Welkom Ans (toch?)! Ik was je topic laatst al tegen gekomen, lijkt me vreselijk om je paard zo aan te treffen, maar gelukkig issie nu weer bij jou en zo te zien gaat het helemaal goedkomen! Spannend Michelle als je pups zou krijgen! (nouja.. Jij.. Je hond dan :p) Lekker weertje he hier paardjes lekker op t bevroren land..
welkom ans wat fijn dat je je man trug hebt weten te vi nden en kopen waarom mensen dat hun dieren aan doen is me een raadsel. zelf heb ik mijn jaarling ook in verwaarloost gekocht maar die is nu helemaal opgeknapt en helemaal happy aan het worden herken hem niet meer trug dus zal ook wel snel met die van jouw gaan.
leuk joh je hond laten dekken en alleemaal kleine pups leuk zou zelf ook wel een hond willen maar heb de tijd er niet voor mischien ooit in de toekomst 1 nu moet ik het doen met 2 katten ook heel leuk.
heerlijk paardjes weer op het land dat kan bij ons hellaas niet dus hoop dat ze van het voorjaar mischien wat eerder het land op kunnen.
Ans, ja, een aantal van de OP vindt je nu niet meer terug in het topic. Hier ook alles lekker naar buiten op t land, maar rijden zit er niet in.. Bevroren bak
Ans: Welkom Echt vreselijk dat je zo je maatje hebt moeten vinden. Gelukkig is ie nu weer van jou. Onze fries was ook een opknapperdje. Foto's staan in mijn profiel. Hij was ontzettend mager en had verschrikkelijke mok. Is echt heerlijk als je ze weer ziet opknappen. Ik weet zeker dat hij bij jou weer gaat worden zoals hij was.
Laura: Fijn dat het goed gaat met Hincapie.
Gistermiddag ben ik met Nikita in de wei gaan rijden maar het ging echt prut. Nouchka liep erlangs in de andere wei en Nikita wou niet bij Nouchka weg. Ze raakte helemaal in de stress toen ze wel bij Nouchka weg moest. Uiteindelijk sloot ze zich helemaal af voor mijn hulpen. Ik kon helemaal niks meer met haar. Toen ben ik maar gestopt.
Vanochtend heb ik lekker in de bak gereden. Door het slepen is hij redelijk vlak waardoor we lekker kunnen stappen in de bak. Nu was ze echt super braaf Ze was heerlijk ontspannen en liep zelfs stukken nagefelijk . Heb echt heerlijk gereden. Wel sneeuwde het al behoorlijk maar dat maakte Nikita niet uit.
Hier sneeuwt het nu ook behoorlijk, gelukkig staat die van mij zonder ijzers en kunnen we dus wel redelijk uit de voeten! Maak me meer zorgen hoe ik van me werk thuis ga komen .
het sneeuwt hier ook best erg en werk in Amsterdam en moet met het openbaar vervoer weer naar huis dus ik knijp hem ook een beetje hoe dat gaat straks. gelukkig wel de paardrijles is afgezegt ga met dit weer echt niet in de bak rijden.
ja Amor en de andere 3 staan ook zonder ijzers baal alleen dat op stal niks kan doen longeerkraal bevroren padocks zijn hard dus ze staan nu allemaal alleen om te voorkomen dat ze gaan rennen en de bak ik gereseveerd voor de lessen dus is een beetje erg balen.
ow das lkkr mo met vakantie, ik was druk bezig me verzorgarabier aan het revalideren hij heeft een rugblesure gehad wat percies weet niet maar bekken stonden scheef en kon niet op gereden worden die staat nu al 2 jaar stil was net zo lkkr weer bezig met hem longeren wat grondwerk enzo en nu valt het allemaal weer stil iets wat niet zo goed is voor hem maar is niet anders
Poeh Ans, das wel een hele vervelende situatie geweest denk ik! Ten eerste je paard 'af moeten staan' vanwege een relatiebreuk, en dan ten tweede het diertje zo terug te vinden! Maar wel fijn dat hij nu weer goed verzorgt gaat worden, hij ziet er zo geschoren gelijk al weer een stuk frisser uit he?! Hij beweegt wel goed zo te zien, dus dat is fijn... Dan knapt hij vast snel en mooi op!
Hier kunnen de paardjes helaas niet naar buiten nu, maar de binnenbak geeft altijd genoeg gelegenheid om even flink te hollen en aan het werk te gaan. Als ik Chim nu buiten laat staan (wat ze toch al niet op prijs stelt) kan ik na de winter weer opnieuw beginnen met inrijden, we zijn nou net een stukje opgeschoten dus ik ga graag nog even door! Morgen ga ik naar de KWPN Hengstenkeuring in Den-Bosch, hier om half 8 weg!! haha, dus dat word een vroegertje in mijn weekeind, maarja, ga ik gelijk ook op zoek naar nieuwe halstertouwen en een dikkere deken! Mijn dame sloopt werkelijk alles...! De draak gaat vanavond mooi weer mee op les!
Zo, in ene sneeuw.. ene moment heb je voorjaar in je bol en dan opeens dit.. Wel even omschakelen haha. Vandaag kwam verzorgmeisje, wilde wel even sleeen met Bram. Dus gedaan, en een lol dat ze had, heerlijk
Dapperedodo: Ben je nog een beetje optijd thuis gekomen?
Soeske: Heerlijk Wij gaan morgen waarschijnlijk sleeen met Nikita
Ik kruip op de roze wolk Heb net zo'n heerlijk buitenritje gemaakt in de sneeuw. Er ligt hier zo'n 10 cm. Nikita was echt super braaf Ze had er flink zin in en heeft geen een keer geprobeerd om om te draaien we hebben ook een stukje gedraafd. Was niet de bedoeling maar Nikita besloot dat dat makkelijk kon. Ik kreeg haar eerst ook niet terug in stap. Maar uiteindelijk ging ze weer braaf stappen. We hebben samen genoten van de sneeuw. Ze had er echt schik in.
Ja gisteren nog thuis gekomen heb der maar 1,5 uur langer overgedaan als normaal en was heel blij met telefoontje dat ik niet naar stal hoefde dat de meiden me paardje al gedaan hadden kon ik lkkr op warmen thuis.
Ow heerlijk zo'n buitenritje en nikita zo braaf is ze weer helemaal uir der dipje en lkkr fit