Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:00

Het is niet toevallig een Heja uit 1992, Audesta? Mijn stalgenootje heeft haar trailer net gisteren verkocht :+

Geniet nog van je vakantie Maartje!

DGM

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:02

Nog lekker genieten Maartje!

Audesta, wij hebben ook een trailer die eens opnieuw opgebouwd is. Niks mis mee!

Pastis, fijn dat de merrie helemaal ggk is :)

Hier gaat alles zijn gangetje. Luci doet het heel goed dag&nacht op de wei. Hij vind de nieuwe box nog wel eng dus daar gaan we elke dag even heen. Gelukkig blijft hij gewoon lief achter me aan lopen, hoe eng hij het ook vindt!

De pups beginnen over 4 dagen met uitvliegen, ben aan de ene kant blij want elke nacht rond 4/5 uur zijn ze even wakker en ik kan slecht tegen gebroken nachten, maar zal ze ook missen.

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:00

Hahaha nee het is een trampling van nog ouder :')

Bodem is top gelukkig.

Ja dat was hier een jaar geleden ook nog een ding Elisa en inmiddels rijd ik wedstrijden zonder rode strikken zelfs.

Ik zou dat niet kunnen, afscheid nemen van de pups. Daarom begin ik er niet aan :')

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:48

Oh dat klinkt super! En ook goed om te weten dat ik daar dan waarschijnlijk ook een jaartje voor uit moet trekken. Ze loopt zo fijn dat het kriebelt om een proefje te doen. Maar wil dat ze eerst 100% comfortabel is met andere paarden voordat we een stapje verder gaan.

Super dat de bodem top is! Oud is niet erg zolang ie gewoon functioneel is.

Dat lijkt me wel zwaar, pups als nachtbrakers. Fijn dat Luci het goed doet.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:36

Zo weer lekker thuis, spullen grotendeels opgeruimd en lekker meisjes geknuffeld <3 moet wel echt wat aan de bak gaan doen voor we weer aan het werk kunnen want die is echt heel groen :=

Ik ben zo blij dat onze pup inmiddels ruim een jaar is, zou niet aan een nestje moeten denken :=