Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jenny89 schreef:Het is een hele Lap tekst om mijn verhaal hier neer te zetten, op mijn profiel staat het complete verhaal.
Hier een beknopte variant:
ik ben Jennifer, word volgende week 26 en woon in Nieuwkoop. Tot mijn 17 de altijd haflingers gehad om lekker recratief te rijden. Kom van boerderij maar had geen bak in de buurt dus altijd buiten gereden. Door problemen is toen het contact volledig verbroken tussen mijn ouders (en de boerderij) en mij. Ik raakte op mijn 18de onverwachts zwanger en had samen met de vader een koopwoning. Inmiddels nog 2de kindje bij gekregen. Juli 2913 gescheiden. In tussentijd zeer weinig met paarden bezig geweest, maar het bleef altijd mijn droom om ooit weer eens een eigen paard te kopen. Maargoed, mijn moeder had de veulen van de buurman gekocht en mijn zusje heeft hem volledig ingereden en beleerd. Inmiddels een super fijne gedraineerde bak aangelegd en ze was dus 3x gestart op wedstrijd. (Oh tijdens de zwangerschap van mijn 2de weer contact gekregen met mijn familie en de boerderij en kwam er weer regelmatig)
Oeps te snel enter![]()
Maar 12 augustus heeft mijn zusje een eind aan haar leven gemaakt. Ze kon alles aan behalve hartenzeer..
zodoende heb ik haar paard over genomen en ben dus pas weer sinds 5 maanden bezig. Maar het gaat zo fijn en hebben nu dus de stap naar wedstrijden gezet.
Niet echt een beknopte versie, maar korter lukt eigenlijk niet..
Oh en nou vergeet ik mijn paard![]()
Hij heet Toine, afstammeling van Tije. Hij is erg leergierig en lief, maar wel heel nieuwsgierig naar alles en iedereen. Als hij los loopt kan hij wel erg dominant zijn, maar zodra je zijn halster vast heb is het zo'n dot. Ik rij hem om de dag, wat de ene keer makkelijker gaat dan de andere keer. Vandaag was het weer ff drama met hem omdat er een biels rond de bak verplaats was. Dramaqueen. Er staat bij mijn ouders thuis een andere meid met haar paard, zij is ook instructrice en zij helpt me echt fantastisch!