Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
soeske schreef:Meiden, veel plezier.
Beetje jammer, Goya ging de trailer niet op, dus zonder Goya naar de WE en mee kijken..
_Sigrid_ schreef:Hallo,
Ik ben ook liefhebber van barokke paarden, maar helaas student (= arm) dus het bestaat voorlopig nog alleen uit dromen (en sparen). Ik heb een zwak voor Andalusiërs, Lusitano's, Lippizaners en de onze eigen zwarte Parels De Fries (met twee hoofdletters ja).
Nu las ik in de bijlage van Bit iets over de Menorquina, een paardenras van het Spaanse eiland Menorca. Wat een bloedmooie beesten zijn dat zeg! En nog zwart ook (Black Beauty syndroom is bij mij blijven hangen ja).
Nu ben ik benieuwd of hier iemand op bokt is die een Menorquina heeft.
Ter illustratie een foto van de knapperd, ook wel PRM
Alvast bedankt!
evdpanne schreef:Sigrid: Welkom! Ik heb het zelfde probleem, ook student dus nog even niet genoeg geld. De Menorquina ken ik ook wel idd, echt een heel mooi ras. Ik heb er een keer een documantaire over gezien, was echt super mooi!! Ik ben ook gek van friezen, zwarte andalusiers en tja deze zijn er natuurlijk alleen maar in het zwart
. Vondt het toen ook heel kunstig hoe ze die paarden lieten stijgeren en op hun achter benen verder lieten lopen terwijl die mensen er op zaten.... Ik weet ook nog wel dat ze heel erg prijzig waren
.
_Sigrid_ schreef:Hallo,
Ik ben ook liefhebber van barokke paarden, maar helaas student (= arm) dus het bestaat voorlopig nog alleen uit dromen (en sparen). Ik heb een zwak voor Andalusiërs, Lusitano's, Lippizaners en de onze eigen zwarte Parels De Fries (met twee hoofdletters ja).
Nu las ik in de bijlage van Bit iets over de Menorquina, een paardenras van het Spaanse eiland Menorca. Wat een bloedmooie beesten zijn dat zeg! En nog zwart ook (Black Beauty syndroom is bij mij blijven hangen ja).
Nu ben ik benieuwd of hier iemand op bokt is die een Menorquina heeft.
Ter illustratie een foto van de knapperd, ook wel PRM
Alvast bedankt!