heikedenise schreef:Anouk – leuk je hier ook af en toe te zien rijd je nu nog wedstrijden met sam of niet meer want volgens mij heb ik een keer van frank gelezen dat je wel wedstrijden reed ?
Ja, zeker! 3, 17 en 31 mei gaan we weer op wedstrijd. April heb ik kalm aan gedaan om het zadel te laten vullen en omdat ik liever naar bunschoten ging.
De training gaat super, maar in ons geval zou wat schriktraining voor het baasje niet verkeerd zijn. Ik heb zo erge faalangst, dat het altijd tijdens de proef knudde gaat. Sam voelt mijn stress dan en ik stop met rijden en Sam werkt niet als ik niks doe. Hij is heel concequent daarmee. Hopelijk gaat daar deze zomer vooruitgang in komen en kan ik eindelijk de L1 achter me laten. Sam is al L2 met onze bijrijdster geworden, dus hij kan het wel.
Frank geeft er niks om, dat vind ik dan wel jammer voor Desje en nu ga ik met een kennisje samen. Zij heeft ook een KWPN-er.
Sam en ik hebben vandaag ook schriktraining gehad. Een koppel kivieten was bezig met duikoefeningen boven de bak en ik heb met de poepschep zijn benen aangeraakt. Hij heeft iets tegen alles met een houten stok eraan. Dus dat was een heftige oefening voor hem. En er stond een heel enge trailer! Dus die zijn we ook even grondig gaan inspecteren. Haha. Desje heeft ook van die mooie foto's. Frank heeft ook flink gehobby't. Wel geinig dat die bruine de letters op de bak wel eng vond. haha. Zo zie je maar weer. Paarden kunnen ons altijd leuk verrassen. Wel interessant dat de P.R.E. paardjes allemaal training krijgen, terwijl er in Nederland heel wat KWPN-ers ook wel zo'n training zouden kunnen gebruiken. Mss zou dat meer spectakel opleveren? Die P.R.E's zijn zoo koel, die kijken nergens van op...
Yenneke mooie foto's!
Idro rijdt volgens mij al heel erg goed. Mijn droom! Maar ik hoop hem eerst waar te maken met Sam. Ik heb mijn doel al bijgesteld naar de M, maar het had me fantastisch geleken om met hem het Z te behalen. Ach, als we zo ver zijn.. wie weet. Aan hem ligt het niet, maar mijn stress staat veel in de weg. Daarna ga ik het proberen met een P.R.E. Ik geniet van de prachtige foto's hier.
Kelly was Zam vorig jaar niet in Bunschoten? Volgens mij heb ik toen zitten babbelen met de eigenaresse. Een aardig mens. We raakten aan de praat, omdat Zam en mijn Sam veel overeenkomstige kuurtjes hadden... haha We vermoedden dat het aan de naam lag. 
Prinslover: Sabrina verkondigt het nu minder, omdat we hebben gezegd dat ze het dan mss moet laten zien aan de anderen.
Maar ze is er echt reuzetrots op haha. Ze was in Bunschoten ook onder de indruk van die jongen die op een P.R.E. reed. Dat wilde zij ook wel. Wie weet over een jaar of 3 met Desje...
Iloon idd schitterende foto's. Nog even nagenieten...
Natalia, je vertelt het zo geinig dat ik het niet kan laten om er flink om te lachen, maar ik kan me voorstellen dat je op het moment zelf niet blij wordt. Sam heeft zo eens lekker over straat lopen paraderen, toen ik de grip op hem verloor om hem bij de andere ruintjes te zetten. Gelukkig stopte er een auto met een aardige boerenknul en die zorgde dat hij in elk geval de kant van de A2 niet meer op kon. Sindsdien zet ik hem niet graag meer op de wei. Sam had ook de dag van zijn leven, dat begrijp je... En uhm, tja, Des is sinds een paar weken zijn ballen kwijt...
Aah, Vaidosa! Kan ik niet zo'n foto krijgen voor in mijn hyves en die van Sabrina? Dan zullen de meiden hier wel roepen: Het prinsesje! Ze waren helemaal fan van jou! Voor hen ben je de absolute winnaar. Ze hadden het er vandaag nog over.
Lisenka, die Vosruin van 1.69 m. Wil je me daar via hyves een berichtje over sturen? Wat heeft ie gelopen en ook wedstrijden? Kan ie dat nog of is hij daar te oud voor? Toevallig zoekt mijn zusje een leuk ouder wedstrijdpaard voor haar stiefdochter van 18. Ze kan best aardig rijden. Ik zal kijken of Frank nog zo gek is om alvast een leuk veulen voor mij aan te schaffen?
Met een jaar of 5 is Sams immers 15...
Sterkte ook nog met Keljan! Ik volg het ook via hyves, zoals je wel merkt.
Malin: jammer dat je Suevo kreupel is en zo te lezen al langer. mss toch niet verkeerd om hem eens goed na te kijken. Die van een kennis van mij heeft maanden zo lopen tobben. Bleek het een simpele zoolzweer te zijn op een heel gekke plek. Ik hoop dat het bij jou ook een kleingeitje is.
Nou Marjolein, klinkt als een nuttig dagje uit.
Mij moet je ook niet loslaten in een ruitersportzaak.. haha
Alweer mooie foto's nu van chico! Ook een plaatje en een mooi halster!
Laura: Als het echt zo zou regenen, zou mooi zijn, maar hij heeft er behoorlijk water opgegooid. Kan me niet voorstellen dat ze dat boven beter kunnen. Ik heb al een paar keer voorgesteld, dat ie Des en Prince meeneemt en mij gezelschap komt houden op de pensionstal waar Sam staat. Daar hebben we een achterberg-bak.
Angela, dat is met oudere paarden hè? Ik ken er zo nog 3 die ook van die teddyberen waren. Zij zijn het meeste haar gelukkig al kwijt haha. Mooi paardje heb je hoor!
Als ik al jullie hengstenverhalen zo lees, vrees ik dat Desje enorme pech heeft dat ie zo'n kordate baas heeft. haha
Het lijkt wel of ze allemaal last hebben van de lente...
Heidi wouw, bitloos en zo braaf! Cool idd. Baron is echt ook mijn ideaal hoor. Wat een paard. Hij heeft er nu een fan bij. Bij Sam hoef ik dat waarschijnlijk niet te proberen. Ook al train ik nu ook voornamelijk mijn handjes...
Hè hè bijgelezen. Dit topic is wel een hele klus hoor.
Gelukkig heb ik vandaag al paardgereden. Nu ga ik ook lekker slapen...