Lisenka schreef:Hoi allemaal, ik ga maar weer proberen het topic hier bij te houden.
Vandaag dus Zorrero weggebracht. Hij was heel braaf op de trailer. De opfok zag er ook allemaal goed uit. Hij staat samen met allemaal jaarlingen. Hij staat in de buurt van Tiel. De terugweg hebben we bijna 6 uur overgedaan. We hadden Banjer gelukkig meegenomen.
Anouk: zo'n lief babymeisje, ach 4 is wel een heel mooi getal.
Goh, en jullie dachten niet: "Laten we even kijken hoe Desperado er voor staat?"
Koffie hebben we hier altijd en jullie zijn hier van harte welkom! Tiel is vanaf hier vlakbij!
En ja, zoo lief, een baby! Maar ik zit me nu al te verheugen op de dag dat Bas naar de kleuterschool gaat. Dan heb ik mijn handen meer vrij om mezelf te kunnen gaan ontwikkelen. Weer een baby betekent weer een 4 jaar een handenbindertje. Ik ben namelijk van mening dat een kind niet in een kinderdagverblijf thuis hoort. Vanaf een jaar of 3 vind ik het aanvaardbaar, maar daarvoor heb ik daar enorm veel moeite mee. Ik kan ze met geen mogelijkheid achterlaten!
Shanna: Sam heb ik vanaf dat ie anderhalf was. Ik snap precies wat je bedoelt! Voor mij is hij heel speciaal. Ik heb namelijk nog nooit van mijn leven zo lang hetzelfde paard gehad én vanaf zo'n jonge leeftijd. Sam en ik zijn al weer 9,5 jaar een team, nou ja, team, we zijn soms net een huwelijk. In oktober zijn we 10 jaar samen! Sam had als anderhalfjarige ook niet veel potentie, als bijna 3-jarige kwam ie boven de stal uit en nu? Nu is ie heel relaxed en als ie wil kan ie verdraaid leuk lopen...
Hij is van Kimberly. Wel een miskende hengst. Alle paarden van Kimberly komen uiteindelijk behoorlijk hoog in de dressuursport uit. Mits er natuurlijk een ruiter op zit die dat kan.
Lisenka: Mijn zadel is behoorlijk goed naar mijn zin! Het enige jammere is dat ik ook niet veel rijd momenteel. Het weer zit tegen en omdat ik geen E-rijbewijs heb, durf ik niet dagelijks met de trailer op en neer naar de manege. Dat is nu slechts hooguit 2 keer per week. Zekerheidshalve heb ik wel afgesproken met Patrick dat hij er nog even naar kijkt, nu ik het gebruik. Maar ik verwacht wel dat het goed ligt.
Esther: Ik ben het daar roerend mee eens. Sam was dan welliswaar anderhalf toen, maar ik vind het wel heel bijzonder dat ik tot nu toe de enige eigenaar ben geweest van Sam die er ook mee rijdt. Ja, Frank dan natuurlijk ook, maar dat is anders. Ik heb Sam niet bereden gekocht. Hoe hij nu loopt heb ik grotendeels zelf gecreëerd. Dat vind ik ook wel bijzonder.
Lisenka: Helemaal waar! Die band heb ik dus met Samaranch! Hij kan met de meest minimale beweging al duidelijk maken wat ie bedoelt. Echt fantastisch gewoon! Af en toe kon ik hem wel villen, maar de laatste tijd kunnen we het heel goed vinden samen! En idd dat ondeugende hebben wij ook gezien, toen we naar Despi kwamen kijken! haha.
Vandaag had ik vergadering van de rijvereniging en dan zit je daar in een kantine te luisteren naar het monotone geluid van de secretaris die de notulen van vorig jaar voorleest en ik denk dan: 'Waarom heb ik Sam niet meegenomen en ben ik niet gewoon gaan rijden? Die bak is helemaal leeg!' Maar het was wel reuzeleuk om te zien hoe een erelid lekker indutte en bij elk applaus moest worden wakker gemaakt. Hij is ook een keer in het zonnetje gezet, nou toen moesten ze hem echt wakker maken! Haha!