[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 13:04

Utixo welkom! Ik ben ook nog niet zo lang hier Knipoog Ga je naar Otterlo?Waarheen?Ik woon in Otterlo Haha!

ZasreadWat een bofkont ben jij!Lekker paard onder je kont Vingers aflikken

Lisenka Wat een poepie Lovers

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 13:33

utixo: ook van mijn kant welkom
mooie foto's sanne maar idd die tenen en dus ook knieën!!
ilona: zadel heb ik vorige week meteen gehaald, nu nog een barok zadeldekje eronder (die zijn prijzig zeg) en beugelriemen erbij. ik ga toch maar voor de zwarte vanwege de zwarte singelstoten en ik denk zo'n rood/geel dekje
lisenka: wat een mooie pup. heel verstandig dat je hem uit een gelegenheidsnest koopt, die zijn meestal veel socialer en met liefde opgevoed. onze honden komen daar ook allemaal uit. is overigens meestal de beste uit het nest als ie maar naar je toe blijft komen. zal ook wel brutaal worden als ie groter wordt....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 13:49

Frank, als de mijne er is komt er ook zo'n rood/geel dekje Haha! . Die vind ik echt geweldig! Waar wil jij hem gaan halen? Ik heb hem bij animoruitershop.nl gezien, daar issie 57.95 ofzoiets.. Wel beter dat je je zadel al binnen hebt Ja

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 14:12

Lisenka, wat een schat van een pup zeg..

Sanne, lekker paard! Jij boft echt.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 15:43

Mn tas is gepakt!!!! Ben er helemaal klaar voor!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 15:47

Haha mijnes nog niet Bloos
Te warm om tassen in te pakken, ik ga even in de tuin zitten met een boek denk Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 16:03

Ilona: Als het lukt ga ik iedere dag heen, maar het gaat niet altijd samen met werk, maar ik ben er wel minstens 5 dagen in de week te vinden. Ja
Cedro moet nog flink aankomen, want klein is hij niet, hij is 1.64m! En ik heb gewoon niet veel onder me op het moment, zijn nek is nog lekker vol, maar voor de rest is hij heel smalletjes.

Lisenka: Hij is niet klein Nagelbijten / Gniffelen 1.64m, ik ben zelf 1.80m en hij is natuurlijk op het moment nog veel te dun!

Frank: Het zadel is ook niet geschikt voor mij, het is het zadel van Lisa en die is een stuk kleiner. Ik rij normaal met een ander zadel waardoor ik ook makkelijker zit.

Ik heb mijn tas ook nog niet ingepakt, moet ik toch maar eens gaan doen...
maar ik heb geen puf!

We hebben in ieder geval wel geluk met het weer!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 16:19

Lisenka: Ja, heb ook altijd positieve berichten gehoord over CowboyMagic, gebruikte het ook bij de haflinger die ik reed voor ik Furia kocht, beviel idd goed Ja
Ben echt heeeel benieuwd naar de veulentjes én naar alle andere knappe paarden bij jou! Je pup ziet er echt ubercute uit Lovers
Utixo: Welkom! Je mag best meekletsen, maar dan moet je wel tegen onze gekwijl en de vele foto's kunnen Tong uitsteken Maar komen ook zat Friezen voorbij!
Soeske: heerlijk is dat he, helemaal met dat mooie weer!
Ilona: Ja, das zeker zo, als ik nu tijd over heb en niks hoef te doen wordt ik ook helemaal onrustig Tong uitsteken
Ja zaterdag lekker bijpraten Haha!
Sanne: Ja echt heerlijk tutten, eindresultaat mocht er ook wezen ben benieuwd hoe hij er vandaag uitziet Tong uitsteken
Cedro is mooi hoor! Hij oogt allen inderdaad geen 1.64m maar zal mede komen doordat jij behoorlijk lang bent Ja
Frank: ja, die barokke dekjes zijn altijd erg duur Bloos
Maar misschien koop ik er ook nog wel 1..

Mijn tas is ook nog niet gepakt hoor Tong uitsteken moet nog gaan bedenken wat ik allemaal mee wil en welke tas..

Hopen dat het weer zo blijft! Voorspellingen zeggen dat niet echt, afwachten maar...

Vanavond nog even lekker Furia licht trainen, en dan tot na het weekend Doei!

Oja, Saida, Peet en Marielle ook héél veel plezier dit weekend!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 16:38

Sanne: Als die straks heel wat kilo's is aangekomen zal het al heel anders ogen denk ik Ja

Madelief; Ik kan niet wachten, vorige keer was het ook zo gezellig!! Heb wel behoefte aan een flink potje l.ullen Tong uitsteken Veel plzier met Fuur vanavond!

Ik ga ook zo meteen me tas inpakken, ik moet wel, vertrek meteen naar vriendlief haha Haha! . Weet alleen totaal niet wat ik mee moet nemen Nagelbijten / Gniffelen , dat word weer een uur treuzelen voor die kast Huilen van het lachen .

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:14

Prinslover schreef:
Weet alleen totaal niet wat ik mee moet nemen Nagelbijten / Gniffelen , dat word weer een uur treuzelen voor die kast Huilen van het lachen .

Same here! Clown

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:14

Michelle, wat heb jij ingepakt? Kan ik even 'spieken'.. Knipoog

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:20

nou meiden veel plezier in het hoge noorden, voor zondag wordt er in elk geval mooi weer voorspeld! ik krijg wel medelijden met Jan, al dat kakelende vrouwvolk over de vloer..... hahaha

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:26

Zo laatste berichtje voor het weekend denk ik Knipoog . Ik ga nu me tas inpakken, en dan vertrek ik alvast een stuk richting noorden Tong uitsteken . Daar wacht vriendje lief op mij. Die zal vast pissed zijn dat ik weer veel later weg ga dan afgesproken Nagelbijten / Gniffelen haha. Maar goed, tot morgen meiden!!! Pling Word gezellieee Cool

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:27

Nog 1 berichtje (vooral voor Sanne). De meeting is sowieso al onwijs lachen als we daar aankomen en met elkaar gaan praten ROFL . Dan hoor je echt die verschillende accenten Haha! Haha! . Die van mij schijnt geloof ik het ergst te zijn, dus bereid je voor Huilen van het lachen .

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 18:45

Hm, iig geen Fries accent er tussen nu ik nie mee kan.
Frankie, ik heb geluk gehad met me dekje, heb hem 2e hands voor €25 kunnen kopen. Puntgaaf, vrij dikke stof, super mooi haha.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:25

frankiej schreef:
nou meiden veel plezier in het hoge noorden, voor zondag wordt er in elk geval mooi weer voorspeld! ik krijg wel medelijden met Jan, al dat kakelende vrouwvolk over de vloer..... hahaha

Whahaha ja kakelen doen we zeker..
Ik weet nog vorige keer, t was zo lachen en gezellig!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 20:54

Ik zag Fuego op marktplaats staan......arme Esss Ach gut Verdrietig

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 22:07

Prinslover schreef:
Nog 1 berichtje (vooral voor Sanne). De meeting is sowieso al onwijs lachen als we daar aankomen en met elkaar gaan praten ROFL . Dan hoor je echt die verschillende accenten Haha! Haha! . Die van mij schijnt geloof ik het ergst te zijn, dus bereid je voor Huilen van het lachen .

Hoezo vooral voor Sanne... Ik heb volgens mij niet echt een Groningsaccent hoor Knipoog haha. Hier vragen ze altijd of ik uit het Westen kom Tong uitsteken
Maar Madelief en Jasmijns accent ben ik wel gewend, zo praat mijn hele familie ook ROFL
En Michelle met een zachte g zeker Tong uitsteken

Het wordt in ieder geval vast een gezellig boel! Alleen een beetje jammer dat jullie al iets eerder meeten dan ik Knipoog ben wel een beetje jaloers hoor Tong uitsteken

Verder moet ik morgenochtend ook nog iets doen wat iets minder leuk is. Tibs moet voorgereden worden voor een geïnteresseerde.. Ik zal er natuurlijk wel voor zorgen dat hij zijn beste beentje voor zal zetten. Heb hem vandaag gelongeerd en de 2 dagen daarvoor liep hij wel weer lekker.

Esmee: Fuego op marktplaats Ach gut wat erg! Ik hoop dat er nog wat te doen valt zodat je hem kan houden!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 22:28

gvd wat erg voor esmee!! en dan ook nog foto's waar ze zelf op staat. onbegrijpelijk dat ouders zoiets kunnen doen. kijk, ess is zoals ze zelf al eens aangaf ook niet de makkelijkste maar dit vind ik een minne streek van die ouders.
*probeert esmee enige troost te bieden*

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 22:39

ohhhhhhhhh esmee wat erg voor je ik leef met je mee
is er dan niks meer aan te doen voor je

liefs peet

en de meiden die ook gaan meeten morgen heel veel plezier wij hebbeb ook wat leuks voor de boeg
zal dus stil worden hier achterblijvers tot laterrrrrrrrrrrrrrr

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:03

Peet, Saida en Marielle, jullie ook heel veel plezier.. ik denk dat de pagina's de komende dagen inderdaad niet zo hard zullen gaan!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 23:59

YES Go jij! Go jij! morgen naar de woody ranch ( 26 juli) dat ga super !!! gezellig worden saida is er al ik en peet met de kids en nog 2 andere meiden gaan morgen
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! morgen mijn dochter patricia jarig we vieren het op de woody ranch Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
de foto`s zien jullie na het wekend en de verhalen natuurlijk ook
nou allemaal een heel fijn wekend gewenst ga nunaar mijn bedje toe morgen drukke dag

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:27

Djemo: Gefeliciteerd met Patricia.

Es: Ik hoop dat je ouders nog bijdraaien. Je paard afpakken is toch wel een hele erge straf.

Ik heb ook geen Gronings accent. Mijn accent (hoewel al wat minder) zal zoiets als Madelief en Jasmijn zijn, althans dat verwacht ik.

Frank: Ben nog altijd bang dat Jan de grootste kakel is. Daar kunnen wij met z'n zessen toch nooit tegenop.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 01:20

Wooww Gaaaap
ff paar dagen op caravan geweest en gelijk allemaal moeilijk te volgen Knipoog

Benthe : hehe eindelyk toch maar eens praten hiero Knipoog
Vond het van de week weer ff ouderwets gezellie haha.
Ik kom snel weer buurten, maar als ik dalijk me rijbewijs heb is het veel makkelijker om te komen.
Ik ga slapen, morgen weer hele dag pleitosss

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:40

Meiden, veel plezier.
Beetje jammer, Goya ging de trailer niet op, dus zonder Goya naar de WE en mee kijken..