De twee hengstveulens van Halley van dit jaar verkopen we wel omdat ze bij ons voor de fokkerij niet inzetbaar zijn op hun moeders en (half-) zusjes. Beter nu die beslissing, dan dat we er al weer teveel aan gehecht zijn, want ze zijn allebei zo leuk. Met de 2 veulens nog op komst hebben we 13 PRE's en 6 andere paarden. Het wordt ons veel te veel werk zoveel paarden. We wisten natuurlijk al enige jaren dat we moesten beperken, maar hebben het steeds voor ons uit geschoven. Nu moeten we verstandig zijn en fijne nieuwe eigenaren vinden. Zoals desperado nu ook al een jaartje een goed nieuw tehuis heeft. Hier nog wat fototjes van de hengstjes.
ZORRERO

ZORRERO

MAXIMO

MAXIMO

met met trotse dochter

.

.

. 

Haha, nee hoor, ik vind het natuurlijk errug jammer dat ik voor haar geen geld op het moment heb...

alleen dacht de jury daar anders over,
.
echt het gevoel wat ik bij de les had was hier dubbel en dwars aan wezig hij is niet geschrokken heeft niet gebokt niks hij gaf 100% alleen de galop blijft een struikelblok omdat die nog niet genoeg kracht heeft om daar erin te blijven dus daar viel die eruit. Maar ik was echt trots tijdens het afgroeten kwamen alle emotie er ook uit omdat ik zo trots was dus mijn moeder kwam me uit de baan halen en was ook super tevree.
Ik zit nu een beetje met mijn handen in het haar.Morgen loopt de kuur af en moest ik de DA weer even bellen, dus dat zal ik ook zeker doen!