en wat een leuke rit met die solexjes ahhahhahahahahah geweldig heb je geen foto`s
en frank ja het gaat super he
en geef des gewoon wat extra nu heeft hij wel verdient is ook al wat weggehaald he bij hem hahaha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lieve doos! laulau85 schreef:Cloris maar honden kunnen toch ook geboren worden met zo een kort staartje? Of is dat alleen bij bouviers?
Mijn oom en tante hadden namelijk een paar jaar terug een nest. De helft had korte staartjes en de andere helft lange...
Onze hond (een uit dat nest) heeft dus een korte staart.
Moeder was duitse herder vader bouvier.. (foto in mijn profiel...)
honden worden geboren met staart en als ze die missen is er echt iets fout gegaan. Weet je zeker dat ze niet de helft hebben gecoupeerd op bestelling
*grapje maar het gebeurt vaak genoeg nog hoor, pups worden op bestelling gecoupeerd geleverd en dat staart couperen doen ze al op bijzonder jonge leeftijd, soms nog steeds met een elastiekje
eppie38 schreef:Wat een leuk topic zeg, ik ben een echte liefhebber van Friese paarden maar dan het liefst zoals ze waren, niet te groot en barok, ik heb zelf 3 friesen maar 1 ervan is eigenlijk helemaal mijn type, ze is nu drachtig en gaat straks voor de sterkeuring (heb ik via bokt gekocht dus toen ook maar meteen lid geworden gna gna gna) in ieder geval een prachtige aankoop was wel erg duur dus daar gaat mijn vakantie voor de komende 10 jaar mar ze was het waard.
Weet iemand van jullie toevallig nog een mooie naam wanneer het een hengstje is, de letters beinnen met D of E of F het moet een prachtige hollandse naam worden.
Voor een meisje weten we het al Ebony
Dit is de eerste avond dat ik níet ben paardrijden deze week... Overigens zal Frank het niet beamen, maar Samaranch is als KWPN'er ook een erg aanhankelijk en karaktervol paard. Frank stond afgelopen dinsdag al te zeuren, dat ie Sam niet uit de wei zou kunnen krijgen om hem te laten bekappen. Frank heeft er al een paar keer een dik half uur achteraan gewandeld.
En ook Jasmijn zal kunnen beamen dat Sam een ware persoonlijkheid is. Heel anders dan menig KWPN'er die ik hiervoor heb gehad. Maar Sam zijn opvolger zal ook wel P.R.E. worden. Mijn voorkeur ging altijd uit naar een donkerbruine, omdat die 20 jaar geleden nogal zeldzaam waren.
Basje vindt Prince ook te klein. Hij prefereert Desje. Dus er is nog hoop op paardenliefde...
Citaat:Frankiej: Ik heb het even voor je nagevraagd maar Prince heeft niet eerder voor de kar gestaan maar ze hebben er alle vertrouwen in dat hij dit super snel oppakt. Hij zal het zeker leuk vinden! En dat schudden tijdens het rijden komt hun ook bekend voor ze raden je aan om dan meteen been te geven en dan is het meteen over! Meestal probeerd hij het dan na een aantal maanden weer.... Als je niet reageerd maakt hij er een spelletje van en wordt het alleen maar erger en kom je er nooit vanaf. Een echte pony streek dus!
Toen het zand te zwaar werd, ging ie weer stappen. Dus ik heel blij dat ze dat heel netjes had gedaan. hahahaha, echt ze was zich stuk geschrokken, maar toen ik zei dat de ponyclub weer wat dichterbij was, ging ze het ineens anders bekijken... Nu vertelt ze iedereen trots, dat ze alleen gedraafd heeft en vertel ik er stiekem terloops achteraan, dat ze dat een dorp verderop ook gehoord hebben.
Jonger kan ie echt niet aan hoor! Wat een gave foto! En de witlofschotel.. hmmm, mag ik het recept? Die ken ik nog niet. Was ie koud ook lekker?
Suelza schreef:@BJ, gave foto's! Leuk man, hij doet het braaf zo te zien...
Maarre dat kleurtje! Durf het bijna niet te vragen, maar neem aan dat hij schimmel is of is hij ernstig stekelharig?!?!
soms snap ik dat echt niet
vooral gewoon lekker genieten en je kijkt er nu met een ervaring rijker op terug.

komt wel goed
wat een snoepie is het ook zeg en ook zo dapper die van mij heeft het gisteren ook gedaan met het zeil maar die moest toch even 3x nadenken
(daarna wel meteen het zeil weggelegd als beloning) toen ook nog wat vrijheidsdressuur gedaan en de spaanse pas (jambeat ofzoiets) vindt die nog aardig moeilijk maar buigen kan die al kusjes geven ook en nu doet die zelf al een beetje achterwaards dus ook hier boeken we vooruit gang in vandaag maar weer even rijden morgen les en zondag wedstrijd

Eind mei gaan we naar David (eerder had hij geen tijd helaas) en de week erna heb ik opnieuw les van David hier in België. Zal wel fijn zijn zo, twee keer na elkaar! Misschien neem ik de tweede keer Terroso dan wel mee, als hij hier nog staat dan.
.
.
.
nou ja laat maar dan he

Wij hebben 2 mei schriktraining van hun 

. En ik had op de WOS (westland omroep) idd iets gezien over Solex rijden
. Zag er grappig uit! Wat ben jij een avonturier ook he...
, ik werk voor Parnassia, en dat zit op meerdere locaties, vandaar..
. Wel achterlijk van die passerende ruiter zeg
.
. Hij wordt echt steeds knapper!
. Chico is soms ook niet meer te houden hoor, hij zit lekker in zijn vel nu... krijgt conditie ect.. Die wordt soms over-enthousiast
Enne, strand is leeeuk! Zeggen jullie het maar!
haha. Wel leuk voor je hoor, dat je haar lekker hebt om alles mee te doen! En leuk een weekendje met Jas en Rick! Gezellig!
. Echt geweldig hoe je dat opschrijft!! Heb dubbel gelegen
.
. Te lief! Jullie zijn een mooi stel.. En die foto met dat zijl onder die buik
. Dat zou chico echt niet goed keuren hoor
.
. Wat een knappe paarden hier in het topic zeg
.
? En brave Terosso! Chico is ondertussen al veel minder "guppie"
. Die krijgt zelfs praatjes! Had het niet verwacht
, maar moet hem soms echt even (streng nog wel!) terug fluiten.. Terosso is nog steeds even braaf geloof ik, super joh! 
Echt heel leuk! Zam, klinkt heel bekend! Maar heb je een plaatje? 
. Dit keer weer lekker blijven zitten
. Hij was erg braaf! Maar had ineens hier en daar wat spanning... Maar daar bleef het bij!
.