[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 21:29

Eline beterschap voor Rowena.. Wat ongelofelijk rot van Atlas. Waarom wilde de da afwachten?

Moppie goed dat je eerst iemand naar t zadel laat kijken :j

Vanmiddag een tijd met Lem gelopen.. Maak me een beetje zorgen om hem. Hij bleef vanaaf zijn keel maar door de sneeuw halen.. en hij maakt laatste tijd zijn borst ook vaak nog met water uit zijn drinkbak. Dacht eik dat hij dat uit protest deed als we gaan werken..
Dit huis vindt hij minder leuk om achter te blijven.

Werd toen nog gebeld door stalgenootje of ik haar paardje wilde rijden of Jan. Ik had er wel zin in. Jan is er niet aan toe..
Hij wil voorlopig niet op een paard van een ander meer nadat hij de laatste tijd zo fijn met Pablo had gereden. Hij zei t weer met tranen in zijn ogen.. :(:) Hij is wel op Flan gestapt. Ik had best lekker gereden maar helaas voelde ik dat t paardje na verloop van tijd niet helemaal ok meer liep dus gestopt.. Had echt even zo'n gevoel van ieder paard wat ik aanraak gaat kapot ;( Hangt echt een slecht aura om me heen... Naja op stal hebben we ze nog een lekkere wortel gegeven.
Net ff lekker gedouched. Moet morgen vroeg op dus fris en fruitig t nest in :D

Hier sneeuwt t als een yekko :(

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:15

Eline: Haha, ja vandaag was Bas een stuk tammer toen ie naar bed ging. Hij heeft weer flink wat kado's gehad, want sommigen waren niet geweest op zijn grote dag. Hij was nog stuk rond half 7, maar hij had een leuke dag gehad, net als de grote zus natuurlijk! Die is bedolven onder Amika spullen!
Ik zie het helemaal voor me met het behang! Om die reden zijn bij ons de kamertjes geverfd. Hier in huis is geen behang te vinden! :P
Ow Bassie roept: "Mammaaaaaah, ikkuuhh bennuuuhh wakkuuur!!!!" Beterschap voor haar. Hier hielp dat tandenspul van vsm erg goed.

Hier zweren ze bij Guy Blom. Geen persoonlijke ervaringen mee, maar hij verstaat wel zijn vak, volgens diegenen die hem kennen. Als ik er één nodig heb, bel ik hem. Hij zit in Veghel. Ik weet niets bij jou in de buurt. Had de DA geen tip?

Angela: Wie komt er kijken dan? Ik ben niet verbaasd dat je denkt dat de boom te smal is... ;)

Jellie: Waar denk je aan met Lem? Hoe oud is ie? Ah joh, zo is het helemaal niet! Flan heeft gewoon een mindere dag! Dat komt bij elk paard voor! :+: :+: :+:

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:18

Idefix : Ikzelf was ook niet verbaasd, had het wel verwacht aangezien de boom bij moppie ookal te smal was en shaddy is breder als moppie. Moet nog even kijken wie maar waarschijnlijk edwin van hyposport, daar heb ik ook het zadel gekocht.

Jellie : Sterkte :(:). Er zal vast niks slechts om jou heen hangen, misschien hadden ze gewoon een slechte dag :(:)

idefix4

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:40

Neemt hij je oude nog terug? Ik ken hem verder niet.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:45

hoe bedoel je terug nemen? inruilen voor een ander zadel?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:25

Anouk, Misschien heeft hij last van zijn keel of kiezen.. Hij ruikt ook wat uit zijn mond. Lem wordt in april al weer 11. Flan had geen mindere dag, die loopt nooit meer rad (en dat zal ze niet meer kunnen) maar ik reed op t paardje van een stalgenootje.

Thanx Moppie.

Jan is ff naar buiten voor een sneeuwballen gevecht met de overburen. Jammergenoeg zit ik al in mijn pyama...

Duik zo bed in, morgen vroeg dag.

Trusten!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:34

Ja, ik las het te snel en daardoor fout Jellie. Maar de fjord kan wel een mindere dag hebben gehad natuurlijk. En sterkte met Lemmie! Mss een ontsteking.

En Angela: Ja dat bedoel ik. Een zadel wat niet past, houd je toch niet? Ga je nieuw kopen of heeft hij ook 2ehands?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 23:38

Tuurlijk kan dat. Hij begon wel goed en ineens was t over. Maar ik baal er dan zo van dat t precies gebeurt als ik erop zit. Niet dat ik er wat aan kan doen maar toch he..
Ik hou die teck iig goed in de smiezen..

Jan is nog steeds aan t sneeuwballengevecht hebben met de overburen.. t is een herrie op straat :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 13:55

Haha! En nog op pad gegaan vandaag?? Veel plezier met je pensionfeest vanmiddag!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 15:18

Heey
Idefix : Ik kan als het goed is mijn zadel inruilen. Hij verkoopt/ruilt 2dehands zadels dus als het goed is kan ik mijn zadel inruilen want mijn zadel is nog erg netjes. Ik hoop dat hij een 2dehands zadel heeft wat past.

Jellie : Hahaha, hier was gelukkig geen sneeuwgevecht :P Sterkte met lemmie :(:).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:06

Jellie: Heel veel sterkte! Het zit je inderdaad even niet allemaal mee... Maar het komt vast allemaal wel weer een keer goed :(:).

Vandaag lekker een strandritje gemaakt met mijn pony :D. Hij was weer super braaf, dit was zijn tweede keer op strand ;). Mijn moeder had ik gevraagd of ze misschien foto's wilde maken, dus eindelijk mijn eerste strandfoto's :).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:34

leuk esther! koud? heeft het bij jullie niet gesneeuwd?? hier in 2 dagen weer een cm of 10 ofzo. nada rijden dus

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:35

Jellie: Zeker kan een paardje zich altijd verstappen of zich wat minder gaan voelen. Geef jezelf niet de schuld. Niet doen hoor! Voor je het weet, loop je tegen een giga leuk paardje aan en klikt het en start je met een nieuwe droom!

Esther! Wouw! Wat een leukerdje! Ik vind je vriendin haar paard ook een beauty. Die van jou oogt dan wel fors! Ik ben heel jaloers! Hier was het weer niet paardrijden... Maar Sam maakte behoorlijk wat spectakel in de wei. Dat maakt wel wat goed. Hij begint langer te worden in zijn rug. Duidelijk aan het herstellen en door dat herstel beter ontspannen! Hopelijk kan ik er van de week wel weer op.

Angela: Ik hoop dat ie wat passends heeft en anders heb ik nog wel wat adresjes, die ook inruilen. Hoe oud is je zadel nu? Nog niet zo oud toch? ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:48

Frank: Gister heeft het wel gesneeuwd, werd wakker en toen was het helemaal wit. Dus toen ging de strandrit niet door... Maar vandaag was het weer goed te doen! Een beetje de straten kiezen die gestrooid waren, duin konden we niet door omdat het kantinepad spekglad was.

Anouk: Hahaha ze zal stiekem wel lezen dat je hem leuk vind ;). Shaggy en Vymar zijn inderdaad echt heel anders in bouw. Vymar is heel fijn en Shaggy lekker fors ;).

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:07

Moppie, bij jou geen sneeuwgevecht. Hopelijk heeft hij een goed 2ehandszadel voor je.

Esther mooie foto's!!

Frank, balen he die sneeuw.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:20

Vymar mag er zijn idd! Maar jouw Shaddy ook hoor. Ik heb een zwak voor die klosjes aan de beentjes. ;) Lekker dat jullie vandaag naar buiten konden!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 10:30

Wat een heerlijke strandfotos! ik zit even zonder Jeep dus kan niet met de trailer weg :( anders had ik ook lekker op het strand gaan rijden..

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 12:19

Cloris, van harte met je verjaardag *\o/*

Ik had eik voor mijn werk op de vskbeurs moeten staan van 11 tot 16 uur maar dat gaat niet door ivm de file en de sneeuwbuien. Ben iig wel blij dat ik niet hoef want ben beetje grieperig.. Hopen dat ik morgen weer fit ben en dan wel naar de beurs kan.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 12:59

Zooo, volg week komt hier iemand voor een TV programma voor Stefan. Over zijn relatie met mijn ouders of 1 ervan. Spannend en LEUK!!! We moeten nog wel even wat voorwerk doen. Annekdotes over Stefan en zijn grootouders verzamelen bijv. EN (dat is het moeilijkste) iets verzinnen (mogen eerst meerdere dingen zijn om dan 1 uit te kiezen) waar we of beide grootouders of 1 van de 2 echt heeeeel erg mee verrassen. Iets waar ze superblij van worden. Moet wel iets bijzonders zijn. Bijv terug naar een speciale plek, een bijzonder kado (Mag ook iets kleins zijn)

Normaal overleg ik dit soort zaken met..... mijn ouders!!!! En dat kan nu dus NIET!!! :+ :+ :+

Dus deel ik het nu maar even met jullie.... :o

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:01

Cloris: Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je je jeep weer snel terug, kan je ook weer lekker naar strand!
Jellie: Hopelijk knap je snel weer een beetje op!

Goh het is weer 12 uur, de sirenes gaan af ;).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:04

Jellie schreef:
Cloris, van harte met je verjaardag *\o/*

Ik had eik voor mijn werk op de vskbeurs moeten staan van 11 tot 16 uur maar dat gaat niet door ivm de file en de sneeuwbuien. Ben iig wel blij dat ik niet hoef want ben beetje grieperig.. Hopen dat ik morgen weer fit ben en dan wel naar de beurs kan.

Wat voor beurs?? Beterschap!

Wanda: Je kent je ouders toch wel een beetje? Kun je het niet via een omweg aankaarten? Mijn schoonpa is een open boek op dat punt. ;) Vaak zijn grootouders het blijst met een bijzondere dag met hun kleinkids? Hopelijk weet je snel iets moois! Wat voor program is het en waar en wanneer wordt het uitgezonden?

Beda: Hieper de piep, Hoeraaaa! Beda is jarig. Dat ze je vandaag maar lekker in de watten leggen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 15:24

Cloor, gefeliciteerd!!! :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:57

Heey
Cloris : Gefeliciteerd :D

Jellie: Beterschap :(:).

Idefix : Mijn zadel is 2 jaar oud maar niet erg intensief gebruikt. Er zitten 2 beschadigde plekjes op en verder niks aan te zien.
Hebben ze op die adressen ook dressuurzadels voor de bredere paarden? Want mijn zadel moet wel een dressuur zadel zijn anders krijg ik rug, knie en enkel klachten.

Pfff wat een weer. Gelukkig is de sneeuw niet blijven liggen vandaag. Er is echt een hoop sneeuw gevallen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:27

idefix4 schreef:
Wanda: Je kent je ouders toch wel een beetje? Kun je het niet via een omweg aankaarten? Mijn schoonpa is een open boek op dat punt. ;) Vaak zijn grootouders het blijst met een bijzondere dag met hun kleinkids? Hopelijk weet je snel iets moois! Wat voor program is het en waar en wanneer wordt het uitgezonden?

Inmiddels hebben we al wat ideeen. Helaas ken ik mijn ouders maar al te goed en zij mij, dus lukt eht niet dit aan te kaarten zonder dat ze iets door hebben... :+ Verder details heb ik nog niet echt. Het is allemaal nog in ontwikkeling enzo en wij zijn nu onderdeel van het ontwerpen van het programma :D Wel erg leuk.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 22:12

Wanda, ben heel benieuwd! Je laat ons toch wel weten wanneer we moeten kijken?

Angela: Je hebt PB. ;)