Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hopenlijk gaat het snel beter.
.
.
. Met Heidi, Kelly en Sanne onder andere in beeld
. Duurt nog wel ff, dus die komen later.. Zal ook ff foto'tje van Chico uploaden 
Let vooral op het commentaar langs de zijlijn van onze mede BPB'ers
. OLEEEEEEE
Gelukkig zeggen jullie positieve dingen over mij 
Hallo wat heb je die aan het lopen!! Leuk om weer foto's van jullie te zien

Enne denk erom, als je Baldomero weg gaat doen eerst mij laten weten he voordat je hem online zet 

En idd knap van Bondosa, het puppy straalt er van af maar ze loopt daar toch wel mooi! (Suevo zou echt niet zo kalm blijven hoor
)

Later kwam ik erachter waarom: hij was de dag ervoor in een andere wei gezet (alleen, wat normaal geen probleem is) want de staleigenaar had zijn maatje bij een ander groepje gezet. In zijn nieuwe wei had hij, toen mensen naast die wei in de buitenbak aan t rijden waren en toen de paarden in de wei naast die van hem eruit waren gehaald, de hele tijd langs het draad lopen heen en weren. Hij draait dan ook heel krap om en die krappe wendingen is nou net hetgene waar hij niet tegen kan
Daardoor werd hij ook van sommige grondwerkoefeningen onregelmatig.
En aangezien hij de term "rustig aan" niet kent en ook niet wenst te kennen zal hij zelf echt geen rekening houden met zijn eigen beperking.
.
.
( is nog in overleg).
.
.
) en liet ze Sun steigeren. Een keer kwam hij best hoog en hij maaien met die benen. Het is echt best wel een machtig gevoel. Dus binnenkort mag Debby even foto's komen maken
. Maar dat zal dan nog wel minstens een week duren aangezien ze maandag weer chemo krijgt.