Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
foto's op www.menorcahorses.com (Nederlandse stoeterij, hiep hiep hoera)
soeske schreef:Meiden, veel plezier.
Beetje jammer, Goya ging de trailer niet op, dus zonder Goya naar de WE en mee kijken..

_Sigrid_ schreef:Hallo,
Ik ben ook liefhebber van barokke paarden, maar helaas student (= arm) dus het bestaat voorlopig nog alleen uit dromen (en sparen). Ik heb een zwak voor Andalusiërs, Lusitano's, Lippizaners en de onze eigen zwarte Parels De Fries (met twee hoofdletters ja).
Nu las ik in de bijlage van Bit iets over de Menorquina, een paardenras van het Spaanse eiland Menorca. Wat een bloedmooie beesten zijn dat zeg! En nog zwart ook (Black Beauty syndroom is bij mij blijven hangen ja).
Nu ben ik benieuwd of hier iemand op bokt is die een Menorquina heeft.
Ter illustratie een foto van de knapperd, ook wel PRM
Alvast bedankt!
. Wat gaan jullie toch hard altijd, en dr zijn dr nog wel een aantal op vakantie!
. De Menorquina ken ik ook wel idd, echt een heel mooi ras. Ik heb er een keer een documantaire over gezien, was echt super mooi!! Ik ben ook gek van friezen, zwarte andalusiers en tja deze zijn er natuurlijk alleen maar in het zwart
. Vondt het toen ook heel kunstig hoe ze die paarden lieten stijgeren en op hun achter benen verder lieten lopen terwijl die mensen er op zaten.... Ik weet ook nog wel dat ze heel erg prijzig waren
.
. Ik stond rustig in de pasta te roeren en zij ging de schaal van de vis even draaien in de oven maar toen gleed een pootje van het rek eruit en zo viel de schaal uit de oven (die op de koelkast staat), de schaal was gelukkig nog heel, maar de knoflookboter (deels gesmolten) en de olijfolie zaten echt overal!! Wij snel de keuken schoonmaken voor vriendlief thuis kwam
. De pasta in de tussentijd verbrand (zat in een koekenpan was al door de saus geroerd). Helaas had dr vriend het wel door aangezien de vloer nog steeds vet was
. Dus die kon ook weer vreselijk lachen.... (hadden wij gelukkig ook al gedaan
).
. Er zit nog geen vooruitgang in zijn lopen maar hij geeft nog niet aan dat ie pijn heeft (doet ie ook wel niet zo snel....). Hij heeft bij de eigenaar ook nog een rondje voor de kar gestapt en dat ging ook goed, de dag daarna was ie wel onwijs stijf bij mij maar ja... Dat heb je als ie een tijd niks gedaan heeft
. 
. 
, zijn we uit eten geweest
. Na het etentje zijn we naar de zee geweest
, waarbij Jan onze gids was en wij vergezeld werden van een mooi lichtspel
. De meiden op de achterbank van de auto van Jan kregen nog bezoek van een heel lief diertje.
Vervolgens had Jan een paar gillende meiden achterin.
.
. Ook super geluk gehad met het weer natuurlijk!! Jammer dat je wedstrijd niet zo goed ging. Maar ach het zijn maar momentopnamen he
. evdpanne schreef:Sigrid: Welkom! Ik heb het zelfde probleem, ook student dus nog even niet genoeg geld. De Menorquina ken ik ook wel idd, echt een heel mooi ras. Ik heb er een keer een documantaire over gezien, was echt super mooi!! Ik ben ook gek van friezen, zwarte andalusiers en tja deze zijn er natuurlijk alleen maar in het zwart
. Vondt het toen ook heel kunstig hoe ze die paarden lieten stijgeren en op hun achter benen verder lieten lopen terwijl die mensen er op zaten.... Ik weet ook nog wel dat ze heel erg prijzig waren
.
. Ik heb ook wel al zitten kijken naar de prijsklasses waar bruine en zwarte anda's in vallen en die zijn idd ook prijziger. Zijn momenteel ook erg gelieft in Spanje zelf.... Maar de Menorquina is idd ook heel mooi (en springen vindt ik zelf ook wel heel leuk, doe ik niet veel maar als we het is een keer doen in de les vind ik het zo geweldig!).
. En natuurlijk ook even bij At langs
.
Heb je ze allemaal nog goed nageteld Lisenka
(paarden en katten)
_Sigrid_ schreef:Hallo,
Ik ben ook liefhebber van barokke paarden, maar helaas student (= arm) dus het bestaat voorlopig nog alleen uit dromen (en sparen). Ik heb een zwak voor Andalusiërs, Lusitano's, Lippizaners en de onze eigen zwarte Parels De Fries (met twee hoofdletters ja).
Nu las ik in de bijlage van Bit iets over de Menorquina, een paardenras van het Spaanse eiland Menorca. Wat een bloedmooie beesten zijn dat zeg! En nog zwart ook (Black Beauty syndroom is bij mij blijven hangen ja).
Nu ben ik benieuwd of hier iemand op bokt is die een Menorquina heeft.
Ter illustratie een foto van de knapperd, ook wel PRM
Alvast bedankt!