die zadels van vivary zien er wel mooi uit, jammer dat ze nog in een testfase zitten vind ik altijd nog een beetje eng idee
Ik heb een beetje een probleem en misschien kunnen jullie mij helpen
Het gaat om de wildgroei aan instructeurs die ik zelf op mijn hals heb gehaald.
Ik sta op een stal waar ik wekelijks les heb van een instructrice, dit is een groepslesje van een uur met soms nog 2-3 andere waar we rijtechnisch en soms spelenderwijs oefeningen doen. Ik vind deze les altijd erg leuk dus voor de afwisseling van de week wil ik deze niet laten vallen.
Maar dan heb ik wel eens prive les van iemand in de klassieke dressuur, soms les van iemand die meer op het loslaten en rechtrichten les geeft en soms neem ik een lesje van diegene die mij wekelijks lesgeeft. Oja en soms springles van weer heel iemand anders
Kortom 1 chaos. Iedere instructeur heeft zo zijn eigen specialiteiten die mij aantrekken. Maar: ik kom zo geen steek verder haha. Mijn hoofd zit vol omdat ik alles over analyseer en ik denk dat doutzen niet meer weet waar ze het zoeken moet.
Maar ja wie moet ik dan laten vallen?
Ik krijg uiteraard scheve gezichten alles ik alles laat vallen en een heel nieuw iemand neem, Dit wordt niet in dank afgenomen en zal ik waarschijnlijk extra bakgeld moeten betalen etc.
Help? haha
eigen schuld natuurlijk, maar iedereen heeft goede bedoelingen en ben wel blij met hun advies, maar denk dat het niet goed is.