Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe gaat het nu met heb, wil zooooo graag weer eens een foto zien!

. Bij mij op stal heeft iemand ook een veulentje uit haar merrie gefokt en het is toch wel heel leuk! Die staat bij ons op de hofwei, ook een soort opfokt... Maar ze doet er wel al veel mee. Wandelen en ook samen met moeders aan de hand mee naar buiten (dat ze zelf de merrie rijd en de kleine (nou ja alweer bijna 2 jaar...) dr naast). Ik denk ook wel dat het veel scheelt als je dan echt met ze gaat beginnen.
Lisenka schreef:Hoi allemaal, ik ga maar weer proberen het topic hier bij te houden.
Vandaag dus Zorrero weggebracht. Hij was heel braaf op de trailer. De opfok zag er ook allemaal goed uit. Hij staat samen met allemaal jaarlingen. Hij staat in de buurt van Tiel. De terugweg hebben we bijna 6 uur overgedaan. We hadden Banjer gelukkig meegenomen.
Anouk: zo'n lief babymeisje, ach 4 is wel een heel mooi getal.
Koffie hebben we hier altijd en jullie zijn hier van harte welkom! Tiel is vanaf hier vlakbij!
Hij is van Kimberly. Wel een miskende hengst. Alle paarden van Kimberly komen uiteindelijk behoorlijk hoog in de dressuursport uit. Mits er natuurlijk een ruiter op zit die dat kan.
.
. Aan haar gedrag is meteen te merken met welk paard ze buiten heeft gestaan ( zonder dat we vragen met welke ze buiten heeft gestaat weten we het al).
Lisenka schreef:Anouk: we hebben het er wel over gehad om bij jullie langs te gaan. Gaat ook nog wel gebeuren. Gewoon om even gezellig bij te kletsen en de paardjes te bewonderen. Ben ook heel nieuwsgierig naar Sam. Super dat je zadel zo fijn ligt.
Kan me voorstellen dat je tijdens de vergadering, eigenlijk zoiets had van had ook lekker kunnen rijden.
Ik heb altijd gedacht dat Sam een Cabochon was. Hoe ik daar bij ben gekomen.
Maar Sam maakt heel veel goed hoor. Bij hem heeft dat wel even geduurd. Hij was dan ook zo onstuimig als jaarling! Wel een beetje eng.
Hosante schreef:Jellie,
Doe je wel voorzichtig als je een longontsteking hebt, in ieder geval beterschap, ik hoop dat het snel over is.

Fijn dat die lieffie's op zulke prettige plaatsen terecht komen.