[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:12

Suelza waar heb je het gelaten meid
en wat een leuke rit met die solexjes ahhahhahahahahah geweldig heb je geen foto`s :D

en frank ja het gaat super he ;) en geef des gewoon wat extra nu heeft hij wel verdient is ook al wat weggehaald he bij hem hahaha

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:34

Mmmmm Elise ik geloof dat ik mijn brommertje maar niet aan jou uit leen!!Afbeelding
Tjillert, je wil niet weten wat Elise allemaal weg eet.
En het is maar een heel superslank meissie, ben wel eens jaloers op wat zij allemaal kan eten.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:53

hej allemaal,

Ik hou het even niet meer bij, heb het druk met het uitzoeken en nabewerken van de foto's van bunschoten, daarnaast nog school, Vaidosa en Igneo aandacht geven en dit weekend weer naar Heemskerk. Jasmijn en ik (en Johan en Rick) gaan zaterdag weer gezellig een dagje op pad! We nemen bandiet mee naar het strand om mooie foto's te maken :D

Vandaag hebben Vaidosa en ik een hele nieuwe route gereden tijdens de buitenrit en die was leuk!! Dat ik die nooit eerder heb gedaan snap ik niet, want het is een super leuk rondje van ongeveer 1,5 uur.
Verder heb ik om haar moeten lachen vandaag, we waren namelijk in draf en ineens krijgt ze jeuk aan haar neus, gaat abrupt stil staan en kriebelt haar neus en hup, gaat in draf weer verder. En ik zat daar maar :D Lieve doos!
Laatst bijgewerkt door zasread op 23-04-09 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 22:53

laulau85 schreef:
Cloris maar honden kunnen toch ook geboren worden met zo een kort staartje? Of is dat alleen bij bouviers?
Mijn oom en tante hadden namelijk een paar jaar terug een nest. De helft had korte staartjes en de andere helft lange...
Onze hond (een uit dat nest) heeft dus een korte staart.
Moeder was duitse herder vader bouvier.. (foto in mijn profiel...)

Alleen de Engelse Bulldog werd geboren met een krulstaart en dat is al een genetisch defect ;) honden worden geboren met staart en als ze die missen is er echt iets fout gegaan. Weet je zeker dat ze niet de helft hebben gecoupeerd op bestelling :+ *grapje maar het gebeurt vaak genoeg nog hoor, pups worden op bestelling gecoupeerd geleverd en dat staart couperen doen ze al op bijzonder jonge leeftijd, soms nog steeds met een elastiekje :(

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 23:14

eppie38 schreef:
Wat een leuk topic zeg, ik ben een echte liefhebber van Friese paarden maar dan het liefst zoals ze waren, niet te groot en barok, ik heb zelf 3 friesen maar 1 ervan is eigenlijk helemaal mijn type, ze is nu drachtig en gaat straks voor de sterkeuring (heb ik via bokt gekocht dus toen ook maar meteen lid geworden gna gna gna) in ieder geval een prachtige aankoop was wel erg duur dus daar gaat mijn vakantie voor de komende 10 jaar mar ze was het waard.
Weet iemand van jullie toevallig nog een mooie naam wanneer het een hengstje is, de letters beinnen met D of E of F het moet een prachtige hollandse naam worden.
Voor een meisje weten we het al Ebony

Een kennisje van mij heeft haar hengstveulen Fedde genoemd. Vond ik ook wel gaaf voor een Fries.

Verder zit ik hier gewoon lekker mee te lezen en plaatjes te kijken. Jullie gaan zo snel dat ik het maar met moeite bij kan houden... :+ Dit is de eerste avond dat ik níet ben paardrijden deze week... Overigens zal Frank het niet beamen, maar Samaranch is als KWPN'er ook een erg aanhankelijk en karaktervol paard. Frank stond afgelopen dinsdag al te zeuren, dat ie Sam niet uit de wei zou kunnen krijgen om hem te laten bekappen. Frank heeft er al een paar keer een dik half uur achteraan gewandeld. :D En ook Jasmijn zal kunnen beamen dat Sam een ware persoonlijkheid is. Heel anders dan menig KWPN'er die ik hiervoor heb gehad. Maar Sam zijn opvolger zal ook wel P.R.E. worden. Mijn voorkeur ging altijd uit naar een donkerbruine, omdat die 20 jaar geleden nogal zeldzaam waren.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 23:57

Nou even nog naast elkaar....

Jesse is een mooi ventje en wat snel al met 4 maanden willen staan! Hier hadden ze niet zo'n haast. Belle liep net voor haar 2e en dat was zo van:"Kijk ik kan het al" en ging toen weer anderhalve maand zitten en liet zich dragen. Basje was iets vlugger (een maandje) En hij vindt gedragen worden ook nog het handigste. }:0 Basje vindt Prince ook te klein. Hij prefereert Desje. Dus er is nog hoop op paardenliefde...

Je ziet op die ene foto met Heidi Sabrina klappen. Ze hoopte dat ie nog eens zou buigen. haha! Ze was er echt vol van. Ze had zelfs gezien dat paarden niet keken waar ze heen gingen. Ik had haar verteld dat ze dat altijd wel doen. :P

Citaat:
Frankiej: Ik heb het even voor je nagevraagd maar Prince heeft niet eerder voor de kar gestaan maar ze hebben er alle vertrouwen in dat hij dit super snel oppakt. Hij zal het zeker leuk vinden! En dat schudden tijdens het rijden komt hun ook bekend voor ze raden je aan om dan meteen been te geven en dan is het meteen over! Meestal probeerd hij het dan na een aantal maanden weer.... Als je niet reageerd maakt hij er een spelletje van en wordt het alleen maar erger en kom je er nooit vanaf. Een echte pony streek dus!

Jammer dat het nog niet is gedaan, maar ik verwacht eigenlijk ook geen problemen. Gelukkig hebben we menners zat in de kennissenkring voor vraagbaak en Frank heeft ook enige ervaring ermee. Ja, dat vooruitschoppen doen we hier ook meestal als ie schudt, maar ja, Sabrina heeft een nogal driftig karakter. (We hebben geen idee van wie ze het heeft, want wij hebben het allebei nog) Afgelopen week heb ik erg moeten lachen. Ze werd boos, want hij wilde de teugels uit haar handen trekken, nadat ie 10 minuten keurig aan de teugel had gelopen. Hij kreeg was spierpijn denk ik. Ik had haar er net heel beeldig op zitten. Opa was er zelfs diep van onder de indruk en had het al over talent. Ze schopt hem flink (op de juiste plek) en Prince gaat in een vrolijk keuteldrafje verder met een hysterische Sabrina er op. :+ Toen het zand te zwaar werd, ging ie weer stappen. Dus ik heel blij dat ze dat heel netjes had gedaan. hahahaha, echt ze was zich stuk geschrokken, maar toen ik zei dat de ponyclub weer wat dichterbij was, ging ze het ineens anders bekijken... Nu vertelt ze iedereen trots, dat ze alleen gedraafd heeft en vertel ik er stiekem terloops achteraan, dat ze dat een dorp verderop ook gehoord hebben. *D

Heey Soeske: Ik ben 8 jaar jonger dan Frank en ik zeg al, dat ie mij niet kan bijhouden. 8-) Jonger kan ie echt niet aan hoor! Wat een gave foto! En de witlofschotel.. hmmm, mag ik het recept? Die ken ik nog niet. Was ie koud ook lekker?

Hincapie loopt netjes. Wat zit jij er mooi recht op zeg. Ik ben jaloers...

Jolynn wat heerlijk hè? Ik kan me er een heel kleine voorstelling van maken hoe het voelt om zo lang niet te kunnen rijden. Ik heb met 4 zwangerschappen te maken gehad en heb daardoor steeds een half jaar niet kunnen rijden. Toen de eerste geboren was heb ik zitten janken van blijdschap en het enige wat ik deed was uitstappen. Ik hoop voor je dat je goed herstelt van je ziekte en snel heel lang van je paardje kan gaan genieten. Zijn er goede vooruitzichten?

Jesser, jou heb ik ook gezien. Ik vond jouw paardje ook een plaatje! Maar ja, Heidi stal wel de show met haar showbink...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 01:11

Hè hè,eindelijk de foto's van de schriktraining ;)

Moreno denkt; hé,daar heb je die schimmel ook weer :D

Afbeelding

lekker ding :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

knuffelkont;

Afbeelding

mijn dappere Morrie 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hey,een ijs parasol,zou die lekker zijn?
Afbeelding

Ik vind niks eng...maar dat witte bordje met die zwarte letter vertrouw ik niet :Y)

Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 01:13

Oh ja,het witte haar verdwijnt nu weer bij Moreno,op de foto's zie je op zijn buik nog hoe wit hij was,en nu een paar dagen later is hij bijna al weer helemaal donkerbruin....
vreemd paard....toverbal :+

frankiej

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 05:06

mooie foto's gab!! wat is ie heldhaftig zeg.
sanne: we kunnen dus weer een topic verwachten? haha gekke doos
jasmijn: van jou ook dan? veel plezier aan het strand.

oja, goeiemorgen allemaal, ik ga aan het werk nu

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 05:33

Hier ook weer aan het werk!

@ Tsjillert... Ik kan heeeeel veeeeel eten, haha!

@ Debby, ik kon best goed rijden hoor! Was alleen even 'afgeleid' haha!

@BJ, gave foto's! Leuk man, hij doet het braaf zo te zien...

Maarre dat kleurtje! Durf het bijna niet te vragen, maar neem aan dat hij schimmel is of is hij ernstig stekelharig?!?!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 07:33

@Idefix2, ik heb hele goede vooruitzichten! :))
@Borderjay, Stoere Morrie 8-)
@Elise, ga werken :P

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:18

Cloris -> Ik heb zelf een Rottweiler gehad die ook was gecoupeerd, maar toen mocht het nog.
Om eerlijk te zijn moet ik nog steeds wennen aan de ongecoupeerde Rottweilers......
Niet dat ik ze liever zonder zie, juist niet, maar ik denk omdat de mijne zonder staart was en ik ze in mijn omgeving maar weinig zie.
Net wat je zegt over die wetjes en regeltjes hier, laat ze verdorie eerst al die mishandelingen en verwaarlozingen en broodfokkers eens goed aanpakken...... :(

Enamorado -> Eveline is het toch? :o :o :o
Ik ben echt onwijs blij met mijn trailer!
Bij ons op stal eentje lenen is geen optie, de personen hier lenen het liever niet uit.
Van de pensioneigenaar kan ik de trailer huren, maar dat is een extra brede 2-paards waar ik ook niet mee mag rijden.
In de buurt kon ik er een 1,5 paards voor weinig huren, maar die mensen zijn er mee gestopt.
Verder verhuren ze hier in de buurt alleen maar 2-paards trailers.
Aangezien ik toch wel vaker op stap wil gaan met m'n monstertje ben ik zelf maar op zoek gegaan. :D
Ik zat net te kijken in je profiel, maar ik vind Altanero wel wat weg hebben van Chico, of andersom kan ook. (niet beledigend bedoeld!)

Michelle -> We gaan naar de Woody Ranch op de Veluwe!

Madelief -> Fijn van die ik-vraag-je-iets-maar-ik-luister-lekker-toch-niet-naar-je-antwoord gevalletjes........
Gelukkig is Fuur erg op jou gericht en kreeg je hem weer goed onder controle!

Laura -> Het kan idd dat bijv. bij een Rottweiler de staart er na een poos 'afvalt'.
Heel gek, maar het schijnt dat dit komt omdat de Rottweiler al vanaf de Romeinse tijd werd gecoupeerd.

Petra -> Wat heerlijk om te lezen dat het zo lekker gaat met je!
Hoe gaat het met Celine?

Nathaly -> Arme Querido! Die was even helemaal op blijkbaar.
Hij heeft me daar ook een showtje weggegeven tijdens de feria! :D
Fijn dat ie weer lekker thuis is!

Debby -> Niet zo veel beleefd gisteren, maar volgens mij zweef jij nog steeds vrolijk op die roze wolk rond! :D

Elise -> Volgens mij hebben ze jou naar huis kunnen rollen met zoveel eten en toetjes in je maag....... ;)
Klinkt als een onwijs leuke dag met veel lol!

Frank -> Hahaha! Des gaat een beetje ondeugend worden!
Klinkt heel herkenbaar, Rints kan ook zo goed even een bokje geven als ze het niet met mij eens is.
Als ik dan niet doorkom of wordt genegeerd geef ik een wat hardere hulp of een tikje en 'hoppa!' een bokje! :D
Ik moet er altijd wel om lachen, want uiteindelijk doet ze toch wat ik vraag.

Sanne -> Gekke grappige Doos! :D

Gabriella -> Hihi! Ik zat net in het meeting-topic te opperen om een schriktraining als clinic te doen, zie ik jou en Morrie als bomproof paard al hier voorbij komen! :D
Wat is die braaf zeg!
Zoiets wil ik ook graag een keer met Rints gaan doen, het liefst met zo'n professioneel team dat op lokatie komt of bij Balingehof.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:22

saida Dit was het team van balingehof,en die kwamen op locatie in Lunteren :D Ik vond de aanpak érg goed,vooral de rust overheersde,en dat was best knap met een stel hyper paarden er bij!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:24

Suelza schreef:
@BJ, gave foto's! Leuk man, hij doet het braaf zo te zien...

Maarre dat kleurtje! Durf het bijna niet te vragen, maar neem aan dat hij schimmel is of is hij ernstig stekelharig?!?!

Ik denk ernstig stekelharig...hij leek maandje terug écht schimmel te worden,maar nu wordt ie weer meer donkerbruin...vreemd paard :Y)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 08:58

Madelief – lekker buitengereden dus alleen jammer dat als je vraagt of iemand even wilt wachten ze dan toch doorduwen :n soms snap ik dat echt niet
En ik weet ook zeker dat we uit ons dipje komen het kost alleen wat tijd en geduld maar dat heb ik er voor over :D

Peet – gelukkig is de zon nu volop aan het schijnen bij je en dat heb je ook dik en dwars verdiend :j vooral gewoon lekker genieten en je kijkt er nu met een ervaring rijker op terug.
En je weet het he wij zijn er voor je ;)

Debby – ik ga nu idd zo verder en we zien wel hoe dit uitpakt voor nu pakt het voorlopig goed uit
En lekker hoor weer de paarden op het land ik hoop dat ze bij ons binnenkort ook weer erop mogen.

Elise – gelukkig is er met jou niks ergs gebeurt en af en toe moet je het er gewoon van nemen om even zoveel te eten :P

Frank – hopelijk komt des dan wel snel bij maar als ik je zo hoor ben je daar al druk mee bezig :j komt wel goed

Sanne – heel erg druk dus, maar je hebt wel een lekker buitenritje gemaakt met doosie vooral met dit mooie weer is dat genieten.
En veel plezier dit weekend met jasmijn en vriend

Anouk – leuk je hier ook af en toe te zien rijd je nu nog wedstrijden met sam of niet meer want volgens mij heb ik een keer van frank gelezen dat je wel wedstrijden reed ?

Gab – die foto’s :+: wat een snoepie is het ook zeg en ook zo dapper die van mij heeft het gisteren ook gedaan met het zeil maar die moest toch even 3x nadenken

Saida – het lijkt me ook wel gaaf om een keer zo’n clinic te volgen want als je het thuis doet is het toch weer anders dan met allerlei mensen erbij.

Gisteren mijn kanjer lekker los gezet in de padock en toen hebben we ook nog even schriktraining gedaan ik had een heel groot blauw zeil in de bak gelegd en eerst moest die er niks van hebben en toen wou die er toch wel aan snuffelen, toen ik hem vroeg om erover heen te gaan dacht die wel even 3x na maar hij heeft gedaan en ik ben weer trots :+: (daarna wel meteen het zeil weggelegd als beloning) toen ook nog wat vrijheidsdressuur gedaan en de spaanse pas (jambeat ofzoiets) vindt die nog aardig moeilijk maar buigen kan die al kusjes geven ook en nu doet die zelf al een beetje achterwaards dus ook hier boeken we vooruit gang in vandaag maar weer even rijden morgen les en zondag wedstrijd

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:03

En Veludo op schriktraining!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helaas bij de mijne wat minder spektakel met vuurwerk op de foto's, maar reken maar dat het flink knalde om hem heen :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:47

Foto's zien er leuk uit Gab en Karina! Denk dat zoiets voor X ook wel goed zou zijn. Die durft niet eens bij een schaap in de buurt te komen! Had toen nog maar eens gekeken of hij wel echt hengst is, maar er hangt toch echt wel een flink zaakje onder! :Y)

Maar jullie gaan nu wel echt mega hard hoor met dit topic. Probeer bij te lezen, maar er komt maar geen eind aan, haha.

Probeer binnenkort weer eens goed bij te reageren. ;)
En er waren afgelopen zaterdag weer foto's van X gemaakt. Ze moet nog even een selectie maken, maar deze kan ik wel alvast laten zien.

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:52

Wouwie! Wat kan X-tremo lekker lopen.

Trouwens ook super leuke foto's van Gab en Karina, super dat jullie paarden zo braaf en lief waren :j

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 09:55

Oh heerlijk nog eens een foto van X, wat wordt hij een beer!!

Leuke foto's ook van de schriktraining!

Ik kan hier echt niet volgen :\

Updateje over mijn mannen: Licor gaat lekker, hij is met momenten alleen veeeeeeeeeeeeeeeeeel te heet, haha, maar goed, ik zoek dan telkens de ontspanning weer op en dan vindt hij wel weer wat rust in zijn drukke lijf en gaan de oefeningen vanzelf. Eergisteren heeft hij een super gesprongen galoppirouette gedaan, wat voelde dat heerlijk :+: Eind mei gaan we naar David (eerder had hij geen tijd helaas) en de week erna heb ik opnieuw les van David hier in België. Zal wel fijn zijn zo, twee keer na elkaar! Misschien neem ik de tweede keer Terroso dan wel mee, als hij hier nog staat dan.

En Terroso gaat ook heel fijn, hij is echt leuk aan het werk. Eergisteren was hij wel wat brullerig naar de merries toe, maar hij maakt er geen rare sprongen bij ofzo en blijft goed luisteren. Volgens mij vindt hij het zelf maar vreemd, die hormonen.
In ieder geval wordt hij steeds sterker, ook in de galop en houdt hij het allemaal langer vlol. Het is een fijn paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:00

Lobke, dat beer zijn valt wel mee hoor. Je ziet hem wel veranderen. Voordat je met 'm aan 't werk gaat is het een puppy. Onder het zadel toont hij al als een volwassener paard en na het werk is hij helemaal volwassen, serieus en de rust zelf. Heel grappig om die fases te zien. :)

Maar hier zat ik er net op. Zat zelf alleen een beetje scheef zie ik. En hij kijkt altijd zo lief uit zijn ogen. :+:
Afbeelding

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:02

Karina, die eerste foto is gaaf. Die kop van Veludo, echt prachtig!!

Gab, jij ook leuke foto's. Wat doet hij het braaf zeg.

Yen, wat gaat X-je goed. Moet nu toch echt wel een keertje komen kijken :).

Denise, leuk he die leuke dingen doen met je paard. Wordt je altijd zo blij van.

Saida, ik wil ook schriktrainen. Zal meer voor mij zijn dan voor Sun. Al had hij gister heel veel last van een hoogwerker die op de weg stond wel een halve kilometer verder. Af en toe......

Haha, die Elise. Ik zie je al helemaal voor me. Enne....Tiramisu.... En mijn Tiramisu lust je niet. En pliesies moeten toch het goede voorbeeld geven :).

Sun en ik hadden gisteren een beetje onenigheid. Hij was wel lekker voorwaarts, maar stuur was af en toe moeilijk vindbaar. Uiteindelijk zijn we wel heel goed geeindigd met ook een nette schouderbinnenwaarts en travers. Zelf een stukje appuyement meegepakt. En dat zonder zadel en met touwhalster :).

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:04

zo dan wat een heerlijke foto`s weer en moreno is zo`n knappert gewoon een heel hoog kwijl gehalte :9

ook extreme een kwijl paardje oh en vulendo wat zijn ze toch allemaal erg mooiiiiiiiiiiii fantasties dat barokke paard
zal ook nooit meer anders willen

saida je hebt een pb`tje :D ;)

nou ik had zo`n moie tas gehad heeft die kleine opdonder hem ingepikt :7 nou ja laat maar dan he
van de week zal er zelf wel een krijgen is al gezgdt dus erg lief weer :D

zo ff me huisje doen en dan boodschapjes om wat lkkrs te maken voor vanaaf hebben slapers, het hele weekend dus erg druk, maar wel gezellig dus moet nu echt weg om alles in orde te maken

doeidoei

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:05

Goedemorgen allemaal!

Idra: fijn dat het zo goed gaat met Terroso. Hopelijk vind hij binnenkort een leuk baasje!
Hete Licor :9
Veel plezier met je lessen bij David.

Yenneke: Die gaat mooi over de benen!

Karina Stoere Veludo! Leuke foto's zo :j

Heike Lekker dat je zo hebt kunnen genieten van je paardje. Die zeiltjes zijn toch behoorlijk eng!

Borderjay Jij ook al zo'n stoer paard :~ Wij hebben 2 mei schriktraining van hun :j

Cloris Echt een leuke hond :+:

Jolynn Heerlijk dat je weer even op je paardje hebt kunnen zitten!

Elise Als ik jou op een brommer zie dan spring ik mooi aan de kant _O-

Zasread Leuke foto van Vaidosa! Jij hebt er niet toevallig van Bello zeker?
Jullie zagen er echt mooi uit :~

Sorry als ik mensen vergeet maar jullie gaan erg hard :)

Nou ik ben er denk ik uit qua hengstenkeuze.
Ik had toch wel wat puntjes die ik graag verbeterd zie in Perla en dat is dat ik graag wat meer temperament erin wil hebben en als het kan ook wat luxer.
Mijn keuze is gevallen op Andalusier hengst Zam.
Heb nog lang over Piropo van Cloris gedacht maar ik denk dat hij net iets te Barok is voor op mijn merrie..
Zam dekt regelmatig en mijn merrie is pas 1x eerder gedekt.
Nog even overleggen met mijn stiefmoeder :j

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:29

Elise: Haha, wat grappig joh, ik woon in het Westland :+ . En ik had op de WOS (westland omroep) idd iets gezien over Solex rijden _O- . Zag er grappig uit! Wat ben jij een avonturier ook he...

Debby: Ja, ze kunnen mij gewoon overplaatsen :(:) , ik werk voor Parnassia, en dat zit op meerdere locaties, vandaar..

Madelief: Zie hierboven voor het overplaatsen.. Wel fijn dat Fuur zo lekker gaat :+: . Wel achterlijk van die passerende ruiter zeg :( .

Yenneke: Whaaa, Xje! Wat doet ie het goed :9 . Hij wordt echt steeds knapper!

Anita: Ook al zo lekker gereden met Sun, super hoor!

Frank: Hihi, Des wordt ook wat brutaal dus zo nu en dan :D . Chico is soms ook niet meer te houden hoor, hij zit lekker in zijn vel nu... krijgt conditie ect.. Die wordt soms over-enthousiast ;) Enne, strand is leeeuk! Zeggen jullie het maar!

Sanne: Lieve doos :D haha. Wel leuk voor je hoor, dat je haar lekker hebt om alles mee te doen! En leuk een weekendje met Jas en Rick! Gezellig!

Anouk: Hahaha, dat verhaal over je dochter met Prince _O- . Echt geweldig hoe je dat opschrijft!! Heb dubbel gelegen :D .

Nathaly: Wat beschrijf je dat mooi zeg, wat je met Querido mee maakt :+:

Karina: Oeeh, Veludo begint weer te groeien, zn nek!! Gaaf zeg, dat ie zo braaf was!

Gab: Aaah, die knuffelfoto :+: . Te lief! Jullie zijn een mooi stel.. En die foto met dat zijl onder die buik :oo . Dat zou chico echt niet goed keuren hoor :o .

Denise: Jij ook al aan de schriktraining ;) . Wat een knappe paarden hier in het topic zeg :D .

Peet: Ben blij voor je zeg!!!

Lobke: Hihi, Licor wil de schade van de vakantie even inhalen :+ ? En brave Terosso! Chico is ondertussen al veel minder "guppie" :D . Die krijgt zelfs praatjes! Had het niet verwacht :o , maar moet hem soms echt even (streng nog wel!) terug fluiten.. Terosso is nog steeds even braaf geloof ik, super joh! *D

Kelly: Wat gaaf joh!! :D Echt heel leuk! Zam, klinkt heel bekend! Maar heb je een plaatje? ;)

Gister weer naar het strand geweest na het accefietje met Mies toen :') . Dit keer weer lekker blijven zitten :D . Hij was erg braaf! Maar had ineens hier en daar wat spanning... Maar daar bleef het bij!
Lekker gedraafd en galop gedaan, dat ging super! En wat is het strand dan lekker zeg, om te galloperen :+: .

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 10:34

Inloon, heerlijk. Lijkt mij ook zo gaaf, het strand. Helaas hebben we dat niet op loopafstand. Wordt het nu trouwens niet drukker met mensen op het strand?