hallo allemaal.
Allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes en het meeleven. Femke die shet is echt helemaal geweldig!! Wat een ondeugend bekkie!
Ik kom net van de kliniek en eten. Ben na mijn werk erheen gegaan. Hij stond in de isolatiebox.
Ik kwam binnen en hij stond. HIj trilde over zijn hele lijf en stond echt te staren zeg maar. Helemaal laag met zijn hoofd heel triest naar beneden.
Ik heb hem een tijd mogen aaien en toen ben ik gaan wachten. Wachten tot hij naar zijn echte box mocht. Na een uur kwam er een merrie die ik ken bij hem voor de deur staan om te laten scannen voor eventuele dekking. Meneer was meteen klaar wakker. Hinniken en schoppen tegen de deur. Rondjes lopen. En wij maar doof worden. Op een gegeven moment hebben ze hem met zijn 2en bij zijn halster gepakt en toen naar stal gebracht. Ik liep er veilig achter aan. hihi. Meneer liep de hele tent bij elkaar te schreeuwen en te hinniken dus hij is weer goed wakker zeg maar. Althans dat denkt hij zelf want in de box stond hij steeds te hinniken maar viel ook een paar keer bijna om omdat hij zijn hals snel omdraaide om weer een merrie te zien. Dan stond hij gekruisd en vergat zijn benen even.
Ik moet morgen bellen. Om te vragen of ik hem morgenavond op kan halen. Hij zal denk ik wel met flink wat kabaal op stal komen morgen haha.
Alles goed met jullie allemaal?