en wat een leuke rit met die solexjes ahhahhahahahahah geweldig heb je geen foto`s

en frank ja het gaat super he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laulau85 schreef:Cloris maar honden kunnen toch ook geboren worden met zo een kort staartje? Of is dat alleen bij bouviers?
Mijn oom en tante hadden namelijk een paar jaar terug een nest. De helft had korte staartjes en de andere helft lange...
Onze hond (een uit dat nest) heeft dus een korte staart.
Moeder was duitse herder vader bouvier.. (foto in mijn profiel...)
eppie38 schreef:Wat een leuk topic zeg, ik ben een echte liefhebber van Friese paarden maar dan het liefst zoals ze waren, niet te groot en barok, ik heb zelf 3 friesen maar 1 ervan is eigenlijk helemaal mijn type, ze is nu drachtig en gaat straks voor de sterkeuring (heb ik via bokt gekocht dus toen ook maar meteen lid geworden gna gna gna) in ieder geval een prachtige aankoop was wel erg duur dus daar gaat mijn vakantie voor de komende 10 jaar mar ze was het waard.
Weet iemand van jullie toevallig nog een mooie naam wanneer het een hengstje is, de letters beinnen met D of E of F het moet een prachtige hollandse naam worden.
Voor een meisje weten we het al Ebony
Citaat:Frankiej: Ik heb het even voor je nagevraagd maar Prince heeft niet eerder voor de kar gestaan maar ze hebben er alle vertrouwen in dat hij dit super snel oppakt. Hij zal het zeker leuk vinden! En dat schudden tijdens het rijden komt hun ook bekend voor ze raden je aan om dan meteen been te geven en dan is het meteen over! Meestal probeerd hij het dan na een aantal maanden weer.... Als je niet reageerd maakt hij er een spelletje van en wordt het alleen maar erger en kom je er nooit vanaf. Een echte pony streek dus!
Suelza schreef:@BJ, gave foto's! Leuk man, hij doet het braaf zo te zien...
Maarre dat kleurtje! Durf het bijna niet te vragen, maar neem aan dat hij schimmel is of is hij ernstig stekelharig?!?!