maar eens gaan kijken.... frankiej schreef:jaa foto's willen we wel zien hoor!

. Als je een paar dagen niet kijkt loop je gelijk een heel stuk achter
.
.

kan ie nog een lekker drankje maken. Jammer vd wedstrijd, maar komt de volgende keer wel goed. Het was ook zo warm alweer 's ochtends!

. En verslagje is ook leuk.. De paarden waren echt fantastisch om te zien!
Stuk voor stuk hoor
. Morgen zal ik even gaan uploaden en doen, maar vandaag heb ik de verloren uurtjes even ingehaald haha
.
. Ik trok het echt slecht
, maar een douche deed ook wonderen!!! 

Ongeveer 2.5 uur onderweg geweest. Terug even eng, bij de vrij loslopende pony's moesten we er wel heel erg dicht doorheen. Maar alles ging goed.Utixo schreef:Zo, ik ben weer terug. We sliepen bij de oude Mossel, nu africhtingsstal van Laar. Morgen een uitgebreid verslag, we hebben mooie ritten gemaakt in ieder geval
).

Ik dacht echt dat ie gigantisch moest zijn maar hij was zo ienieminie 
kwijl kwijl paarden zeg
ik wil ook naar de veluwe liefst daar wonen

)
hahahaahaha

Ons hafje vind ze ook helemaal niks!
.

) Ik vond dat het weekend wel snel om is gegaan, maar ik heb me goed vermaakt
Wanneer prikken we de volgende datum 
Heeft hij er verder niks aan over gehouden?