[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cojolly

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 02:14

Afbeelding

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 02:25

Afbeelding

Ik heb ze even tussen img gezet, nu doen ze het, als het goed is

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 02:26

Leuke paarden hoor

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 11:07

Lisenka: Fijn dat het zo goed is gegaan met de veulens, en gefeliciteerd met het merrie veulentje!! Fijn dat ze nu lekker samen de wei op kunnen ook! En de wedstrijden zijn ook goed gegaan las ik, knap hoor 184 pnt is niet slecht voor een 1e keer!

Nieuwkomer: Welkom! Leuke paarden heb je. Staat leuk dat kleurtje op die fries Ja

Met mn nieuwe verzorgpaard gaat het geweldig Lovers Hij is echt helemaal super. Hij kan lekker lopen en op het strand is het ook een wereld paard. Ben gister helemaal alleen geweest, en maar afwachten hoe die was. Nou echt een topper hoor Haha! Ben nu al gek van m haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 11:22

lisenka,gefeliciteerd!!!wat leuk weer een klein veulentje!!

ik ben even kort,want we gaan zo naar een nieuw paardenvriendje kijken...maar maandag wordt als alles meezit friesje weer gedekt!!

ze is nu hengstig,dus hopenlijk maandag nog,en dan komt er volgend jaar weer een klein veulentje!!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 11:41

ManOuke schreef:
Ik zal me ook ff voorstellen Knipoog Ik ben Marja en woon in Grijpskerke en ben 21 jaren.
Heb een Fries en een Fell pony Tong uitsteken (zijn er mensen die een Fell pony kennen?:P
Zijn allebei ruinen en ben bezig met het inrijden van allebei.
De [url]http://www.mijnalbum.nl/Foto=D7UTCTIO[url]Fries is al wat verder en de[url]http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=K4ITG6DE[/url] Fell pony ben ik net mee bezig:)

yep had er eentje , welkom Haha!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:06

grr,zijn net thuis gekomen,en de paarden hadden alles omver gelopen,en er staat echt een klap stroom op het draad,ik vermoed dat yippie wederom ergens onder is willen gaan,en daarmee alles omver getrokken heeft.resultaat:Wessel bij hooghengstige Friesje en bij hengstige Yippie...

nu maar hopen dat er niets gebeurd is,moet zeggen Yippie sloeg wessel weg,en friesje werd beschermd door gambit,maar is werkelijk zo hitsig als het maar zijn kan... Scheve mond

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 16:30

ManOuke, welkom!

Kimmie, wat een toestand zeg!
zal best even schrikken zijn geweest inderdaad!

Pff, 't is warmpjes hier...
Vanmorgen les gehad, moest er behoorlijk flink aan werken, madam hield weer eens fijn alles vast...
Best heftig met dit weer... Cool
Gelukkig besloot ze aan het eind toch nog even te ontspannen, dus hopen dat we daar dan volgende keer maar weer op verder kunnen...

Vanavond rijd ik de andere tante wel, ze staan nu lekker in het land, en dan is het ook wat minder warm...

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 20:07

In de aanhanger achter de tractor van de winterweide naar de zomerweide waar ze nu 24/7 buitenstaan.

Afbeelding

In volle vaart het land in;
Afbeelding

Vooraan;
Afbeelding

Ze glimt je tegemoet;
Afbeelding

Mooi plaatje, je ziet nog net haar glimmende achterhand :mrgreen:
Afbeelding

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 23:23

Leuke foto's cloris, ze ziet er goed uit zeg glimt inderdaad, leuke groep ook

Ilona mooi dat het zo lekker gaat, gefeliciteerd meid, je hebt het verdient.

Femke ik hoop voor je dat het goed is gegaan, wat een toestand

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 23:49

Ik heb eindelijk een avantar, het is me gelukt

Hunnebun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 09:00

Cojolly: Gefeliciteerd met je avatar Vork
ManOuke: Welkom! Ik heb een vaag vermoeden wat een fell-pony is, maar zal eens even googlen (gevonden, had het redelijk goed) Is dat ook een barokje trouwens? En je hebt mooie paardjes hoor!
kimmie: Wat een hectiek met de paarden! Hoop dat de merries niet gedekt zijn, zeg! Is Wessel familie van de merries?
Lisenka: Nog een veulentje! Leuk, hoor. Gefeliciteerd. En mooi dat het goed gaat.
Cloris: Ja, die ken je er wel uit. Mooi dat ze lekker op de wei kunnen.

Nou, hier gaat alles nog zijn gangetje. Het is heerlijk weer en het rijden gaat ook goed. Hij is al veel ontspannener, wil nog wel eens naar binnen vallen, maar toch. En hij wordt al veel soepeler. We gaan de goeie kant op!
groetjes

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 09:40

gave foto's cloor en lekker hoor dat ze nu helemaal het land op gaan..

en ja,wessel is een zoon van friesje (mijn merrie die ik morgen ga laten dekken...) en een half broer van yippie...

maar ik geloof niet dat er iets gebeurd is,ik denk ook dat ze net los waren,alleen wessel was erg nat,de rest van de paarden helemal niet,niet zweten,niet buitenadem,dus ik vermoed dat houdini yippie al eerder uitgebroken was naar een andere wei,en die kwam uit vlak voor wessel zijn neus,en aangezien yippie een sletje is heeft die vast wel weer voor zijn neus staan sjansen,en is hij uiteindelijk ook door de draden gegaan,omdat door yippie de draden op de grond lagen,en dan staat er nog nihil stroom op het draad.

ik denk dat gambit wessel wel weggehouden heeft bij de fries,daar die erg op zijn vrouw is Haha!

nou ja,morgen gaat friesje naar de hengst...dan mag ze echt gedekt worden Haha! Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:04

Goeie morgen Haha!

Yenneke ik vind het geen absurde bijdrage hoor, vind het eigenlijk waar wat de rest ook zegt, dan weet je gelijk dat je een serieus iemand hebt.

Manouke welkom en veel postplezier! Leuke paardjes heb je Lachen Ja ik ken fellpony's wel, erg leuke dieren!

Prinslover lekker hoor, dat het zo fijn gaat met je nieuwe verzorgpaard. En leuk dat het zo klikt!

Fem welk nieuw paardenvriendje? Haha! En wat een gedoe zeg met Yippes. Hahaha ik moest stiekum wel een beetje lachen om je verhaal Bloos Tong uitsteken Sux6 morgen met de dekking van Friesje!

Ellis ja ik ken het, ben de laatste tijd ook zo druk! Zeker door dat mooie weer ben je gewoon veel op pad en buiten enzo. Gelukkig liet ze op het einde van je les nog even los, anders stap je wel met een teleurgesteld gevoel af. Hej ik had nog een vraagje aan jou, zou jij mij eens een foto kunnen sturen van jouw hulsebos hoofdstel? Ik zit er over te denken er ook 1 te kopen en ik ben benieuwd naar een voorbeeld.

Cloor gave foto's!!

Go jij! Go jij! voor de avatar van Cojolly Haha!

Hunnebun dat komt vanzelf goed, gewoon lekker door oefenen Vork

Nou dat paardje die zou komen kwam helemaal open en met wonden van de veewagen, die had zich heel erg druk gemaakt. Dus die hebben ze even lekker een nachtje op stal laten staan, en gisteren overdag eerst maar even samen met een rustige pony op een kleiner stukje gezet. Dan kon hij even bijkomen, want dat was echt heel sneu. Ach gut

Misschien gaat hij er vandaag bij, maar dat hoor ik nog. Verders gaat alles zn gangetje, heb gisteren even bij dizova geshopt en een nieuwe rijbroek, plus nieuwe ariats en bijbehorende taupe chaps gekocht Bloos Ik moest ook echt wel nieuwe schoenen haha want ze waren een beetje lek Tong uitsteken En gisterenavond hebben we lekker gebarbequed in onze tuin, was heerlijk en gezellig!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:11

hihi dit paardevriendje...

hij is 70 cm groot(klein Haha! Haha! )

en hij is zooo stoer!!en lief...morgen gaan we hem ophalen...
Afbeelding

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:16

AAAAAAAAAAHHHH VET!!! Wat een leukie joh! Lovers

Gefeliciteerd! Hihi ga je er ook mee mennen enzo, of gewoon als grasmaaier Tong uitsteken

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 11:22

Hahaha, wat een ragebol! Hij is leuk!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:44

haha ja he,hij is zoo gaaf ,ik was op slag verliefd,het is een hengstje van een jar of 12,en 70 cm hoog,hij is kleiner als mijn argentijnse doggen... ROFL

en ik hoop hem te kunnen leren slepen,dan kan ik de bak ermee slepen... Haha!

verder wordt ie vooral gezelschapspaardje... Lovers

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 16:12

Geweldig paardje Haha! Op de manege waar ik reed, deed de mini-shet ook altijd de bak slepen op open dagen enzo, heel leuk gezicht Haha!
Leuke foto's Cloris! Maar hoort du nu ook bij jou, ik wist niet dat je een jonkie had..
Hier alles ok, behalve dat de wedstrijden extreem spannend en vaag verlopen (van voetbal) Knipoog Nog 8 minuten!!!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 18:55

Arme Frío, althans dat vond ie zelf. Heb hem vandaag maar eens helemaal gewassen. Normaal werk ik de ergste vlekken met een spons weg. Maar nu had ik tijd en de temperatuur is redelijk en aangezien we op stal in de wasplaats alleen koud water hebben vond ik dat laatste wel een vereiste. Dus gewassen. Meneer deed eerst heel dwars en boos en toen ik daar niet op in ging vond ie het opeens heel koud Clown
Na het wassen heb ik hem eerst gelongeerd om hem wat droog te laten lopen en Frío wilde zodra we de bak ingingen door zijn ankers... Ehhhh, Frío... dacht het niet! Net gewassen én hij moest toch echt nog aan het werk. Gelukkig wilde hij lekker lopen en zelfs de herrie van een laag overvliegend vliegtuig deerde hem niet.
Eens kijken hoeveel eer van mijn werk ik morgen nog heb..... Vrees weinig.....

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:00

madelief88 schreef:
Leuke foto's Cloris! Maar hoort du nu ook bij jou, ik wist niet dat je een jonkie had..
ja deze hoort ook bij mij Knipoog een reddertje om het zo maar even te zeggen.
Citaat:
Hier alles ok, behalve dat de wedstrijden extreem spannend en vaag verlopen (van voetbal) Knipoog Nog 8 minuten!!!

TE vaag

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:23

cloris schreef:
madelief88 schreef:

TE vaag

Mwah.... er zijn echt vrouwen die voetbal leuk vinden. Vind het zelf soms leuk. Maar ik geloof niet dat ze hier in Alkmaar rouwig zijn dat AZ geen kampioen is. Want bij de huldiging in het stadion mochten alleen bezitters van clubkaarten komen en dus kan je er vanuit gaan dat juist de herrieschoppers zich eerst in de stad hebben zitten bezatten en erna de beginnende koninginnedagviering zouden aangrijpen om nog meer te heisen.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:25

Ik denk wel dat ze rouwig zijn hoor Lachen
Mn pa is niet echt vrolijk Knipoog
En het is ook zonde, zo dichtbij en dan toch..

@ cloris, hoe heet dat hengstje? Stond hij hier op Bokt te koop?

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:30

Furia schreef:
Ik denk wel dat ze rouwig zijn hoor Lachen
Mn pa is niet echt vrolijk Knipoog
En het is ook zonde, zo dichtbij en dan toch..

Ik heb het niet over de bewoners Knipoog Meer over de politie enzo Knipoog

Furia schreef:
@ cloris, hoe heet dat hengstje? Stond hij hier op Bokt te koop?

Ben Cloris niet, antwoord wel even. Alegra is geen hengstje, maar een merrie en Cloris heeft haar niet via Bokt gekocht Knipoog

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 21:43

Oeps, bedoelde @Kimmie261, dat shetlanderhengstje waar ze foto's van had geplaatst.

Denk dat er toch wel wat rellen zullen komen vanavond, het is ook Koninginnennacht dus alle supporters zullen wel in de stad zijn, veel drinken en sjago omdat hun club heeft verloren.
Maar dat lezen we morgen wel in de krant Clown